@babcia77 @michcio123 @darekka dzieki! az dziwne ze po telefonie na infolinie cos sie nie zepsulo. Zglosilem, zresetowali, dziala.
@darekka wydluzam zapasowy nr doladowaniem 5zl na 37dni. Mam cykliczne doladowanie za 5zl co 37dni na zapasowym (waznosc nr: 7dni + 30dni odbierania) i 50zl co 100dni na glownym (waznosc nr: 100dni + 30dni odbierania) i wykorzystuje 30+1gratis na glownym i pozniej 5+1gratis na zapasowym oraz oczywiscie uruchamiam ok 1 w nocy usluge. Na glownym mam zapas do zuzycia, stad na razie tylko 50zl. Wszyscy maja zapisane 2 moje nr wiec jest to w miare znosne. W heyah oczywiscie mozna 5zl na 100dni lub j.w.
@michcio123 niestety wykonanie platnej uslugi nic nie zmienialo. Przez pewien okres myslalem, ze dzialaja pakiety rozmow i smsow, ale okazalo sie ze ktos po migracji wlaczyl dniowke. Podsumowujac u mnie 15.10.19 wlaczenie "bez limitu" i tym samym lejek 15mb. Zgloszone 100 razy na infolinie, boa i zgloszenie techniczne. Za kazdym razem ta sama odpowiedz "ta predkosc jest predkoscia regulaminiowa". Oczywiscie kazda rozmowa, mail i zgloszenie zawieralo informacje ze mam w tym samym urzadzeniu drugi nr z nasza usluga i w tym samym momencie sa predkosci 15mb i 100mb. Po opisach na forum 15.01.20 zrobilem migracje. Niestety mimo smsow zapraszajacych i pobierania 1zl pakietow nie bylo. Wszystko zglaszane a srodki zwracali. Dopiero 15.04.20 zobaczylem przypadkiem ze dziala.
@darekka wydluzam zapasowy nr doladowaniem 5zl na 37dni. Mam cykliczne doladowanie za 5zl co 37dni na zapasowym (waznosc nr: 7dni + 30dni odbierania) i 50zl co 100dni na glownym (waznosc nr: 100dni + 30dni odbierania) i wykorzystuje 30+1gratis na glownym i pozniej 5+1gratis na zapasowym oraz oczywiscie uruchamiam ok 1 w nocy usluge. Na glownym mam zapas do zuzycia, stad na razie tylko 50zl. Wszyscy maja zapisane 2 moje nr wiec jest to w miare znosne. W heyah oczywiscie mozna 5zl na 100dni lub j.w.
@michcio123 niestety wykonanie platnej uslugi nic nie zmienialo. Przez pewien okres myslalem, ze dzialaja pakiety rozmow i smsow, ale okazalo sie ze ktos po migracji wlaczyl dniowke. Podsumowujac u mnie 15.10.19 wlaczenie "bez limitu" i tym samym lejek 15mb. Zgloszone 100 razy na infolinie, boa i zgloszenie techniczne. Za kazdym razem ta sama odpowiedz "ta predkosc jest predkoscia regulaminiowa". Oczywiscie kazda rozmowa, mail i zgloszenie zawieralo informacje ze mam w tym samym urzadzeniu drugi nr z nasza usluga i w tym samym momencie sa predkosci 15mb i 100mb. Po opisach na forum 15.01.20 zrobilem migracje. Niestety mimo smsow zapraszajacych i pobierania 1zl pakietow nie bylo. Wszystko zglaszane a srodki zwracali. Dopiero 15.04.20 zobaczylem przypadkiem ze dziala.