DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 218 z 220
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
 #1092433  autor: darekka
 29 mar 2020, 07:07
"Frii internet" w T jak "Dniówka internetu" w Heyah daje nam bezpłatne 50MB(w H płatne 28 groszy), które się uruchamia w sytuacji braku innego pakietu neta np. jak by nasza usługa zdechła lub by się zapomniało ją reaktywować. W innym przypadku po kasacji (od 29 listopada 2019) tak przez nas "uwielbianej" :x usługi "Bezpieczny internet" przez operatora z naszego konta będą kosić kasę za transmisję w kwocie 20 groszy za 1MB aż do wyzerowania stanu konta.

Regulaminy:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498

To takie zabezpieczenie przez wyzerowaniem konta(po 50MB za 0zł lub za 28 groszy dostajemy lejek, który nie ma żadnego wpływu na naszą usługę- dowolny pakiet internetu np.z naszej usługi niweluje ten lejek) działające tak jak kiedyś "Bezpieczny internet" za 9zł. dający 100MB i lejek. O tych usługach trąbię już od dawna, a używałem ich jeszcze za czasów "Bezpiecznego internetu" ale w tamtym czasie "Bezpieczny internet" skutecznie robił syf w systemie.

Aby jasność była nasza usługa i "Frii internet/Dniówka internetu" nie gryzą się ze sobą i "Frii internet/Dniówka internetu" nawet jeśli zadziała to w żaden sposób nie wpływa na działanie/aktywację naszej usługi:!: :!: :!:

Oczywiście aktywacja "Frii internetu/Dniówki internetu" w żaden sposób poza zabezpieczeniem naszego portfela przez wyzerowaniem nie wpływa pozytywnie/negatywnie na to czy nasza usługa działa prawidłowo-tu raczej już nikt nie ma problemów (bo 500-1000GB dobowo wystarcza chyba wszystkim choć do regulaminowego nolimitu trochę brakuje). Usługi te są TYLKO du*chronem dla naszego portfela bez żadnych negatywnych skutków!!!

UWAGA -nawet jeśli ktoś z Was kiedyś aktywował te usługi na swoich numerach to nie może być pewny, że jeszcze działają, bo u mnie(pisałem już o tym) operator samoczynnie wyłączył "Frii internet" na jednym z numerów, a na drugim technicy to zrobili w ramach "naprawy" tuż przez tym jak wydębiłem "dopisanie zera" czyli zwiększenie pakietu dobowego z 50GB do obecnych 500GB. W związku z tym zalecam sprawdzenie stanu usługi. Oczywiście usługi reaktywowałem a pobrane po 3zł. za ponowną aktywację operator oddał bez szemrania. :smt006

Bilans POCZĄTKU dnia 29.03.2020+ AKTUALIZACJE
-ja -4szt. (2xT i 2x HEYAH)
-michcio123 -2szt. (1xT i 1xH)
-aupol -2szt. (HEYAH)
-driver -1szt. (T-mobile)
-leszekt -1szt. (HEYAH)
-papay -1szt..(HEYAH)
-Adriaan02 -1szt.(T-mobile)
-macqmacq -2szt.(T-mobile)
-marm -1szt.(HEYAH)
-zoltan666 -1szt. (T-mobile)
-babcia77 -1szt. (T-mobile)
-jonaszf -1szt.(HEYAH)
-neomod -1szt.(T-mobile)
-jakubd -1szt.(HEYAH)
-7xx654465 -1szt. (T-mobile)
-saximel -1szt.(T-mobile)
RAZEM 16 posiadaczy 22 sztuk(12 szt.T-mobile i 10 sztuk HEYAH).

EDYCJA: następni się dopisują więc bilans się poprawia
P.S. niestety nie mogę edytować poprzednich podsumowań.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1092437  autor: darekka
 29 mar 2020, 10:17
O ile pamiętam to pytałem Ciebie o to w kontekście wiecznych naszych problemów i jako taka usługa w tamtym czasie niestety niewiele dawała(przynajmniej u mnie jak nasza oferta padała to w pierwszej kolejności zużywał się "Frii internet/Dniówka internetu", a następnie odpalał się"Bezpieczny internet" i blokował neta), bo "Bezpieczny internet" tak mącił, że głowa mała. Co do moich oczekiwań aby nasza oferta działała poprawnie to nadal nic się nie zmieniło-ma działać bez problemów i tego od operatora oczekuję(nawet te wywojowane "dopisz zero" nie satysfakcjonuje mnie w 100% ale dostępny od momentu tej poprawki pakiet 500-1000GB na dobę już jest wystarczający dla myślę wszystkich, a z racji ułomności operatorskich/braku chęci do zrobienia pełnego nolimitu uznaję taki pakiet za spełnienie moich oczekiwań. Dodatkowo zważywszy na nieliczność kart SIM z tą usługą nie chciałbym "motywować" swoją upierdliwością operatora do prób jej kasacji/zniechęcenia nas przedłużającymi się problemami-sama moja upierdliwość, której wynikiem było naprawienie pakietu przez dopisanie zera(które im podpowiedziałem) była wystarczająca i dała nam wszystkim to czego oczekiwaliśmy od początku(praktyczny nolimit).

Obecnie po skasowaniu przez operatora "Bezpiecznego internetu" usługa "Frii internet/Dniówka internetu" jest jedynym i w 100% pewnym zabezpieczeniem przed wydrenowanie kasy z konta i do tego w pełni bezpiecznym rozwiązaniem jeśli chodzi o ewentualne gryzienie się z naszą usługą "Masz złotówkę...". Z tego też powodu rekomenduję jej aktywacje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1092477  autor: michcio123
 29 mar 2020, 16:00
Mija czwarty tydzień od wystawienia zgłoszenia technicznego o nieprawidłowości w działaniu usługi( 1 zł pobiera ale brak dwóch doładowań w bilingu) po migracji T-H-T w celu usunięcia nie zdejmowanego lejka 15/15. Pomimo kilku ponagleń jak na razie brak odpowiedzi od technicznych.
Co ciekawe w 31 dniu od uruchomienia usługi przyszedł standardowy sms z zachętą do ponownej aktywacji usługi pomimo iż 30 dni wcześniej po wysłaniu tak na 80481 nie przyszło potwierdzenie iż usługa jest aktywna i w sumie słusznie bo brak było dwóch doładowań.
Na numerze Heyah z którego aktualnie korzystam dzisiaj 1 zł pobrało ale brak dwóch doładowań pakiet złotówek i GB ważne do dzisiaj.
 #1092481  autor: darekka
 29 mar 2020, 16:19
Na problemy wynikłe ze skakania po taryfach trzeba cierpliwości i jak operator się uprze to stwierdzi, że zmiana taryfy(T-H-T może potraktować nawet jako zmianę operatora, bo to 2 osobne marki) bezpowrotnie spowodowała utratę usługi. Kasę oczywiście zwróci.
Oczywiście lepiej aby tak nie stwierdzili ale kto to wie.

Co do drugiego to możliwe, że się coś przywiesiło(na jednym z numerów też tak kiedyś miałem ale po północy się odwiesiło i usługa samoczynnie odżyła) ale zazwyczaj tak się dzieje jak aktywacje usługi zleci się wieczorem. Sam czekam do końca dnia zaproszenia i aktywuję dopiero po północy aby w razie zawieszki mieć te 24 godziny spokoju.

U mnie na 2 numerach z aktywną usługą wszystko normalnie jak zwykle 1000GB dostępne.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1092492  autor: michcio123
 29 mar 2020, 18:00
surface123 pisze:
29 mar 2020, 16:15
A wysłałeś smsa z ponowna aktywacja ?
Na razie nie bo mam jeszcze kilka dni aktywną usługę na numerze heyah po tym czasie aktywuję na numerze t-mobile i zobaczę co będzie.
 #1092497  autor: darekka
 29 mar 2020, 19:24
Najpierw to bym na Twoim miejscu dzwonił do BOA i truł gitare-niech ponaglają wielokrotnie Twoje zgłoszenie techniczne. W innym przypadku możesz stracić następny miesiąc i kasę na czekanie, któą zapewne po czasie oddadzą ale czasu nie cofniesz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 218 z 220
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220