DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 226 z 228
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
 #1101410  autor: michcio123
 16 sie 2020, 22:21
A czy w bilingu tuż po pobraniu 1zł są 2 doładowania zwłaszcza dzisiaj (16.08.2020). Bo jeśli brak to o północy (z 15 na 16 sierpnia) skasowało pakiet dodany 14.08 pozostał pakiet z 15.08 (500gb) a nie dodano pakietu z 16.08 pomimo pobrania 1zł takie przypadki już się nie raz zdarzały i z to by wyjaśniło dostępne tylko 500gb.
 #1101412  autor: darekka
 16 sie 2020, 22:32
U mnie na 2 numerach wszystko gra-mam na obu po niecałe 1000GB ważne 1 dzień więc musiał dodać dzisiejsze GB do wczorajszych czyli w pełni prawidłowo.

Zakładam, że babcia77 wykluczył taki problem jak piszesz ale oczywiście jest to możliwe, że się zamuliło dodanie GB za dziś.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1101415  autor: babcia77
 17 sie 2020, 08:57
michcio123 pisze:
16 sie 2020, 22:21
A czy w bilingu tuż po pobraniu 1zł są 2 doładowania zwłaszcza dzisiaj (16.08.2020)
@michcio123 Od piątku jest codziennie jedno pobranie i 2 doładowania.

Wygląda że jest usuwane to co jest na koncie a potem przyznawany pakiet 513260MB. Kumulacji brak.

@darekka Co do reklamacja odrzuciłem propozycje i podtrzymałem żądanie doładowania konta. Dziś odpowiedź:
"Informuję, że mogę przyznać rekompensatę tylko w formie wspomnianej w poprzedniej wiadomości do Pana.
Nie mam możliwości w tej sprawie przyznania rekompensaty finansowej."
Będę cisnął dalej ale niestety mam wrażenie że nic tonie pomoże. :-(
 #1101417  autor: darekka
 17 sie 2020, 09:35
Z tym brakiem kumulacji to spokojnie-poczekaj do końca cyklu, przeczekaj ten darmowy dzień aby usługa się całkowicie zresetowała i ją odpal-możliwe, że kumulacja powróci, bo działa u mnie na numerze z usługą odpaloną bodaj 2 dni temu więc ten problem masz tylko Ty i zakładam, ze jest to skutek "naprawy", który zniknie po resecie usługi. Oczywiście ta kumulacja wcale nie musi występować jeśli wszystko działa i nie brakuje Tobie neta choć jak jest to trudniej jest nam zużyć cały net i żądać zwrotu kasy za błędnie działającą usługę.

Z tą rekompensatą w formie doładowania to niewielka szansa jeśli nie dali od razu po reklamacji, bo rekompensata to takie "odszkodowanie" za ewentualne koszty, które poniosłeś na zastępczy net, a te myślę, że nie bardzo masz jak im udowodnić...pozostaje jeszcze kwota jakiej oczekujesz, bo jak wyskoczyłeś ze zbyt dużą kwota to z automatu się nie zgadzają(daj znać na PW ile od nich zażądałeś)-najlepiej jako rekompensaty oczekiwać wydłużenia konta o np.czas awarii+30dni, bo nic ich to nie kosztuje, a pozwala nam konto wydłużyć.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1102316  autor: michcio123
 01 wrz 2020, 14:04
I ja potwierdzam że już nie dają rekompensat przy reklamacjach tak jak to było jeszcze nie dawno. Reklamowałem nie dawno opisywany tu przeze mnie problem w naszej usłudze (pobierało 1zł ale nie dodawało paczki GB i złotówek) i wygląda to tak że pobrane środki z konta za rozmowy ,smsy i internet w trakcie aktywnej ale nie działającej usługi były zwrócone bez problemu ale pobierana codziennie złotówka(w sumie 30zł) na usługę już nie a o rekompensacie to już mowy nie ma gdzie jeszcze kilka miesięcy temu nie było z tym problemu.
 #1102403  autor: babcia77
 03 wrz 2020, 10:52
Ostatni raz gdy dostałem od ręki bezproblemowy zwrot niesłusznie pobranych środków od konsultanta to początek maja 2020. Kolejne 4 problemy - od początku lipca do końca sierpnia - wymagały napisania reklamacji, poczekania na jej rozpatrzenie i dopiero zwrot niesłusznie pobranych środków. A z 4 awarii 2 spowodowały zabranie środków. O ile jedną z tych 2 rozpatrzono z dnia na dzień to z ostatnią czekałem 9 dni na przywrócenie usługi i zwrot środków. Jako rekompensatę nie chciano mi dać wnioskowany 25 PLN i 30 dni przedłużenia konta. Zaproponowano mi pakiety z 10GB lub 300MB danych. Gdy się nie zgodziłem arbitralnie dopisano mi jako rekompensatę pakiet 3GB netu. Ewidentnie jeśli idzie o rozwiązywanie problemów i rekompensaty zmieniło się na gorsze...
 #1103293  autor: Taki_tam
 18 wrz 2020, 10:14
Widać, że kasa się im kończy i nie ma już rozdawnictwa w ramach reklamacji. Co do sumowania pakietów, to jak włączycie sobie pakiet danych w ramach happy friday to widać, że system pośredniczący ma błąd i daje date ważności pakietu dla pakietu 500GB na taki jak dla Happy friday (ostatnio dają 7 dni). I przez te 7 dni jest kumulacja.
 #1103312  autor: darekka
 18 wrz 2020, 13:29
Działa komuś apka mobilna i pokazuje jakiekolwiek dane z numeru z naszą usługą, bo mi na 1 z 2 numerów z aktywną usługą nie pokazuje niczego. Problem dotyczy numeru na, który zgłaszałem problemy na H122 z wyłączającą się agregacją(na B818 zero problemów) i problem współpracy H122 z siecią T-mobile wedle mojej wiedzy dotyczy większej ilości posiadaczy tego routera(u innych operatorów problemów tego typu brak).
Wczoraj z racji innej i lepszej kumulacji pobrało 1zł. i nie dodało neta choć złotówki dało i net śmigał, a dziś już normalnie pobrało i dało 2 doładowania i już miałem nadzieję na reklamacje a tu guzik, bo działa cały czas OK choć w apce nie widzę niczego ani po zalogowaniu przez neta też lipa.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1103370  autor: darekka
 19 wrz 2020, 12:49
U mnie na 1 numerze apka pokazuje jak trzeba, a na drugim gdzie zgłosiłem problemy z agregacją na H122 od 2 dni wali komunikatem o niemożności pobrania bilingu i lipa choć numer a apce wyświetla się na liście razem z innymi.
Przez strone poza stanem konta i wążności poł.wychodzących i bilingiem ilości GB nie pokazuje wcale.

Myślę nad zgłoszeniem problemu z wyświetlaniem danych to może ogarną skutecznie tak jak usterke agregacji na H122, bo agregacja już na drugi dzień od dosłania emailem szczegółów technicznych działa w pełni poprawnie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1103410  autor: Adriaan02
 19 wrz 2020, 21:23
U mnie na szczęście wyświetla się liczba GB. Mogli by jednak zrobić jakiś SMS do sprawdzania GB, podobnie jak w Orange (przydatne w routerze) oraz troszkę "odnowić" serwis www Mój T-Mobile (w tym dodać informacje o pozostałych GB i złotówek). Od jakiegoś czasu ta strona jest taka jakby zaniedbana, skupili się tylko na aplikacji.
 #1103413  autor: Adriaan02
 19 wrz 2020, 22:52
surface123 pisze:
19 wrz 2020, 21:39
Obawiam się że problem "zaniedbania" dotyczy tylko Waszej usługi ( i wielu innych taryf sprzed kilku lat ) która na pewno nie będzie miała inwestycji w zmiany w serwisie w pokazywaniu przez aplikację czy też www

Miałem na myśli ogólnie serwis Mój T-Mobile (nie konkretnie naszą usługę i starsze taryfy). Serwis troszkę przestarzały (także wygląd) i mało funkcjonalny w porównaniu np. do Orange, gdzie ulepszają aplkację jak i serwis www..
 #1103422  autor: darekka
 20 wrz 2020, 10:06
Zadzwoniłem wczoraj i nakreśliłem problem-zgłoszenie zrobione i co ciekawe trafiłem na kolesia, który już z marszu znał naszą usługę i z całą stanowczością na moje pytania o ilość GB dostępnych na numerze zapewniał mnie, że dla tej usługi jest pełny nolimit i odnawia się on codziennie-trochę go naprostowałem o praktyczną wiedzę na temat realnych warunków naszej usługi, które odbiegają od jej teoretycznych warunków.
Niestety ilości GB nie widział w ich systemie ale informacja o naszej usłudze była widoczna na samym wierzchu nie zaś jak kiedyś gdzieś głębiej schowana.

Co ciekawe to w związku z lepszą kumulacją GB na tym numerze system w dniach 17,19 i20 września nie dodał GB ale wszystko śmiga elegancko(po pobraniu 1zł. w tych dniach jest tylko 1 doładowanie)-jak na teraz choćbym chciał to nie widze zbytnio podstaw do reklamacji...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1103465  autor: babcia77
 21 wrz 2020, 07:50
Na reklamację o tym że MiBOA nie pokazuje stanu usługi dostaje się taką odpowiedź:

"Nawiązując do reklamowanego serwisu iBOA uprzejmie wyjaśniam, że serwis iBOA ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie jest on usługą, która podlega reklamacji. W związku z powyższym bardzo proszę o zgłoszenie techniczne do konsultanta Biura Obsługi Abonenta pod numerem telefonu: 602 900 (opłata zgodna z cennikiem)."

Reklamacja dla aplikacji mobilnej to samo:

"Nawiązując do reklamowanego serwisu Mój T-Mobile uprzejmie wyjaśniam, że serwis Mój T-Mobile ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie jest on usługą, która podlega reklamacji. W związku z powyższym bardzo proszę o zgłoszenie techniczne do konsultanta Biura Obsługi Abonenta pod numerem telefonu: 602 900 (opłata zgodna z cennikiem)."

Czyli Ctrc-C - Ctrl-V... Zgłoszenia serwisowe nie daje u żadnego efektu. Dostaję po 2-3 tygodniach SMS-a że zgłoszenie zamknięte. W sumie to wyświetlanie stanu usługi działało okazyjnie i to tylko w MiBOA.
  • Strona 226 z 228
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228