DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 30
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 30
 #1100438  autor: Dohotka
 01 sie 2020, 08:55
lesny77 pisze:
10 lip 2020, 15:16
Witam. Aby uzyskać Reaplay Solo Premium z 25GB nie trzeba otrzymać SMS z centrali. W moim przypadku było tak, że otrzymałem telefon z Biura Obsługi Klienta. Zaproponowano mi All free i 10gb za 52zl. Odpowiedziałem że dzień wcześniej miałem propozycje z 25 GB za 25 zł lub z 12GB za 20zł. Tylko że rozmowę ktoś przerwał i nie zdążyłem podjąć decyzji. Miła pani stwierdziła, że to propozycja z działu rabatowego i połączyła mnie z nim. Druga mila pani z działu rabatowego tylko potwierdziła, że taka opcja istnieje. Wybrałem 25GB i tyle. Warto wspomnieć , że się zna formułę Reaplay Solo Premium wtedy jesteśmy wiarygodni. Moja poprzednia taryfa była na czas nieokreślony z paczką 8GB lub 7GB. Wszystko trwało może 10 min. Pozdrawiam
Obsługa klienta zadzwoniła do Ciebie sama z siebie? Ja właśnie miałam rozmowę z działem utrzymania klienta i powiedział, że nie ma oferty Replay Solo Premium... proponują ofertę za 55 zł... (obecnie mam starą z 2016 roku -25 zł za 7 GB) czy ktoś ze starych ofert przeszedł na Replay Solo Premium? Dzwonić do nich aż do skutku?
 #1100440  autor: Marciusz
 01 sie 2020, 09:44
Ja przechodziłem z RePlay SOLO 18 m-cy z na Solo Premium 25GB. Co ciekawe, ta oferta nie ma w nazwie "Replay". Do sedna... Przerobiłem 15 konsultantów zanim ją ostatecznie dostałem. Spróbuj powiedzieć, że dzwonił konsultant z taką ofertą. Mi mówili, że oferta jest ale bez SMS'a nie mogą mi jej dać. Odpowiedziałem, że ich wewnętrzne ustalenia mnie jako klienta nie interesują, a dodatkowo mam regulamin tej oferty i nie ma tam wzmianki o żadnym SMS'ie. Po 5 minutach ciszy konsultant powiedział, że zadzwoni za tydzień jak będą równe dwa miesiące do końca umowy. Zadzwonił, wprowadził.

Nie wiem tylko czy jestem odosobnionym przypadkiem, czy tak ta oferta jest skonstruowana, ale na aneksie mam umowę na 24 miesiące, a w regulaminie jest napisane, że jest na czas nieokreślony. Kary umownej za zerwanie umowy przed czasem nie mam.
 #1100442  autor: pakierhakierxd
 01 sie 2020, 09:58
Ja już sie wkurzyłem na Play i powiedziałem dość -zasięg w roamingu szwankuje jak i net.
Mam abo w Orange a prepaid Playa wcześniej abo zmieniam na Lajt Mobile ;)
jak Lajt będzie zły to pójdę znów gdzie indziej.
Chwilowo mam dosyć Playa ,co mi z szybkiego netu jak mam ciągle jakieś problemy z tą siecią ... ,chcę odpoczać :D

Pozdrawiam :)
 #1100447  autor: vivache777
 01 sie 2020, 11:39
myaah pisze:
31 lip 2020, 10:16
hej, mojemu chłopakowi kończy się umowa w Play na abonament (jesteśmy w Play ok 5 lat). Przedstawili mu gorsze warunki, a interesuje nas tylko ta oferta 25gb za 25 zl. Chcemy zrobić przeniesienie nr do orange flex. czy mamy przejść wszystkie kroki wraz ze skanem dowodu, żeby Play zostało poinformowane o chęci zmiany dostawcy? czy wystarczy dojść do tego momentu i sms może się pojawić?
dzięki za odpowiedzi :)
Tak, trzeba przejść kroki łącznie ze skanem dowodu i potem selfie. Potem przychodzi informacja o tym, że tożsamość została zweryfikowana. Następnie, że wysyłają do poprzedniego operatora zapytanie o możliwość przeniesienia numeru. Wtedy od razu Play wysyła SMSa o treści "Dzien dobry. Operator Orange poinformowal nas, ze chcesz przeniesc do niego numer 48*********. Jesli takiego wniosku nie bylo i chcesz zostac z nami - zadzwon do nas (*500). Pozdrawiamy - Zespol PLAY". Po około pół godzinie do godziny przychodzi SMS "Mamy dla Ciebie nielimitowane połączenia i SMS-y/MMS-y oraz 25 GB internetu! To wszystko za 25 zł miesięcznie! Przedłuż umowę w Play! Zaczekaj, zadzwonimy do Ciebie.". Wiem, że te kroki zostały opisane, ale piszę jeszcze raz. Zadzwoniłem do BOK i powiedziałem o tym SMS. Tam konsultantka wiedziała o co chodzi i od razu przełączyła do działu promocji a nie działu utrzymania klienta. Tam konsultant sprawdził, że był taki SMS, w efekcie skończyło się na ofercie 25 GB za 25 zł bezterminowa. Dzisiaj wykonałem te kroki począwszy od ściągnięcia aplikacji Orange Flex a skończywszy na już działającym 25 GB/25 zł. Zaznaczam, że już miałem starą ofertę Solo S, która zrobiła się bezterminową.
 #1100621  autor: Pablo-1986
 03 sie 2020, 11:30
Zaproponowali mi dziś pakiet dla oferty rodzinnej: umowa na 24 mies bez telefonu, pakiet 30 gb na kazdy z 4 numerów, abonament 40 zł 1-6 mies, potem 160 zł. Nie było mowy o karcie do internetu

Dobry humor podstawą dnia.
 #1100995  autor: ogromny
 09 sie 2020, 23:51
Play mimo straty klientów raczej nic nie robi, dwa numery na kartę przeszły do konkurencji. Miał się niby ktoś skontaktować z działu promocji z super mega ofertą i cisza. Tydzień temu przez chat poklikałem miał ktoś z tego samego magicznego działu oddzwonić i też w d...ie. No trudno jak wypełnię wniosek to już będzie za późno i następne dwa nr abo pójdą gdzie indziej
 #1101222  autor: Karlos20
 13 sie 2020, 17:08
Phoenix_eu: to wątek o przedłużeniu umowy, a nie o zakupie nowej aktywacji dla przenoszonego numeru.
Nie, to nie jest dobra oferta, gdyż biorąc telefon za gotówkę lub raty + telefon na kartę z podstawowym no-limitem za 25 zł/mies. (są oferty z tańszymi usługami bez limitu za 20 zł/mies.) zaoszczędzisz sporo kasy. No i nie płacisz ceny na start + nie płacisz aktywacji 50 zł, no i brak uwiązania na 2 lata (raty możesz spłacić szybciej).

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1101301  autor: piotrecw
 14 sie 2020, 19:04
cześć. Za 3 razem się udało.
1 - złożenie wypowiedzenia w salonie
2- 1. telefon do bok, przekierowują wyżej i wyżej aż do działu rabatowego. Tam Pani stwierdziła ze nie mam sms i nie mogę dostać oferty za 25pln czyli 25gb i reszte wiadomo. 2. Drugi tel. tego samego dnia. Powiedziałem że dostałem 2 oferty (ta na 12gb i 25 gb), i miałem wybrać. Pani na to - absolutnie nie ma takich ofert, kto panu to powiedział ! :):) za to jest za 35pln na 24 m itp. (mam teraz na nieokreslony czas za 29), wiec podziękowałem. 3. kolejna próba, do działu rabatowego. Mówię ze ma oferty przed sobą, że na kartę jest taniej niż mam teraz no i że mam wymówienie. Pani stwierdziła że juz nie ma tych ofert ale jest bardzo podobna tylko 20gb za 25pln, nieokreslony czas, no limit, 3,71gb UE. wziąłem. Była jeszcze za 30pln - 30gb. Ta taryfa nazywa się - RePlay SOLO PLAY S II Premium 20 GB, regulamin do niej jest od 23 lipca tego roku. A
3 - tak więc zajęło mi to 2 dni. Warto trochę podzwonić.
tak naprawdę to kosztuje ona 18pln po zniżkach ale reszta czyli 7pln to play now. tego nie da się wyłączyć. Zresztą podobnie do tej taryfy która była omawiana na forum czyli te 25gb za 25pln. Tam ta usluga kosztowała 5 pln.
pozdro
 #1101388  autor: jarpen
 16 sie 2020, 16:55
Cześć,
Mój tata posiada taryfę: play na kartę rok ważności konta

Do czasu kiedy miał telefon komórkowy (nie smartphone) wszystko było ok. Doładowania "zjadane" były na rozmowy i sms. Starczały na długo!

Od kiedy dostał taki prosty smarphone widzę, że jest problem z cenami za pakiet danych.
Z doładowania za 30 zł., 25 zl. to cena za 25Mb.

Czy może mi ktoś doradzic czy w play na kartę są jakies inne taryfy w których będzie jakiś mały pakiet danych w cenie?, albo jaką inną opcję polecacie?
 #1101392  autor: TomLee
 16 sie 2020, 18:00
Można zmigrować do RBM siema pl i włączyć pakiet za 19 pln, w którym jest no limit (rozmowy, sms, mms) i 1 GB internetu. Jeżeli nie trzeba dużej ilości minut i sms to proponuję zmigrować do taryfy Odnowa, kupić pakiet 100 min za 15 zł , pakiet 100 sms za 5 zł i pakiet internetu (1GB lub 6 Gb). Pakiety w taryfie Odnowa są bezterminowe. Dodatkowym plusem w taryfie Odnowa są rozmowy i smsy w sieci Play za 0 zł.
 #1101403  autor: jarpen
 16 sie 2020, 21:13
24bis24 pisze:
jarpen pisze:
16 sie 2020, 16:55
Z doładowania za 30 zł., 25 zl. to cena za 25Mb.
pakiet 25Mb kosztuje 3 zł
Ja mu żadnego pakietu nie aktywowałem. Zapewne dlatego taka cena.
 #1101407  autor: Karlos20
 16 sie 2020, 22:09
To jest wątek o przedłużeniu umowy w Play, piszcie w sprawie prepaida gdzie indziej.
Dzięki.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
  • Strona 24 z 30
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 30
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 30