DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 32 z 44
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 44
 #1096441  autor: iphoneski
 02 cze 2020, 13:54
A mi zniknęła opcja „zużycie danych” po wejściu tego klubu. Oby to tylko błąd...
Edit: znalazłem, trzeba kliknąć ikonę konta :)
@marcin19883 Dokładnie tak
Ostatnio zmieniony 02 cze 2020, 13:59 przez iphoneski, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1096442  autor: Karlos20
 02 cze 2020, 13:55
Zgadza się, informacje są zawarte w regulaminie Klubu.
9. Z Klubu Flex (beta) możesz skorzystać, jeśli korzystasz z usług Orange Flex.
18. Jeżeli zrezygnujesz ze swojego Planu, dostęp do Klubu Flex (beta) nie będzie możliwy. Żeby
korzystać z Klubu Flex (beta) musisz mieć aktywny Plan komórkowy.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1096443  autor: Karlos20
 02 cze 2020, 14:00
iphoneski: zużycie danych jest teraz w zakładce profilowej w prawym górnym rogu aplikacji.
Obrazek

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1096454  autor: Karlos20
 02 cze 2020, 14:55
marcin19883: nie chcesz - wycofaj lub nie wyrażaj zgody. Przy akcji z kodem np. przy 7-dniowym Video Pass na 1. urodziny oferty, zgoda była wymagana, aby skorzystać z bonusu, a reklam z Orange drogą mailową lub sms - nie zauważyłem. Nie taki diabeł straszny jak go malują.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1096488  autor: columbo
 03 cze 2020, 00:30
Przeczytałem cały wątek i na większość pytań znalazłem odpowiedzi. Oprócz tego:

1. Czy polecony dostanie bonus po tym jak opłaci drugi miesiąc w Flex, ale polecającego już wtedy nie będzie we Flex? (to akurat ważne w kontekście używania kodów z forum)
Wg regulaminu wydaje się, że nie - polecający też nadal musi być w Flex. No to niefajnie.

2. Czy ewentualna wypłata pieniędzy z tego subkonta Flex jest możliwa tylko na konto/kartę, z której się wcześniej płaciło, czy również na inną, dodaną później?

3. Jeśli skorzystam z czyjegoś kodu polecającego i przeniosę numer, to czy w przyszłości będę mógł znowu skorzystać z polecenia przenosząc inny numer zarejestrowany na mnie?
Wg regulaminu wydaje się, że nie.
4. Czy w ofercie Rodzinnej wykupując jakieś dodatkowe usługi typu Videopass, czy rozmowy za granicę, trzeba to robić i opłacać dla każdego numeru z osobna? Czy może jakimś cudem płaci się za jeden pakiet, który może działać na wszystkich numerach?

5. Czy można łatwo przepisać numer we Flex na inną osobę?

6. Czy jak zrezygnuję z Flexa muszę zdążyć z przeniesieniem numeru do innej sieci zanim upłynie ostatni opłacony okres - bo chyba nikt mi nie przeniesie numeru nieaktywnego?

Kod polecający Flex na 50 zł + 10GB. Info priv.
 #1096498  autor: iphoneski
 03 cze 2020, 12:31
1: używaj po prostu kodu kogoś, co do którego będziesz miał pewność, że zostanie ten miesiąc conajmniej :)
2: jeśli zmieniłeś kartę to wypłacasz na nową
3: niestety nie, sprawdziłem u siebie i miałem info, że już skorzystałem z kodu i nie mogę
4: Dodatkowe pakiety są na każdy numer z osobna.
5: Tego nie wiem, ale skoro wszystko załatwiasz w aplikacji to może można przez czat jeśli wyślesz skany podpisanych formularzy cesji, trzeba zapytać.
6: Numer jest aktywny 6 miesięcy od końca planu - nie możesz dzwonić ani odbierać, ale jak wejdziesz do apki Flex na LTE to normalnie ci się załaduje, także możesz go przenieść w tym czasie.
 #1096532  autor: columbo
 03 cze 2020, 19:37
iphoneski pisze:
03 cze 2020, 12:31
5: Tego nie wiem, [...]trzeba zapytać.
Z tego co się dowiedziałem, to jeszcze nie ma takiej możliwości.
6: Numer jest aktywny 6 miesięcy od końca planu - nie możesz dzwonić ani odbierać,
Zależy jak rozumieć aktywny. I tutaj wszystko wskazuje na to że byłyby problemy z przeniesieniem nr w takim "stanie"

Kod polecający Flex na 50 zł + 10GB. Info priv.
 #1096533  autor: Karlos20
 03 cze 2020, 20:18
columbo: da się taki numer przenieść, gdyż jest zalogowany do sieci Orange i ma dostępną transmisję danych na potrzeby obsługi aplikacji Flex, gdyż w każdej chwili po uregulowaniu należności za aktywowany plan, wracają żądane usługi na numerze. Możliwość wykonywania i odbierania połączeń jest zawieszona do momentu ponownej aktywacji planu, numer w takim zawieszeniu może działać do 6 miesięcy od momentu wygaśnięcia nieodnowionej subskrypcji. Numer będzie dalej w Orange, lecz rozmówca dzwoniąc do takiej osoby, usłyszy komunikat o nieudanej próbie połączenia z numerem, bądź w innych sieciach nic nie usłyszy.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1096542  autor: Karlos20
 03 cze 2020, 22:17
24bis24: skoro jesteś taki wszechwiedzący, pomóż rozwiązać problem np. z Flex Rodziną, albo z przejście z Flexa do prepaida w Orange, bądź przeniesieniem numeru do innej sieci przy wygaśniętej subskrypcji. Te ostatnie zrobisz to bez problemu, bo numer nie jest przeznaczony do likwidacji tak jak w zwykłych prepaidach, gdzie przekroczysz datę przychodzących i numer jest odcinany od zasięgu. Jest 6 miesięcy na podjęcie decyzji. Po tym czasie Umowa wygasa i numer jest dezaktywowany z sieci. Proste.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1096545  autor: iphoneski
 03 cze 2020, 23:45
Akurat sam mam jeszcze taki numer - używałem go do testowania przez 2 miesiące a potem zrezygnowałem. Numer cały czas pokazuje LTE, można z niego wykonać połączenie ale jest tylko przerywany krótki sygnał i nigdzie nie dzwoni, ale aplikację Flex ładuje, także jest aktywny, więc żadnego problemu z przeniesieniem nie powinno być. Nie przenoszę bo po pierwsze nie mam gdzie a po drugie po co, więc umrze tam śmiercią naturalną ;)
 #1096600  autor: columbo
 04 cze 2020, 17:38
Ja bym jednak uważał z przenoszeniem nr który jest we Flexie, ale nie ma aktywnego planu. Dopóki ktoś nie potwierdzi w praktyce. Jak przenoszę prepaid, to mnie zwykle pytają, czy numer jest aktywny na wych. , a jeden i drugi operator wysyłają sms na ten nr. A jeśli system otrzyma informację, że sms nie dotarł - może wstrzyma przeniesienie?

Chciałem jeszcze zweryfikować informacje o tym, kiedy wpływa bonus z kodu polecającego. Od praktyków najlepiej.
Np. w takim skrajnym przypadku: polecony - okres roz. ma 1, polecający - 30. Polecony startuje powiedzmy 1.06 i 1.07 opłaca drugi miesiąc. W tym dniu polecający ma opłacony dopiero pierwszy miesiąc (30.06) od aktywacji planu przez poleconego.
Na czacie powiedziano mi, że jeśli polecony opłaci swój drugi miesiąc, to już wtedy on i polecający dostaną bonus. Czyli w tym przypadku, gdzieś ok. 1.07? Czy rzeczywiście?

Kod polecający Flex na 50 zł + 10GB. Info priv.
  • Strona 32 z 44
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 44
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 44