DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 53 z 54
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
 #1103190  autor: adrjannn
 16 wrz 2020, 18:37
Volte, vowifi jest w trakcie testów. Za jakiś czas usługi powinny zagościć na stałe.

PS: Ciekawe, że Virgin nie oferuje takich usług (a są pod skrzydłami Play - ale pewnie przeszkadza osobna platforma billingowa).
PS2: Czy w Redbull Mobile, Fakt, usługi vowifi, volte są dostępne ?
 #1103197  autor: Robin560
 16 wrz 2020, 19:50
Podeśle ktoś kod polecenia na pw

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1103243  autor: Karlos20
 17 wrz 2020, 10:42
adrjannn: Virgin - przeszkadza nowa platforma billingowa, Playowa obsługuje taryfę 2012, która nie ma wjazdu do LTE.
RBM na VoLTE i WiFi Calling. Fakt Mobile - nie ma.

Ale skupmy się na Vikingach.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1103605  autor: jutek
 23 wrz 2020, 07:22
Działa wam agregacja pasm na LTE u Vikingów? U mnie za nic nie chce ruszyć, mam numer u tego operatora od kilku lat i nigdy nie działała, więc obawiam się, że jest jakaś blokada na karcie.
 #1103657  autor: Karlos20
 23 wrz 2020, 20:23
jutek, napisz do nich na czacie / Messengerze, odblokują.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1103955  autor: qqwerty1313
 29 wrz 2020, 10:44
Mały update odnośnie VoLTE. Po dłuższym testowaniu musiałem zadzwonić na helpdesk z prośbą o wyłączenie. Zauważyłem, że jeśli połączenie zostanie nawiązane przez LTE i w trakcie zostaje zrzucone do 3G (np. z powodu słabego zasięgu), połączenie jest zrywane. Dodatkowo, jakość dźwięku na VoLTE jest o wiele gorsza niż na 3G, więc domyślam się, że HD Voice nie działa tak jak powinien.
Niestety, MV oficjalnie nie świadczy jeszcze tej usługi, więc helpdesk nie może zrobić zgłoszenia technicznego w tej sprawie. Mogą jedynie napisać do Play z prośbą o wyłączenie.

BTW, helpdesk mają super! Chciałem wykupić pakiet dodatkowego transferu i nie wiedziałem, że robi się to bezpośrednio płacąc kartą, a nie poprzez doładowanie i zakup z konta. Po telefonie do nich, ręcznie dodali mi pakiet z pieniędzy na koncie :) Jak porównam to z helpdeskami T-Mobile, czy Orange to niebo a ziemia :P
 #1103959  autor: Karlos20
 29 wrz 2020, 12:48
qqwerty1313: VoLTE wyłączysz samodzielnie w ustawieniach sieci komórkowej (nazwy opcji różnią się od nakładki systemu Android lub iOS).
Dodatkowy pakiet 5GB kupisz zasilając Portfel (saldo konta na inne usługi) lub opłacając z karty płatniczej koszt pakietu (coś podobnego oferuje Virgin, a tym bardziej Orange Flex), więc żadna rewelacja. Helpdesk robi to, co do niego należy.
Szkoda, że ten operator nie potrafi przełożyć korzyści oferty i sprawnej obsługi klienta na zyski - dobra oferta dla klienta kiedyś się skończy, a operator, żeby myśleć o przetrwaniu, musi zacząć zarabiać. Chyba nie chcemy, aby Play połknął wszystko.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1103968  autor: qqwerty1313
 29 wrz 2020, 14:00
Nie chcę wyłączać VoLTE w ustawieniach, żeby mnie nie ominęło jak wprowadzą oficjalnie i zacznie działać normalnie :P

Co do pakietów, zgodnie z informacją od nich, pakietu nie można kupić z salda konta, trzeba go kupić płacąc bezpośrednio. Saldo konta jest tylko do usług spoza oferty, jak roaming, smsy premium, itp. BTW, włączyli mi te 5GB gratis, nie pobierając opłaty z salda.
 #1104129  autor: qqwerty1313
 02 paź 2020, 09:52
Oficjalnie nie działa, ale możesz aktywować nieoficjalnie wysyłając sms-a o treści "Start" na 282, patrz moje posty wyżej. Wtedy działa, ale przynajmniej u mnie nie potrafi w trakcie rozmowy przełączyć z LTE na 3G, gdy jest taka potrzeba i zrywa połączenie.
Aby wyłączyć wysyłasz "Stop" na 282.
 #1105177  autor: papay
 19 paź 2020, 20:08
Jak by nie to, że korzystają na Play to sam bym się do nich przeniósł bo oferta mi pasuje ale miałem Play kilka lat i już mam ich dość
  • Strona 53 z 54
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54