DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 34
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 34
 #1103429  autor: ruki101
 20 wrz 2020, 13:58
24bis24 oczywiście wcześniej zawiesiłeś subskrypcję ? i jakim cudem 31 września ?skoro wrzesień ma 30 dni :D mam sygnały, że znacząco wydłużył się czas na aktywację nowych simek, wszystko w zasadzie zmierza do samozagłady tej submarki.
Remington póki co u mnie ta stara karta Heyah_01 w zasadzie nieużywana, obserwuje póki co stan mojego konta bankowego czy przypadkiem nie znikną mi pieniądze.
Problem z możliwością zamówienia 2 tych samych numerów w dalszym ciągu nierozwiązany, ale widać, że biedne T-Mobile nie stać aby zatrudnić informatyków z prawdziwego zdarzenia.
Piszcie na PW albo i tutaj względem tego jak długo czekacie aktywację Waszych simek i jaką metodę potwierdzenia tożsamości wybraliście - może uda się znaleźć jakąś zależność względem tego kiedy ta karta będzie aktywowana.
Zauważyłem - być może i błędnie - że wszystkie karty są aktywowane w dni robocze - czyli zapewne od ręki :D , nie spotkałem się aby były aktywowane w sobotę czy też niedzielę.
 #1103430  autor: 24bis24
 20 wrz 2020, 14:23
-24bis24 oczywiście wcześniej zawiesiłeś subskrypcję ?= (ja)nie
- i jakim cudem 31 września ?skoro wrzesień ma 30 dni = (ja)masz rację 31 lipca numer się aktywował a ja pisałem na podstawie @ aktywacyjnego ponieważ apka HEYAH01 się wysypała
, sms nie przychodzi na numer operatora na który został przeniesiony numer i tak datę strzeliłem nie zastanawiając się, że wrzesień ma 30 dni :) nie mam apki Heyah uzupełnionej w numer
heyah: 31 lip 2020 11:51
Od: Moja Heyah subskrypcja_numer_48888xxxxxx_gotowa_do_korzystania

-Zauważyłem - być może i błędnie - że wszystkie karty są aktywowane w dni robocze - czyli zapewne od ręki :D , nie spotkałem się aby były aktywowane w sobotę czy też niedzielę.=(ja)

proszę bardzo sobota:
5 wrz 2020 11:43
Od: Moja Heyah
Temat: heyah: subskrypcja_numer_48888xxxxxx_gotowa_do_korzystania
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2020, 18:15 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103431  autor: ruki101
 20 wrz 2020, 14:45
24bis24 a jaką metodą stosujesz jeśli chodzi o potwierdzenie tożsamości kurier czy bank ? bo może to inaczej wygląda w przypadku kuriera, a inaczej w przypadku banku ? karty miałeś aktywowane od razu czy czekałeś kilka dni ? jeśli to ostatnie to jaki dokładnie czas minął od potwierdzenia tożsamości i pobrania opłaty do momentu aktywacji simki ? w sumie pierwszy raz spotkałem się z aktywacją w sobotę, bardziej by to pasowało do obioru simki z paczkomatu .
 #1103432  autor: 24bis24
 20 wrz 2020, 15:32
-kurier
-karta aktywowana z ręki :) w sobotę, kurier przywiózł w poniedziałek , opłata pobrała się w poniedziałek i sobotę- zwrócili po reklamacji

kurier nic nie potwierdza, nie ma takiego obowiązku masz skan przesyłki od kuriera w moich postach tego wątku

cenię Twój cenny czas więc:
viewtopic.php?f=22&t=130605&start=285

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103435  autor: ruki101
 20 wrz 2020, 16:06
Dzięki 24bis24 za informacje, zgadza się 5 dnia pobierało jeszcze raz opłatę, z tego co mi piszą od kilku dni jest tak, że pobiera raz opłatę ale nie aktywuje karty, z tego co mi napisano to dopiero 2 pobranie opłaty aktywowało karty.
 #1103436  autor: 24bis24
 20 wrz 2020, 16:12
po złożeniu reklamacji odnośnie pobrania drugi raz opłaty za aktywację przychodzi coś takiego:

``to_ja_heyah.

Informujemy lojalnie, że wykryliśmy błąd w naszych systemach, który spowodował dwukrotne pobranie opłaty z twojej karty płatniczej. Zabieramy się do dokonania zwrotu podwojonej płatności.

liczymy na twoje łaskawe spojrzenie na ten kłopot.

dalsze_kroki:

_zwracamy ci środki na kartę.
_maksymalny czas na zwrot to 15 dni, jednak dokładamy starań aby płatność trafiła szybciej na twoją kartę.



masz_pytania?
napisz do mnie w formularzu kontaktowym na www.heyah.pl.

powyższa wiadomość została wygenerowana automatycznie.

nie odpowiadaj na nią.``

bez reklamacji błędu nie widzą :)


TM popsuło:
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/
Nie znaleziono Operatora dla numeru :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103439  autor: ruki101
 20 wrz 2020, 17:53
24bis24 nie zdziwiłbym się, że to przez nich to wszystko :D , bo ostatnich dniach mocno mieszają, mam informację od osoby, która wczoraj 19 września miała mieć aktywowaną kartę ( był wtedy ten 5 dzień, po którym mieli pobrać opłatę ) i nic nie aktywowali.
Czy mi się zdaje, że w miarę poprawnie to wszystko funkcjonowało tylko w pierwszym tygodniu funkcjonowania tej oferty ? potem ktoś coś namieszał i od tego czasu jest tylko gorzej.
 #1103444  autor: Remington
 20 wrz 2020, 18:14
24bis24 pisze:
20 wrz 2020, 15:32
opłata pobrała się w poniedziałek i sobotę- zwrócili po reklamacji

Po ilu dniach zwrócili? Jeszcze niedawno pisałeś, że obiecują zwrócić, a po kasie ani śladu.
 #1103445  autor: 24bis24
 20 wrz 2020, 18:23
Remington pisze:
20 wrz 2020, 18:14
Po ilu dniach zwrócili?
przedwczoraj
Remington pisze:
20 wrz 2020, 18:14
Jeszcze niedawno pisałeś, że obiecują zwrócić, a po kasie ani śladu.
to tyczyło się innego numeru gdzie była przyznana rekompensata za niedziałające połączenia wewnątrz sieci Heyah01.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103448  autor: ruki101
 20 wrz 2020, 19:53
mam kolejne informacje, że numery z Heyah_01 zamówione od 13 / 14 września nie są aktywowane pomimo pobranej opłaty, jeśli ktoś ma inne informacje proszony jest o wpis w tym wątku.
 #1103469  autor: Robin560
 21 wrz 2020, 08:25
Numer przeniesiony z heyah do flex i kilka minut po przejściu próba pobrania opłaty 4 dni przed planowanym odnowieniem.
Zawieszałem subskrypcje kilka dni temu później chciałem sprawdzić czy się wyłączyła to wyskakiwał błąd.
Oczywiście karta z heyah nadal działa i połączenia da się z niej wykonać.

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1103471  autor: Dodo84
 21 wrz 2020, 09:09
W końcu doczekałem się odpowiedzi na reklamację która wyparowała im z systemu ( dobrzy są)
Szanowny Panie

Dziękuję za przesłane zgłoszenie.

Uprzejmie wyjaśniam, że 16.09.2020 sieć Orange zamknęła sprawę przeniesienia numeru 600****** z informacją, że zrezygnował Pan z przeniesienia. Obecnie nie prowadzimy zatem procesu przeniesienia Pana numeru.

Wyjaśnię, że data przeniesienia wyznaczona była na 10.09.2020, jednak w wyniku problemów technicznych po naszej stronie, do przeniesienia nie doszło w wyznaczonym terminie. Serdecznie przepraszam za błędy po naszej stronie i utrudnienia, które Pana spotkały.

Zgłosiłam dyspozycję zwrotu środków na Pana kartę. W ciągu 15 dni zwrot zostanie wykonany.

Mam nadzieję, że moja odpowiedź będzie wystarczająca.

Ciekawe ile to dla nich 15 dni. Może 15 dni roboczych...

https://www.speedtest.net/result/a/6588291083.png
 #1103474  autor: 24bis24
 21 wrz 2020, 10:18
Robin560 pisze:
21 wrz 2020, 08:25
Oczywiście karta z heyah nadal działa i połączenia da się z niej wykonać.
a odbierać na karcie nowego operatora :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103478  autor: Robin560
 21 wrz 2020, 10:58
Przychodzące są na karcie orange

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1103485  autor: 24bis24
 21 wrz 2020, 12:09
Zmiana stanowiska BOA: wiemy, że numery po przeniesieniu nie odpinają się od konta Heyah 01 jest pobierana opłata. Dział techniczny cały czas pracuje nad tym. Proszę uzbroić się w cierpliwość.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2020, 12:12 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 30 z 34
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 34
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 34