A ja szczerze odradzam twór o atrakcyjnej nazwie Play Next. Miałem prywatny numer w Orange Flex i zachciało mi się zmienić operatora na Play. 04.09.2020 dostałem Maila o tytule “Dziś w nocy przeniesiemy Twój numer do Play NEXT!”.
Po północy kolejny mail: “Gotowe. Jesteś w Play NEXT!”
No i właśnie tutaj zonk, bo numeru nadal w play nie ma. Dzwoniąc do mnie komunikat “Nie ma takiego numeru”.
Ja po włożeniu karty z play mam komunikat “Nieobsługiwana karta SIM”.
Zgłoszenie o tym poszło 05.09.2020 z samego rana. Przez weekend wykonałem parę telefonów, oczywiście nic sensownego się nie dowiedziałem. 07.09.2020 dzwoniłem na infolinię i uzyskałem informację że 09.09.2020 otrzymam dopiero informację co dalej z usługą, lub jeśli nie 09.09 to dopiero 12.09 (czyli dowiem się dopiero czy i kiedy naprawią). Do tej chwili zero informacji co dalej.
Pani z infolinii nie potrafiła mi pomóc, nie potrafiła przełączyć do działu technicznego, odpowiedzialnego za usunięcie problemu (podobno nie ma takiej możliwości). Na moje pytanie czy w takim razie mogę przenieść ten numer do innej sieci, bo nie mogę pozwolić sobie na kolejny tydzień bez aktywnego numeru - dostałem odpowiedź negatywną.
Reasumując, nie mam usługi, nie wiadomo kiedy zostanie naprawiona, uwiązali mnie bez możliwości zmiany operatora.
Po wpisach ludzi na facebooku, zauważyłem że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Tragedia.
Mogę coś z tym zrobić? Jest może jakaś miła duszyczka która pomoże w temacie?
Chce uruchomić tą kartę i jak najszybciej uciec z tej sieci, bo to jest nieporozumienie