DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 26 z 32
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 32
 #1103211  autor: matkis90
 16 wrz 2020, 21:08
Remington pisze:
16 wrz 2020, 20:56
Choć jak tak sobie myślę, to moim zdaniem skarga do UKE może być szybsza i skuteczniejsza.
Tak mnie dzisiaj zmęczyli, że chyba spróbuję i tego, byle nie ciągnąć tej farsy.
Tym bardziej, że nawet jeśli odzyskam pieniądze, nie rozwiąże to mojego problemu z bilokacją mojego numer. :?

Wszystkie fragmenty pisane kursywą to kopiuj-wklej z korespondencji mailowej z BOK.
 #1103212  autor: ruki101
 16 wrz 2020, 21:10
Niestety ale z chargebackiem nie jest tak słodko jak się nam wydaje, najlepiej aby wpierw uzyskać stanowisko w tej sprawie UKE to dałoby dla banku realny argument do zwrotu środków.
Przecież przeniesienie numeru i dopełnienie formalności przez operatora przyjmującego numer = Wypowiedzenie Umowy u byłego operatora.
Zresztą jak widać oni sami nie rozumieją pojęć prawniczych : Odstąpienie od Umowy a Wypowiedzenie Umowy.
Matkis90 z chęcią się dołączę do ewentualnego pisma do UKE bo mnie osobiście bardziej przeraża wspomniana biolokacja numerów czego nie powinno absolutnie być - jeszcze bym zrozumiał 1 dzień po przeniesieniu numeru ale niestety jak widać nie mają zamiaru jego wyłączyć.
Obawiam się pewnego "czarnego" scenariusza, związanego z tym, że numer może po zakończeniu subskrypcji ponownie trafić do puli numerów T-Mobile / Heyah ( pomimo faktu jego przeniesienia ) i za jakiś czas ktoś znowu trafi na fajny numer i będą 2 identyczne numery w różnych sieciach - dosłownie cyrk.
 #1103220  autor: iphoneski
 16 wrz 2020, 22:21
Remington pisze:
16 wrz 2020, 20:18
P.S. I tym razem dedykowana karta płatnicza, o której pisałem wcześniej, pozwoliłaby uniknąć problemu.
Tylko, że biorąc coś od tak dużej firmy jak T raczej nie spodziewasz się problemów. To przecież nie jest „Franek i zpółka” ani „Włatcy Móch” gdzie obawiasz się złotówkę zostawić. To po prostu kpina że tak duża firma odwala takie akcje.
 #1103221  autor: 24bis24
 16 wrz 2020, 22:35
nawet przez zgłoszenie techniczne nie można zawiesić subskrypcji, podobno pracują nad tym

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103222  autor: ruki101
 16 wrz 2020, 22:44
przy okazji są standardowe problemy z aktywacją simek, kilka dni roboczych tak jak już wcześniej wspomniałem to standard - oczywiście w wersji optymistycznej.
Spora część osób ma odnowienie subskrypcji przypadające na 20 września czyli za około 4 dni - kiepściutko to wygląda ... i dość brzydko pachnie brak opcji zawieszenia subskrypcji.
 #1103223  autor: Dodo84
 16 wrz 2020, 23:06
Może redakcja telepolis. pl powinna wystąpić do T-Mobile z zapytaniem co oni wyprawiają z Heyah 01. Przecież to wszystko wygląda na firmę krzak podobnie jak wspominał @iphoneski. Problemy z przenoszeniem numerów do nich i od nich, podwójnie ściąganie opłaty za subskrypcję a nawet nie włączają u siebie w ogóle usługi, brak możliwości zarządzania numerem poprzez aplikacje moja Heyah bo numer wiecznie ma status oczekujący, obiecują zwroty na karte w ciągu 15 dni a wpłaty brak, nie można wyłączyć poczty głosowej, a na początku brak dostępu do LTE, ktoś sobie wybiera numer z dostępnej puli a inna osoba go dostaje. Jeśli coś pominąłem to dopiszcie. T-Mobile to nie jest jakaś mała firma i startując z ofertą powinni jakoś lepiej to rozwiązać a konsultanci jedynie przepraszają i proponują napisać reklamację na boa@t-mobile.pl. To wszystko jest niepoważne
 #1103225  autor: ruki101
 16 wrz 2020, 23:17
Dodo84 oczywiście masz rację, tym bardziej, że np. WitekT jako osoba przez długi czas związana z Telepolis i tym bardziej teraz będąca blisko UKE mogłaby bardziej dobitniej pomóc w nadaniu tego typu sprawie jej właściwego i konkretnego biegu.
Wiele osób odczuwa brak tej starej, dobrej Heyah, w tym i ja - żeby coś się zmieniło to potrzeba tutaj rewolucji inaczej nadal będzie ten bajzel, który doprowadza wręcz do szewskiej pasji.
 #1103226  autor: dgimx
 16 wrz 2020, 23:44
Hm, jestem zszokowany tym co piszecie. Tu w zasadzie jest problem wszedzie, kazdy proces to zart. Spodziewalbym sie takiej farsy po Klucz Mobile etc (nic do nich nie mam), a nie po TMobile.
W moim przypadku (ja badz znajome osoby) na razie jest 50/50. 1 numer przeniesiony od strzalu, bez zadnych, odpukac, akcji. LTE na starcie, pobrana oplata raz, nic sie nie dzieje. Inny 1 numer to juz farsa jak u Was. Nie sa w stanie przeniesc nr od innego operatora od blisko miesiaca. Nie sa w stanie pobrac oplaty i aktywowac uslugi a kontakt z BOK to absurd. Czekam z 1 numerem na wypowiedzenie u obecnego operatora ale mocno sie zastanawiam teraz czy nie zrobic wycofu, mam jeszcze miesiac na przemyslenia. Na pewno dodam karte, jakas wirtualke przedplacona aby nie bujac sie z dublami i reklamacjami z tego tytulu ale to tylko 1 z listy problemow. Mocno sie zastanawiam czy jest sens z glownym numerem sie z nimi bujac. No nic, jak nie ogarna sie w ciagu miesiaca to zleje ich.
 #1103238  autor: iphoneski
 17 wrz 2020, 09:29
Głównego numeru za chińskiego Boga bym tam nie przenosił. Osobiście żałuję, że wziąłem tam jakikolwiek.
 #1103239  autor: Mattia Ferrari
 17 wrz 2020, 09:46
Osobiście bardzo żałuję przeniesienia do Heyah 01. Wygląda to wszystko, jakby system napisał praktykant amator. Początkowa radość z powrotu Heyah przeistoczyła się w koszmar telko.

Od początku aktywacji brak samego LTE dało się przeżyć, jednak po wymianie karty SIM cyrk... Połączenia przychodzące, o ile komuś uda się dodzwonić, są pokazywane jako numery zastrzeżone. SMS-y można tylko odbierać. Internetu jakiegokolwiek, nawet 3G, brak. Numer chcę przenieść do Flexa ale przy przenoszeniu ciągle mam odmowę, bo rzekomo błędny PESEL przychodzi z T-mobile, kiedy u obu operatorów jest ten sam.

Nigdy więcej T-mobile, może kiedyś ktoś tam zrobi porządki to za 10 lat przetestuję na jakimś nowym numerze... Obecnie sytuacja nadaje się do zgłoszenia do UKE i UOKiK, ja tego inaczej nie widzę :evil:
 #1103240  autor: surface123
 17 wrz 2020, 10:12
"Ciesz" się że numer się loguje do sieci bo mogłeś utknąć bez aktywacji i w totalnym zawieszeniu....
Ale szczerze, totalna amatorka.
Nie wiem co to za dział T-Mobile się tym zajmuje...
 #1103246  autor: dgimx
 17 wrz 2020, 11:05
Przy n'tej rozmowie z pracownikiem TMobile, ten obdzwaniajac kilka dzialow, przekazal, ze firma Tauron bierze udzial w tym procesie. Nie mam pojecia w jakim charakterze. Moze to bzdura czy zart z Klienta jakich tu wiele powyzej.
 #1103258  autor: TomLee
 17 wrz 2020, 15:53
U mnie na jednym numerze pojawiła się kwota 2,29 zł i nie wiem za co. Dobrze, że tylko tyle. Nie bardzo mam ochotę na kontakt z BOK w tej sprawie.
 #1103259  autor: qqwerty1313
 17 wrz 2020, 15:59
Od 5 września jestem u Vikingów, dziś dostałem sms-a od T-Mobile, że rozwiązali mój problem techniczny z LTE :D
 #1103260  autor: ruki101
 17 wrz 2020, 16:11
qqwerty1313 ale wiesz o tym, że w Heyah_01 jest biolokacja, cienie, duchy po numerze, który przeniosłeś do innej sieci ? jak masz jeszcze starą kartę w Heyah to przeniesieniu numeru powinieneś mieć aktywną Heyah_01 czyli 2 takie same numery w różnych sieciach :)
  • Strona 26 z 32
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 32
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 32