To nie jest żadna aktywacja tylko przymusowy odbiór, który odbywa się poza decyzją klienta
Nawet jeśli baner jest widoczny to nie ma znaczenia, bo klient zostaje postawiony w sytuacji bez wyjścia: albo doładuje konto i z automatu otrzyma pakiet 10GB co jest równoznaczne z kasacją Stronga albo nie doładuje co nie jest żadną alternatywą.
Nie można komuś odbierać zakupionego pakietu tylko dlatego że doładował konto
Myślę że TM woli tego uniknąć choćby z naruszeniem regulaminu promocji GB za doładowanie, mogli tak ustawić system, że przy aktywnym Strongu bonus za doładowanie nie jest przyznawany, z dwojga złego nie przyznanie darmowego pakietu jest lepszym rozwiązaniem niż skasowanie zakupionego Stronga
W sytuacji odwrotnej, takiej jak @tytan1 TM łamie regulamin Stronga
klient doładował konto, otrzymał bonus i teraz nie może uruchomić pakietu Strong. Na jakiej podstawie skoro nie ma żadnych zapisów przewidujących brak możliwości skorzystania ze Stronga? Regulamin stanowi tylko o konsekwencjach w przypadku włączenia pakietu Strong:
2.3 W przypadku, gdy Użytkownik posiada aktywowany pakiet danych inny niż Internet STRONG LTE...aktywacja Oferty Internet STRONG LTE oznacza zgodę na dezaktywację dotychczasowego pakietu danych.
@tytan1 nie powinien mieć blokady na dostęp do Stronga tylko włączenie Stronga powinno zaskutkować skasowaniem bonusa czego TM pewnie nie chce albo nie potrafi zrobić