DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1091374  autor: Remington
 07 mar 2020, 16:37
Cd.

Choć doładowanie wpadło na konto około 10-tej i konto zostało odwieszone, to dopiero po 12-tej przyszedł SMS o jego wcześniejszym zawieszeniu (ze starą wysokością salda).

Pakiet nadal nieodnowiony.
 #1091387  autor: Remington
 08 mar 2020, 11:39
Cd.

Nadszedł kolejny dzień, konto ważne jeszcze 4 dni, kasa jest, a pakiet wciąż nieodnowiony.

Telefon na infolinię pomógł i pan aktywował pakiet ręcznie (choć w regulaminie nie znalazł informacji o samoczynnym wydłużaniu ważności konta i miał rację), ale jeśli tak ma się dziać co miesiąc, to ufać tej ofercie nie można.
 #1092246  autor: tytan1
 25 mar 2020, 10:06
kurcze, nie wiedziałem że jak doładuje za 25zł i dostanę gratis 10 gb to nie dokonam aktywacji później dodatkowego akietu Strong LTE , w tym T-mobile zawsze coś nie działa :( W Playu lepiej było i jeszcze jest póki co.
 #1092563  autor: biala1991
 31 mar 2020, 08:23
2.12. Użytkownik korzystający z oferty Internet STRONG LTE nie może równocześnie korzystać z pakietu danych innego niż Internet STRONG LTE oraz z żadnych ofert promocyjnych (w tym pakietów MIN/SMS/MMS, itd.) dostępnych w taryfie FRII. Aktywacja dowolnej oferty promocyjnej dostępnej w taryfie FRII (innej niż Internet STRONG LTE) oznacza zgodę na dezaktywację oferty STRONG LTE.

I ten punkt wyklucza korzystanie z pakietu STRONG i bonusa za doładowanie? W drugim zdaniu mowa o aktywacji innego pakietu tylko czy automatyczne przyznanie 10GB po doładowaniu możemy nazwać aktywacją skoro użytkownik nie ma na to wpływu, ba może nawet nie wiedzieć, że jest jakaś promocja, która skutkuje otrzymaniem bonusa GB. Klient chciał tylko doładować konto a okazuje się, że "aktywował" 10GB co jest równoznaczne ze "zgodą" na dezaktywację Stronga. Coś tu nie halo :)
Moim zdaniem to wykluczenie nie powinno dotyczyć bonusa za doładowanie tylko np. HF, bo tu dochodzi do świadomej aktywacji pakietu w aplikacji, pisałam już o tym na pierwszej stronie :)
 #1092605  autor: perxenat
 31 mar 2020, 20:08
biala1991 pisze:
31 mar 2020, 08:23
2.12. Użytkownik korzystający z oferty Internet STRONG LTE nie może równocześnie korzystać z pakietu danych innego niż Internet STRONG LTE oraz z żadnych ofert promocyjnych (w tym pakietów MIN/SMS/MMS, itd.) dostępnych w taryfie FRII. Aktywacja dowolnej oferty promocyjnej dostępnej w taryfie FRII (innej niż Internet STRONG LTE) oznacza zgodę na dezaktywację oferty STRONG LTE.
Doskonale wiemy, że tym zapisem "żadnych ofert promocyjnych" zabezpieczają się, że strong z niczym nie można łączyć.
"Jak powiedzieli że zabiorą - to zabiorą,
jak powiedzieli że dadzą - to powiedzieli"
biala1991 pisze:
31 mar 2020, 08:23
.... tylko czy automatyczne przyznanie 10GB po doładowaniu możemy nazwać aktywacją skoro użytkownik nie ma na to wpływu, ba może nawet nie wiedzieć, że jest jakaś promocja, która skutkuje otrzymaniem bonusa GB. Klient chciał tylko doładować konto a okazuje się, że "aktywował" 10GB co jest równoznaczne ze "zgodą" na dezaktywację Stronga. ...
Nie umiem sobie wyobrazić nieświadomej aktywacji tego pakietu. Tam po drodze jest kilka oczorąbnych banerów w kolorze magneta-klasik, przypadkiem? - to chyba nikt w to uwierzy.
biala1991 pisze:
31 mar 2020, 08:23
Moim zdaniem to wykluczenie nie powinno dotyczyć bonusa za doładowanie tylko np. HF, bo tu dochodzi do świadomej aktywacji pakietu w aplikacji, pisałam już o tym na pierwszej stronie :)
świadoma, czy nieświadoma - jeden pies, ale aktywacja.
Mi się to też nie podoba, ale nie dadzą - zadbali w zapisach regulaminu o to.

Тетраоксид ксенона и перксенаты — одни из самых сильных окислителей
 #1092629  autor: biala1991
 01 kwie 2020, 08:11
To nie jest żadna aktywacja tylko przymusowy odbiór, który odbywa się poza decyzją klienta :)
Nawet jeśli baner jest widoczny to nie ma znaczenia, bo klient zostaje postawiony w sytuacji bez wyjścia: albo doładuje konto i z automatu otrzyma pakiet 10GB co jest równoznaczne z kasacją Stronga albo nie doładuje co nie jest żadną alternatywą.
Nie można komuś odbierać zakupionego pakietu tylko dlatego że doładował konto :) Myślę że TM woli tego uniknąć choćby z naruszeniem regulaminu promocji GB za doładowanie, mogli tak ustawić system, że przy aktywnym Strongu bonus za doładowanie nie jest przyznawany, z dwojga złego nie przyznanie darmowego pakietu jest lepszym rozwiązaniem niż skasowanie zakupionego Stronga :)

W sytuacji odwrotnej, takiej jak @tytan1 TM łamie regulamin Stronga :) klient doładował konto, otrzymał bonus i teraz nie może uruchomić pakietu Strong. Na jakiej podstawie skoro nie ma żadnych zapisów przewidujących brak możliwości skorzystania ze Stronga? Regulamin stanowi tylko o konsekwencjach w przypadku włączenia pakietu Strong:
2.3 W przypadku, gdy Użytkownik posiada aktywowany pakiet danych inny niż Internet STRONG LTE...aktywacja Oferty Internet STRONG LTE oznacza zgodę na dezaktywację dotychczasowego pakietu danych.

@tytan1 nie powinien mieć blokady na dostęp do Stronga tylko włączenie Stronga powinno zaskutkować skasowaniem bonusa czego TM pewnie nie chce albo nie potrafi zrobić :)
 #1092631  autor: perxenat
 01 kwie 2020, 08:58
Sądzę, że najlepiej sprawdzić to w praktyce, tzn. spróbować połączyć te dwie "wyłączające" się usługi, zobaczyć co się stanie, a potem zadzwonić na infolinię kopać się z koniem, ups, przepraszam - rozwiązać problem :)
biala1991 pisze:
01 kwie 2020, 08:11
...
Nawet jeśli baner jest widoczny to nie ma znaczenia, bo klient zostaje postawiony w sytuacji bez wyjścia: albo doładuje konto i z automatu otrzyma pakiet 10GB co jest równoznaczne z kasacją Stronga albo nie doładuje co nie jest żadną alternatywą.
Nie można komuś odbierać zakupionego pakietu tylko dlatego że doładował konto :)
...
Natomiast wszyscy dobrze wiemy, że doładowanie w dowolny inny sposób (np ze strony banku itp) nie włącza bonusu 8)
biala1991 pisze:
01 kwie 2020, 08:11
Myślę że TM woli tego uniknąć choćby z naruszeniem regulaminu promocji GB za doładowanie, mogli tak ustawić system, że przy aktywnym Strongu bonus za doładowanie nie jest przyznawany, z dwojga złego nie przyznanie darmowego pakietu jest lepszym rozwiązaniem niż skasowanie zakupionego Stronga :)
Też mi się tak wydaje. W obecnej sytuacji wszyscy - nawet T-M(!) - rozdaje GB na prawo i lewo. To oddaje powagę sytuacji, chyba będzie koniec świata, skoro T-M zrobiło promocję na kartę :lol:

Тетраоксид ксенона и перксенаты — одни из самых сильных окислителей
 #1092829  autor: biala1991
 04 kwie 2020, 11:23
perxenat pisze:
01 kwie 2020, 08:58
Sądzę, że najlepiej sprawdzić to w praktyce, tzn. spróbować połączyć te dwie "wyłączające" się usługi, zobaczyć co się stanie, a potem zadzwonić na infolinię kopać się z koniem, ups, przepraszam - rozwiązać problem :)
Jak widać chyba nie ma chętnych do sprawdzania, ja się nie podłożę, bo włączenie Stronga zdemoluje mi inną promocję, którą uzyskałam w drodze reklamacji :)
A wynik testu byłby interesujący, teraz nie wiadomo czy Strong się uchowa po włączeniu modnego ostatnio HF, regulaminowo powinien zostać skasowany i co do tego nie ma wątpliwości.
Czy TM się odważy przestrzegać regulaminu? :D niedawno Orange wyciął taki numer, że darmowy pakiet kasował GB skumulowane dzięki płatnym pakietom i wiemy jaka była afera :)
 #1092853  autor: fwitkowski17
 04 kwie 2020, 17:20
U mnie (prawie) wszystkie promocje w T-M nie kłócą się ze STRONG LTE - działają mi bonus po doładowaniu, działa mi HF (co wcześniej pisałem). Tylko mi pakiet 7 GB dla kartowiczów nie chciał się włączyć (tu raczej winę widzę w systemie T-M). Na potwierdzenie zrzut ekranu:
Obrazek
 #1092859  autor: biala1991
 04 kwie 2020, 19:02
windows123455860455 pisze:
04 kwie 2020, 17:20
U mnie (prawie) wszystkie promocje w T-M nie kłócą się ze STRONG LTE - działają mi bonus po doładowaniu, działa mi HF (co wcześniej pisałem). Tylko mi pakiet 7 GB dla kartowiczów nie chciał się włączyć (tu raczej winę widzę w systemie T-M).
No proszę, Strong współgra i z GB za doładowanie i z HF. Bonus za doładowanie mnie nie dziwi, bo jak pisałam z @perxenat to byłoby przegięcie, żeby 10GB dodawane do zasilenia traktować jako aktywację pakietu :) ale HF mnie autentycznie zaskoczył, regulaminowo to nie powinno działać :D
Ciekawe czy to błąd systemu czy w TM doszli do wniosku, że lepiej złamać regulamin Stronga niż narazić się na antyreklamę: darmowy pakiet od TM kasuje wykupiony wcześniej płatny pakiet :)
 #1092968  autor: Remington
 07 kwie 2020, 10:28
Po miesiącu od opisanych przeze mnie perypetii, pakiet znów się nie odnowił mimo środków na koncie. Stary nadal widać w aplikacji z ważnością -1 dzień. Na tym kończę swoją przygodę ze Strong LTE i karta trafia do szuflady.
 #1092983  autor: biala1991
 07 kwie 2020, 18:28
Remington pisze:
06 mar 2020, 18:49
4 lutego około 14-tej aktywowałem pakiet Smart LTE 10GB ważny 30 dni. Czyli wg kc powinien być aktywny do 5 marca włącznie. Ważność konta wydłużyła się do 6 marca.

Oto co pokazywały poszczególne aplikacje do wczoraj:
- apka mobilna: data ważności pakietu i odnowienia to 5 marca.
- USSD: odnowienie 6 marca
- www: na tym samym ekranie jedno pod drugim:
Twój pakiet to: Internet STRONG LTE 5 GB na 30 dni Opcja ważna do: 06-03-2020
wskaźnik z wykorzystaniem pakietu i datą Internet ważne do 05.03.2020
- SMS z 4 marca rano: za 2 dni pakiet będzie przedłużony.

Dzisiaj jest 6 marca i stan następujący:
- apka mobilna: "Konto wygasa dzisiaj", a do wygaśnięcia pakietu internetowego zostało -1 dni (minus jeden)
- USSD: wystąpił błąd
- www: "Uwaga! Masz zablokowane połączenia wychodzące, doładuj konto za min. 25 zł." oraz "Twój pakiet to: Internet STRONG LTE 5 GB na 30 dni Opcja ważna do: 06-03-2020", wskaźnik z wykorzystaniem i drugą datą zniknął, a wychodzące i pakiet nadal działają

Kasa na odnowienie pakietu jest na koncie.

Pamiętam, że kiedy wchodził internet Strong LTE to był reklamowany jako pakiet zapewniający ważność konta, próbowałam znaleźć gdzie to jest zapisane w regulaminie i nic takiego nie widzę. Diabli wiedzą jak to działa albo raczej nie działa :)

Czekam co będzie z odnowieniem mojego pakietu, zaczęłam korzystać z NL+10GB i mam trzy różne daty ważności: apka wskazuje-12.04, Miboa-13.04 a kod-14.04 :)
 #1092985  autor: biala1991
 07 kwie 2020, 18:58
Skoro aktywowany pakiet przedłuża ważność konta (chociaż z niczego to właściwie nie wynika :) ) to może to działa nie na zasadzie odnowień tylko jak bonus za doładowanie czyli przed wygaśnięciem starego pakietu trzeba zakupić kolejny :)