DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 39 z 51
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 51
 #1098765  autor: Karlos20
 06 lip 2020, 13:09
Ciekawe kiedy rozwiążą sprawę m.in. naprawy blokady odbierania połączeń ukrytych/zastrzeżonych? Trochę to już trwa...

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1098783  autor: Karlos20
 06 lip 2020, 17:14
To są podstawowe usługi w ramach aktywnego planu, jeśli nie są świadczone prawidłowo, należy się rekompensata liczona za każdy dzień zwłoki 1/30 miesięcznej opłaty. Chyba trzeba ich pocisnąć...

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1098806  autor: daro33
 07 lip 2020, 08:53
@Karlos20 Całkowicie się zgadzam. Zapytałem o moje zgłoszenia na czacie. Konsultantka powiedziała że sprawa nie została rozwiązana, zrobiła nowe zgłoszenie w tej samej sprawie. Na moje pytanie o rekompensatę odpowiedziała aby czekać na odpowiedź, a ponieważ ta nigdy nie nastąpi po prostu mnie zbyła. Najbardziej była ucieszona jak jej powiedziałem ze nie mam więcej pytań.
 #1098821  autor: Karlos20
 07 lip 2020, 13:59
Mnie konsultantka na czasie też chyba olewa... Sprawdzajcie też czy działa Wam poczta głosowa bądź usługa "Ktoś dzwonił" i szereg powiadomień o dostępności Abonenta przy próbie połączenia na numer nieosiągalny, a później włączający telefon czy gdy zakończy rozmowę.
Dodatkowo w aplikacji na iPhonie przestał działać wygodny widget ze stanem GB na koncie i funkcjami aplikacji.

Poprosiłem o utworzenie zgłoszenia technicznego, aby sprawdzili wszystkie usługi na numerze pod kątem ich działania. Co mi po tym, że w panelu klienta są jako aktywne, skoro nie działają...

Szczerze, to ja takiej sytuacji nigdy nie miałem, a w Play mimo, że net jest wolniejszy, wszystko działało jak należy i można było wszystko ustawić, nawet zlikwidować okropną notkę sms.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1098910  autor: f0ku5
 08 lip 2020, 15:55
Ja miałem ogromne problemy z tymi powiadomieniami, które otrzymywałem ja w sytuacji, jak ktoś do mnie dzwonił, a ja byłem poza zasięgiem. Problem w tym, że otrzymywałem je w kompletnie zbytecznych momentach, tj. również wtedy, jak nie odebrałem połączenia, lub je odrzuciłem.
Jak jeszcze nie miałem dodatkowego eSIM'a do AW tylko zwykłą dodatkową fizyczną kartę SIM tylko do internetu to zwalili, że to właśnie przez nią, ale jakimś cudem (po moich reklamacjach) udało im się to naprawić. Dostawałem tego SMS'a tylko w sytuacji, kiedy faktycznie ktoś dzwonił, jak ja byłem poza zasięgiem.

Po wymianie tej dodatkowej karty na eSIM'a do AW problem powrócił. Zgłosiłem to więc znów, ale tym razem sobie już nie poradzili. Wnerwiłem się i poprosiłem po prostu o wyłącznie tego. Ani ja nie będę dostawał SMS'ów, ani osoba, która do mnie dzwoniła. Naprawdę miałem już dosyć tego spamu.

Co do pozostałych usług - pocztę głosową mam wyłączoną od samego początku, ale blokada połączeń z numerów zastrzeżonych nadal u mnie nie działa.
 #1098911  autor: Karlos20
 08 lip 2020, 15:59
Na forum Nasz Orange ktoś pisze, żeby wyłączyć po stronie operatora VoLTE. Kurcze, nie po to mamy coraz lepsze smartfony, aby ograniczać ich funkcjonalności. Skoro w Play potrafi to działać, dlaczego nie w Orange? Bezsens.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1098914  autor: f0ku5
 08 lip 2020, 16:02
Ale te wyłączenie VoLTE na co ma niby pomóc? Ostatnią rzeczą, jaką zrobię na telefonie będzie wyłączenie VoLTE. Prędzej po prostu (z żalem) zmienię operatora.
 #1098920  autor: Karlos20
 08 lip 2020, 17:22
f0ku5: dzięki za nagłośnienie tego problemu na forum operatora, może to do nich coś dotrze, z czym mamy problem.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1098923  autor: Karlos20
 08 lip 2020, 17:58
Wykonałem kolejny test, wykluczający kłopot globalny na sieci Orange.
Właśnie zrobiłem test połączeń między wadliwym Flexem a numerem OFNK również z aktywnym VoLTE. Flex nie ma poczty głosowej, OFNK ma. I tak:
1) OFNK > FLEX: słyszy komunikat o niedostępności numeru, po wyłączeniu trybu samolotowego na Flexie, brak powiadomienia o nieodebranym połączeniu, brak powiadomienia na OFNK Zadzwoń teraz.
2) FLEX > OFNK: włącza się poczta głosowa, po wyłączeniu trybu samolotowego, OFNK otrzymuje sms z poczty głosowej o nienagraniu wiadomości + Zadzwoń teraz.
3) ACR. Oba numery mają włączoną blokadę. Niestety, prawidłowo działa ona na OFNK.
FLEX > OFNK - komunikat o blokadzie + poczta głosowa, przy jej braku połączenie się zakończy. Po wył. trybu samolot dostaje SMS o próbie nagrania wiadomości (bez włączonej poczty nie ma powiadomienia i tak blokada powinna działać)
OFNK > FLEX - połączenie nie udaje się, brak komunikatu głosowego (błąd).
Źródło: Forum Nasz Orange.

Uzupełnię info: test był wykonywany na dwóch telefonach:
> iPhone Xs (FLEX) oraz Huawei P20 Pro (OFNK). Dodam, że po aktualizacji do Androida 10 / EMUI 10 ten telefon otrzymał wsparcie usług VoLTE / VoWiFi na sieć Orange.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
  • Strona 39 z 51
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 51
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 51