DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 25 z 34
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 34
 #1103103  autor: Remington
 15 wrz 2020, 13:24
Tobie to już nie pomoże, ale dla potomnych: na tego typu usługi subskrypcyjne dobrze mieć dedykowane karty, które zasila się tuż przed planowanym pobraniem płatności (ewentualnie odblokowuje lub zmienia im limity, bo również tak można osiągnąć ten sam efekt). Testowane przeze mnie z powodzeniem: eKarta z mBanku, karta prepaid z Millennium, karty wirtualne DiPocket i Revolut.
 #1103104  autor: 24bis24
 15 wrz 2020, 13:27
iphoneski pisze:
15 wrz 2020, 13:16
Dzisiaj o północy pobrali mi kasę za następne 2 miesiące, teraz będę się Bujał z nimi 2 tygodnie z reklamacjami albo jeszcze dłużej.
napiszą, że w ciągu 15 dni zwrócą lecz 15 dni minie a konto puste. :)
ale jest szansa, że najpierw wykryją błąd i poproszą o wyrozumiałość.

Trzeba było zawiesić subskrypcję.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103148  autor: Dodo84
 16 wrz 2020, 09:43
Ja już odpuściłem przenosiny do Heyah i zostaję we flexie. Po tym co tutaj przeczytałem i co sam na własnej skórze doświadczyłem to lepiej płacić 5,50 zł miesięcznie więcej a ma człowiek spokój. Może się zastanowię nad ich usługami jak się ogarną a póki co to wysłałem do heyah reklamację z prośbą o zwrot 2x 39 zł które mi zabrali i napisałem na czacie flexa by anulowali mi to przeniesienie.

https://www.speedtest.net/result/a/6588291083.png
 #1103150  autor: 24bis24
 16 wrz 2020, 10:14
Nie jestem przekonany czy to co napisałeś do Flex poskutkuje z racji, że w Heyah to Twój numer już jest . Zdarzyć może się tak, że będzie aktywna usługa we Flex i Heyah. Obie karty aktywne z tym samym numerem. :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103152  autor: Dodo84
 16 wrz 2020, 10:23
24bis24 pisze:
16 wrz 2020, 10:14
Nie jestem przekonany czy to co napisałeś do Flex poskutkuje z racji, że w Heyah to Twój numer już jest . Zdarzyć może się tak, że będzie aktywna usługa we Flex i Heyah. Obie karty aktywne z tym samym numerem. :)
Karta sim od Heyah jest nieaktywna (na wyświetlaczu tel mam komunikat: "Brak usługi"). Dzwoniąc do BOA Heyah i po podaniu mojego numeru telefonu słyszę komunikat, że podany numer nie należy do sieci T-Mobile. Kilka minut po czacie w aplikacji Orange flex dostałem smsa z numeru 602900 w którym T-Mobile mnie informuje, że mój obecny operator nie wyraził zgody na przeniesienie numeru . "Powód: rezygnacja klienta z przeniesienia numeru."

https://www.speedtest.net/result/a/6588291083.png
 #1103188  autor: matkis90
 16 wrz 2020, 18:27
Od jakiegoś czasu jestem cichym czytelnikiem forum, widząc wpisy w tym wątku myślałem sobie "ja to mam szczęście, u mnie wszystko działa".

Do dziś.

Cześć wszystkim, jestem Mateusz, a oto moja historia:
drugiego dnia po premierze oferty heyah 01 wybrałem numer pełen cyfr 8 i zostałem subskrybentem. Od pierwszego dnia z LTE. Nigdy nie miałem problemu z zestawianiem połączeń. HD Voice brak, ale jakość rozmów całkowicie OK. Aplikacja tylko raz klęknęła i wylogowała mnie z konta.
Problem w tym, że mam węża w kieszeni i ten mnie pokąsał- to mój drugi numer i korzystam z niego na tyle rzadko, że postanowiłem płacić 9 zł w Virgin Mobile zamiast 19,50 w Heyah.
Złożyłem dyspozycję przeniesienia numeru, po tygodniu od podpisania dokumentów dostałem informację z numeru +48 602 900 o tym, że wpłynął wniosek o przeniesienie numeru, następnie z VM, że Heyah wyznaczył datę przeniesienia na 16.09.
Poszedłem spać, przygotowany na przełożenie rano karty SIM.
Rano okazało się, że chwilę po północy Heyah pobrało 39 zł tytułem odnowienia subskrypcji (aplikacja wskazywała termin płatności na 20 lub 21 września), karta jest nadal aktywna, a Virgin Mobile... Również działa. Dostałem SMS powitalny, powiadomienie o aktywacji pakietu 10 GB, wykonałem próbne połączenie i numer faktycznie został przypisany do nowej karty. W międzyczasie ponownie uruchomił się telefon z kartą Heyah, ta ponownie zalogowała się do sieci, wykonałem kolejne połączenie i wyświetlił mi się ten sam numer co poprzednio. Ten sam na dwóch kartach SIM. Wybranie tego numeru z karty Orange zestawia połączenie z kartą VM, ale zainicjowane z Heyah połączenia również są łączone, jakość rozmów jak dotychczas.
Napisałem maila do Heyah z prośbą dezaktywację karty SIM i zwrot płatności za okres w którym będę już u innego operatora.
W tym momencie wpadłem w sidła BOK Heyah:
"Zweryfikowałem sytuacje dotyczącej Pana numeru telefonu.
Zgadza się dnia 16.09.2020 numer został przeniesiony do sieci Virgin.
Aktualnie subskrypcja w sieci Heyah 01 Pana jest dalej aktywna z powodu żeby zrezygnować z oferty musi Pan złożyć pismo w formie pisemnej na adres niżej podany.
Subskrypcje można dodatkowo zawiesić w aplikacji moja Heyah 01.

T-Mobile Polska S. A.
Strefa Zwrotów i Reklamacji
Ul. Poznańska 251
05-580 Ołtarzew"


Odwołałem się do punktu 13. regulaminu, który został przesłany przez Heyah przy potwierdzeniu zamówienia, prosząc o wskazanie podstawy do innej ścieżki postępowania.

Po kilku godzinach odpowiedź od innego konsultanta:

"Tak jak wspomniał mój poprzednik teraz należałoby zrezygnować osobiście z subskrypcji wysyłając do nas uprzednio na Ołtarzew pismo sygnowane Pana podpisem. Karta jest aktywna i zostanie zdezaktywowana dopiero, gdy trafi do nas Pana rezygnacja."

Zadzwoniłem do BOK, licząc na prawdziwą rozmowę, a tam informacja, że to niemożliwe, żebym miał ten sam numer na dwóch kartach SIM (do dziś też tak myślałem), że oczywiście mam rację co do zakończenia umowy po przeniesieniu numeru, że oczywiście to nowy operator wszystko załatwia, ale skoro piszą, żeby wysłać list to trzeba wysłać list.

Póki co jestem w tym samym miejscu, co dziś o 7 rano, w Heyah i Virgin Mobile jednocześnie. Dam znać jaki będzie dalszy ciąg mojej potyczki z BOK.

Z sentymentem wspominam start pierwszej wersji Heyah, nietuzinkowa kampania marketingowa i bombowa oferta, która przyciągnęła milion klientów w kilka tygodni.
Heyah 01 to przy niej kapiszon, niestety.
 #1103189  autor: adrjannn
 16 wrz 2020, 18:36
Dodo84 pisze:
16 wrz 2020, 09:43
Ja już odpuściłem przenosiny do Heyah i zostaję we flexie. Po tym co tutaj przeczytałem i co sam na własnej skórze doświadczyłem to lepiej płacić 5,50 zł miesięcznie więcej a ma człowiek spokój. Może się zastanowię nad ich usługami jak się ogarną a póki co to wysłałem do heyah reklamację z prośbą o zwrot 2x 39 zł które mi zabrali i napisałem na czacie flexa by anulowali mi to przeniesienie.
Prosić o własne pieniądze? Ja bym poleciał oficjalnym pismem + zwrot odsetek + rekompensatę za straty czasu, psychiczne a szczególnie przywłaszczenie hajsów :D
 #1103192  autor: iphoneski
 16 wrz 2020, 19:03
Udało się komuś zawiesić subskrypcję? Ja próbowałem już kilka razy i za każdym razem jest błąd.
 #1103196  autor: ruki101
 16 wrz 2020, 19:33
Iphoneski, udało mi się zawiesić subskrypcję, po jej zawieszeniu na emaila przychodzi potwierdzenie, ważne aby przed przeniesieniem numeru ją zawiesić bo później może ciągnąć kasę z karty, próbuj do skutku o różnych porach dnia - bo może być tak, że w danym dniu nie działa jej zawieszenie a w drugim poprawnie, można sprawdzić jej zawieszenie w godzinach nocnych kiedy cały ten jej bajzel-system zaczyna oddychać, bardziej mnie nie pokoi fakt, że po przeniesieniu numeru do końca subskrypcji ( albo i jeszcze dłużej :lol: ) aktywne są 2 numery - jeden w Heyah_01, drugi w przeniesionej sieci, co prawda po przeniesieniu z Heyah_01 można wykonywać nadal normalnie połączenia, ale smsy i połączenia przychodzą już na nowy numer, swoją drogą 2 aktywne takie same numery w różnych sieciach to mistrzostwo świata w wykonaniu Heyah_01 :smt005 .
Coś dla matkis90 , cytat z UKE :
"Nowy dostawca załatwi formalności związane z przeniesieniem, w tym te dotyczące rozwiązania umowy z dotychczasowym operatorem. "

iphoneski pisze:
16 wrz 2020, 19:03
Udało się komuś zawiesić subskrypcję? Ja próbowałem już kilka razy i za każdym razem jest błąd.
 #1103201  autor: matkis90
 16 wrz 2020, 20:15
ruki101 pisze:
16 wrz 2020, 19:33
Coś dla matkis90 , cytat z UKE :
"Nowy dostawca załatwi formalności związane z przeniesieniem, w tym te dotyczące rozwiązania umowy z dotychczasowym operatorem. "
Mam wątpliwości czy VM będzie bił się z Heyah o moje 39 złotych :lol:
Poza tym z ich perspektywy wszystko musi być OK, numer został przeniesiony, więc niby dlaczego poprzedni operator miałby kontynuować umowę, wbrew własnemu regulaminowi i zdrowemu rozsądkowi.

Wysłałem im PDF z zaznaczonymi fragmentami regulaminu

Obrazek
Obrazek

W odpowiedzi otrzymałem punkt 13.8.

Obrazek
 #1103203  autor: Remington
 16 wrz 2020, 20:18
matkis90,
przytoczony przez Ciebie cytat oznacza, że Virgin na podstawie Twojego upoważnienia wypowiedział umowę i skoro numer został przeniesiony to ona już uległa rozwiązaniu. Wypowiedzenie to jeden z elementów procesu przenoszenia numerów.

Reklamacje jednak musisz kierować tylko i wyłącznie do TM, a gdy Cię zbędą to do banku.

P.S. I tym razem dedykowana karta płatnicza, o której pisałem wcześniej, pozwoliłaby uniknąć problemu.
 #1103204  autor: ruki101
 16 wrz 2020, 20:22
Remington, matkis90, dziwne, że chcą aby wysyłać im pismo, skoro mają coś takiego w regulaminie :

4.5. W każdym czasie możesz wypowiedzieć Umowę wydając dyspozycję zakończenia Subskrypcji.
Zakończenie Subskrypcji nastąpi na koniec ostatniego pokrytego Opłatą Subskrypcyjną Okresu
Rozliczeniowego. Dyspozycję zakończenia Subskrypcji wydajesz w aplikacji Moja Heyah.

Jednakże w tym wszystkim jest jeden problem, bowiem w aplikacji Moja Heyah - nie ma opcji zakończenia subskrypcji, jest tylko opcja jej zawieszenia.

To co T-Mobile wysyła to Odstąpienie od Umowy, a nam raczej chodzi o Wypowiedzenie Umowy z możliwością przeniesienia numeru .
 #1103205  autor: matkis90
 16 wrz 2020, 20:34
Remington pisze:
16 wrz 2020, 20:18
matkis90,
przytoczony przez Ciebie cytat oznacza, że Virgin na podstawie Twojego upoważnienia wypowiedział umowę i skoro numer został przeniesiony to ona już uległa rozwiązaniu. Wypowiedzenie to jeden z elementów procesu przenoszenia numerów.

Reklamacje jednak musisz kierować tylko i wyłącznie do TM, a gdy Cię zbędą to do banku.
Jasne, ja to rozumiem, dlatego VM nawet nie wie o całej sytuacji.
Dziwi mnie, że Heyah/T-Mobile "nie może tego zrozumieć", albo raczej skąd takie twarde stanowisko wobec klienta- iluzja dialogu i powtarzanie bzdurnych instrukcji.

Szanuję, że nie zgadza się Pan ze wskazanym zapisem, ale może postawię sprawę jasno. Rezygnacja następuje tylko i wyłącznie poprzez list na Ołtarzew.

Jeśli jutro rano nie trafię na kogoś o bardziej otwartym umyśle zdam się na Chargeback mBanku, dzięki za podpowiedź.
 #1103208  autor: Remington
 16 wrz 2020, 20:56
Ale masz to na piśmie czy cytujesz odpowiedź ustną? Poproś o adnotację, że to ich ostateczne stanowisko. Wtedy będzie to mocny argument dla banku (bank każdy chargeback kosztuje, więc chcą mieć pewność, że wyczerpałeś wszystkie możliwości załatwienia sprawy z TM).

Choć jak tak sobie myślę, to moim zdaniem skarga do UKE może być szybsza i skuteczniejsza.
  • Strona 25 z 34
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 34
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 34