DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 227 z 229
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
 #1104998  autor: JFK2016
 17 paź 2020, 21:17
matek451 pisze:
17 paź 2020, 20:09
Jarek nie ma się czym pochwalić na Plusie w ŁODZI to jara się tymi twoimi testami.
Ma się czym pochwalić na Plusie nawet bez 5G w którym konkurencję masakruje. U ciebie tj. okolica typowo wiejska w granicach administracyjnych miasta Łodzi i taki full wypas na BTS daje ww efekt (tylko takie stacje w dzisiejszych czasach powinno się budować, poza lasami, terenami przygranicznymi, jakimś pustkowiem...). U mnie Play w tej chwili zajmuje ostatnie miejsce (co nie oznacza że jest źle), matematyki nie da się oszukać (nie ma klientów) i 1-będzie miał T-Mobile, 2-Orange/Plus-zależnie od użytego sprzętu, agregacji na stacji, Play jest w tej chwili najbardziej obciążonym operatorem ("cebula" leci już prawie 0,5 roku).
piotrzet pisze:
17 paź 2020, 20:12
Dyskusja jest o wyłączaniu pasma L2600 w nocy, a ty wstawiasz wynik z godziny 5:25 PM GMT czyli 19:25 w Polsce. L2600 wyłączanie jest zależnie od lokalizacji między 1 a 6 rano.
Nie no nie wiedziałem :lol: , coraz gorzej z Tobą.
 #1105000  autor: 3G
 17 paź 2020, 21:31
A i jeszcze jedno - awaryjność. Żebym nie wykrakał, ale Plus po prostu działa, nie kojarzę żadnej awarii od bodajże 2006 kiedy to był problem z platformą prepaid. A np. w czerwcu w tym roku byliśmy na wakacjach w grupie kilku osób, okazało się, że są 3 czy 4 numery w T-mobile, a 1 w Plusie i zero kontaktu gdy się rozdzieliliśmy. To ma być "Best in test", serio? Ja naprawdę nie znam czegoś takiego w Plusie. A może Best in test to data center w magazynie z dykty?

https://www.speedtest.net/android/5922427648.png
 #1105001  autor: matek451
 17 paź 2020, 21:45
Łódź ma około 30 stacji z LTE2600 z czego 2/3 z nich to wysyp w ostatnim półroczu, pytanie czemu tak późno i co dalej,Poznań ma porównywalną ilość ale stacje z tym pasmem powstawały wcześniej.
Ale w porównaniu z konkurencją to i tak ułamek co ona posiada. Pytanie czy operator posiadający mniejszą ilość stacji , na dodatek większość z nich posiada dużo mniejsza pojemność niz konkurenci może działać lepiej ?, tym bardziej ze chwali się ze przewala najwiecej transferów na niej. Na innych forach to klienci Plusa/CP zgłaszają najwięcej problemów z prędkościami, z reguły zmiana operatora rozwiązuje ich problemy.
Chciałbym tez poznać wasze zdanie na temat oferty data Plusa, niskich limitów i FUP bo to tez rzutuje na ocenę operatora, oferta co by nie pisać jest słaba i odstaje od innych. Szczególnie słabo rażąco wypada oferta dla firm, widać wyraźnie że ten segment rynku Plusa praktycznie nie interesuje. No i co z tą ofertą, czy jest aktualna znacie kogoś kto z niej korzysta https://www.plus.pl/documents/16/159560 ... 48_rat.pdf
 #1105008  autor: piotrzet
 18 paź 2020, 08:55
3G
Jeśli już to best in test odnosi się do prędkości, a nie awaryjności.
Oczywiście DC w Annopolu to kpina. Jednak jestem ciekaw jednej rzeczy tylko użytkowników znajduje nowości na stacjach, a tego DC nikt tyle lat nie widział? Nie było ukryte jasno opisane. Przed pożarem nawet nikt na to uwagi nie zwrócił.

matek451
Oferta Plusa jeśli chodzi o sam internet jest najgorsza. Ja jestem ciekaw jednak innej rzeczy. Czemu UOKiK nie bierze się za ten ich FUP. W regulaminie brak jasno opisanej prędkości po której prędkość maleje, a po drugie w tej samej cenie użytkownicy mają różne pakiety danych, bo jednemu prędkość spadnie po 200 GB, a innemu po 300 GB.
Co do oferty, którą linkujesz. Na stronie jej brak. Reklam w tv brak w przeciwieństwie do innych ofert. Są tylko regulaminy, więc po co ona jest? W ogóle da się ją zamówić przez infolinię? No i co z FUPem w tej taryfie?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1105010  autor: matek451
 18 paź 2020, 09:35
300GB to sobie wykorzysta w Plusie ktoś kto ma dodatkowo włączone noce 1-7 z dodatkowymi 200GB. Ja mam abonament 100GB i po tym limicie zwalnia do 20Mb/s, potem wchodzą w ramach FUP kolejne lejki i przy około 200GB koczy się na 0,5Mb/s, oczywiście brak gwarancji i na to bo FUP nie ma żadnego regulaminu i nic nie precyzuje a teorii na temat jego działania powstało co nie miara. Oferta Plusa to taka rosyjska ruletka, masz płacić ale gwarantowany limit podstawowy a potem operator robi co chce i jak mu wygodnie. W ofertach dla firm jest inaczej , tu jest 100GB na maksa potem kolejne 100GB ale na LTE a po kolejnych 100GB od razu 0,5Mb/s a to wszystko w cenie 70 zł netto, oczywiście bez sprzętu. Oferta nijak nie przystaje do konkurencji i dzisiejszej rzeczywistości, jest wręcz żenujaca. A o tą ofertę na TDD zapytałem bo w Plusie pojawiają się pozwolenia na to pasmo , nie rozumiem polityki operatora przeznaczył je na 5G ale chce budować i TDD LTE2600 na nim? Sama oferta pojawiła się krótko przed ogłoszeniem komunikatu o przeznaczeniu pasma i budowie na nim 5G , dla mnie jest to wszystko niespójne stad zapytania do tych którzy Plusa sa bliżej operatora, no i co z 5G w okolicach Warszawy, zaraz listopad więc czasu na uruchomienie tych 600 stacji coraz mniej.
 #1105051  autor: iphoneski
 18 paź 2020, 14:37
3G pisze:
17 paź 2020, 21:31
A i jeszcze jedno - awaryjność. Żebym nie wykrakał, ale Plus po prostu działa, nie kojarzę żadnej awarii od bodajże 2006 kiedy to był problem z platformą prepaid. A np. w czerwcu w tym roku byliśmy na wakacjach w grupie kilku osób, okazało się, że są 3 czy 4 numery w T-mobile, a 1 w Plusie i zero kontaktu gdy się rozdzieliliśmy. To ma być "Best in test", serio? Ja naprawdę nie znam czegoś takiego w Plusie. A może Best in test to data center w magazynie z dykty?
Do tego systemy, po których można się spodziewać praktycznie wszystkiego. Już odpuszczając platformie na kartę o której na forum zostało dosyć napisane - z systemami abo wcale lepiej nie jest - w letnich miesiącach miałem konkretne przeboje z numerami biznesowymi u nich - na jednym numerze aktywne kilka planów, więc na fakturze kilka abonamentów za ten sam numer. Kilka zgłoszeń i nikt nic zrobić nie może, bo system. Chyba za 8 razem ktoś to wreszcie ogarnął i ustawił jak trzeba. O zabawach z Heyah 01 pisał nie będę, w każdym razie kasy pobranej miesiąc temu nie mam do dziś. Nawet nową ofertę na kartę reklamują jako taką, w której wszystko będzie się szybko uruchamiać. No gratulacje, wprowadzić coś, co konkurencja ma już z 10 lat albo dłużej. O ile w ogóle wprowadzili, bo może jeszcze błędy wyjdą za kilka dni.
No ale wiadomo - w Kielcach na Xperii leci 400 Mb/s, więc konkurencja powinna zwijać biznes bo i tak nie ma startu do takiej superanckiej sieci ;)
 #1105053  autor: piotrzet
 18 paź 2020, 14:45
iphoneski
W T-Mobile jest tak jeśli działa coś komuś dobrze to tak działa cały czas jak się sypie to się sypie cały czas i nikt nie potrafi tego naprawić.

"No ale wiadomo - w Kielcach na Xperii leci 400 Mb/s, więc konkurencja powinna zwijać biznes bo i tak nie ma startu do takiej superanckiej sieci"
I kolejny raz wypisujesz farmazony i dopisujesz to czego ktoś nie napisał. Taki standard. :lol:

Po za tym idąc twoim tokiem rozumowania to raczej Play powinien kazać pakować się konkurencji tam na LTE było i ponad 600 Mb/s ;)

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1105054  autor: iphoneski
 18 paź 2020, 15:04
piotrzet pisze:
18 paź 2020, 14:45
I kolejny raz wypisujesz farmazony i dopisujesz to czego ktoś nie napisał. Taki standard. :lol:
Całe szczęście, że są tu ludzie tacy jak ty - w pełni obiektywni, którzy nie spamują całe dnie wszystkich portali i for telko w Polsce broniąc jednego z operatorów jak niepodległości. I jeszcze muszą męczyć się z takimi jak ja i inni tutaj, którzy mają karty W4, ogarniają mnóstwo numerów biznesowych i prywatnych, a do tego jeżdżą po kraju, więc mają dokładny obraz działania naszych operatorów. Lekko nie masz ;)
Ostatnio zmieniony 18 paź 2020, 15:31 przez iphoneski, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1105057  autor: piotrzet
 18 paź 2020, 15:24
O i już się zaczyna. Jak była normalna dyskusja przez kilka postów, bo ciebie nie było to ani docinek personalnych, ani nic tylko rzeczowa dyskusja. Pojawiłeś się ty i od razu zaczyna się robienie burd*** docinkami w moją stronę, a więc na tym zakończę odnoszenie się do twoich prowokujących postów, które nie wnoszą nic do tematu.
Gdybyś miał te faktyczne doświadczenia to pisałbyś konkretnymi argumentami, a nie właśnie czymś takim. Widać inni faktycznie mają jakieś pojęcie w przeciwieństwie do ciebie.

BTW pisze się mnóstwo, a nie "mnustwo"

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1105060  autor: iphoneski
 18 paź 2020, 15:46
piotrzet pisze:
18 paź 2020, 15:24
O i już się zaczyna. Jak była normalna dyskusja przez kilka postów, bo ciebie nie było to ani docinek personalnych, ani nic tylko rzeczowa dyskusja. Pojawiłeś się ty i od razu zaczyna się robienie burd*** docinkami w moją stronę, a więc na tym zakończę odnoszenie się do twoich prowokujących postów, które nie wnoszą nic do tematu.
Gdybyś miał te faktyczne doświadczenia to pisałbyś konkretnymi argumentami, a nie właśnie czymś takim. Widać inni faktycznie mają jakieś pojęcie w przeciwieństwie do ciebie.

BTW pisze się mnóstwo, a nie "mnustwo"

Poprawione, post pisany na telefonie w biegu, więc nie zauważyłem.
Konkretne argumenty masz wyżej odnośnie numerów biznesowych czy braku zwrotu kasy z 01, więc albo nie czytasz alvo nie chcesz czytać... nie mnie to rozstrzygać. Gdy miałem problemy w Plusie czy w innych sieciach to po kilku dniach od złożenia reklamacji był zwrot pieniędzy, nawiązka za problemy i przeprosiny. Jak widać dla T-Mobile to zbyt zaawansowana magia. Od jednego z pracowników przy numerach firmowych usłyszałem, że czego się rzucam, przecież mogę dzwonić. No mogę, ale po złotówce za minutę, gdzie telefon wyciąga kilkaset minut dziennie. Oczywiście w umowie rozmowy bez limitu. Także jeśli to jest ta ich słynna jakość i dbałość o klienta to chyba mamy inne pojęcie jakości. Fajnie, że z internetu nie kazali korzystać po cennikowych stawkach, bo część z tych numerów przez większość czasu jest w trasie, a na autostradzie jakoś nie ma wifi i światłowodu.
 #1105065  autor: Kryniczanin
 18 paź 2020, 16:30
T-Mobile jest zdecydowanie najbardziej awaryjną i zawodną siecią jeśli chodzi o całokształt (abonament + prepaid). Orange trochę mniej, potem Play i o dziwo najbardziej niezawodną siecią jest Plus.
 #1105071  autor: piotrzet
 18 paź 2020, 17:27
Szkoda, że za tą nie zawodnością nie idzie rozbudowa sieci. Lista twoja wygląda dokładnie jak rozbudowa sieci tylko w drugą stronę. Plus najmniej rozbudowana i najmniej nowinek. Później już bardziej rozbudowujące się sieci. Zwykły przypadek? Może, a może i nie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 227 z 229
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229