DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 27 z 34
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 34
 #1092363  autor: jarekt
 27 mar 2020, 15:33
marcz123456 pisze:
27 mar 2020, 15:22
Dziwna sprawa. Na tmobajlowym włączyłem pakiet 7 GB w ciągu kilku minut. Na tym zmigrowanym z heyah żadnego SMS nie ma.

Mają jakiś dziwny babol w systemie:
- numer Heyah zmigrowany do TM = 7GB działa (SMSy z promocji przychodzą);
- numer TM zmigroawny do Heyah, a potem do TM = 7GB NIE działa (i żadne SMSy o promocji nie przychodzą).

To znaczy, mnie ten babol nie dziwi (w TM ogrom baboli to normalka). Tylko po prostu on jest dziwny.

Ale dopisałem wczoraj do kajetu:
- TM_babol_#364 - .....
 #1092365  autor: piotrzet
 27 mar 2020, 15:48
jarekt
Może stworzysz post i wypiszesz te błędy wszystkie? Na pewno się to komuś przyda. Nie będzie pisał nowych wątków na forum.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1092367  autor: biala1991
 27 mar 2020, 16:00
@iphoneski
To nie jest mój nr tylko zarządzany.
piotrzet pisze:
27 mar 2020, 15:28
biala1991 pisze:
27 mar 2020, 11:40
W abo nie mam takich problemów, bo licznik zużycia GB wcale nie działa, tzn. działa do momentu wykorzystania pakietu podstawowego, kiedy zostają dodatkowe GB z HF licznik zamiera i do końca okresu wygląda jakby internet nie był używany choć tak nie jest :)
Mam to samo. A nie da się sprawdzić jakimś kodem? Choć sądzę, że jest to błąd wszędzie, bo jak się zalogujesz przez przeglądarkę to samo.
Kodu niestety nie znam a problem z licznikiem chyba nie jest powszechny, bo u mnie występuje na jednym numerze, na drugim wszystko jest ok.
Mam pewną teorię na temat źródła tego błędu :)
 #1092368  autor: jarekt
 27 mar 2020, 16:06
piotrzet pisze:
27 mar 2020, 15:48
jarekt
Może stworzysz post i wypiszesz te błędy wszystkie? Na pewno się to komuś przyda. Nie będzie pisał nowych wątków na forum.

@piotrzet, chciałem raz, dawno temu, taki większy post napisać o takich najbardziej wkurzających, idiotycznych i bezsensownych babolach: posegregować je, wymienić, omówić, itd., ale okazało się, że T-Mobile nie ma forum...

Także chciałem im/Wam pomóc za darmoszkę - bo ja generalnie pomocny facet jestem - ale się nie dało. Do dzisiaj się nie da.

Oczywiście mógłbym po prostu wysłać maila i niby zapomnieć o temacie, ale mail to nie to samo co aktywna dyskusja na forum i ciągłe poszerzanie dyskusji, zgłębianie tematu, docieranie co może być nie tak, aby jak najmniej potem było grzebania w systemach.

A dyskusję na forum przecież zawsze można by wykluczyć z publicznego dostępu i tylko ja i upoważnieni pracownicy TM czy upoważnieni współpracownicy TM mieliby do niej wgląd i mogli by pisać (gdyby TM się obawiał, że straci w jakiś sposób na takim temacie publicznie dostępnym).

Robiłem też zgłoszenia. Wiele zgłoszeń. Setki. Niczego nie naprawiono do dzisiaj mimo upływu wielu lat...
Też dałem sobie spokój i zgłoszeń od jakiegoś czasu do TM już generalnie nie robię.
 #1092369  autor: piotrzet
 27 mar 2020, 16:27
biala1991 pisze:
27 mar 2020, 16:00
@iphoneski
To nie jest mój nr tylko zarządzany.
piotrzet pisze:
27 mar 2020, 15:28
biala1991 pisze:
27 mar 2020, 11:40
W abo nie mam takich problemów, bo licznik zużycia GB wcale nie działa, tzn. działa do momentu wykorzystania pakietu podstawowego, kiedy zostają dodatkowe GB z HF licznik zamiera i do końca okresu wygląda jakby internet nie był używany choć tak nie jest :)
Mam to samo. A nie da się sprawdzić jakimś kodem? Choć sądzę, że jest to błąd wszędzie, bo jak się zalogujesz przez przeglądarkę to samo.
Kodu niestety nie znam a problem z licznikiem chyba nie jest powszechny, bo u mnie występuje na jednym numerze, na drugim wszystko jest ok.
Mam pewną teorię na temat źródła tego błędu :)
U mnie występuje na moich dwóch numerach i u kilku znajmych. Nie znam osób, u których ten błąd nie występuje.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1092370  autor: Remington
 27 mar 2020, 16:38
@jarekt
Skoro masz wiedzę to FAQ na forum mógłbyś zrobić dla potomnych, nawet bez rozwiązań tylko zbiór całego tego dziadostwa. Niewyłączanie się lejka to przykład najczęściej tu przywoływany.

Niektórzy twierdzą, że TM tu zagląda to może by śledzili. Ale choć przez mnogość baboli tutaj omawianych nie jestem taki tego pewny.
 #1092372  autor: biala1991
 27 mar 2020, 17:22
@piotrzet
to pewnie moja teoria jest błędna :)


jarekt pisze:
27 mar 2020, 15:33
Mają jakiś dziwny babol w systemie:
- numer Heyah zmigrowany do TM = 7GB działa (SMSy z promocji przychodzą);
- numer TM zmigroawny do Heyah, a potem do TM = 7GB NIE działa (i żadne SMSy o promocji nie przychodzą).

To znaczy, mnie ten babol nie dziwi (w TM ogrom baboli to normalka). Tylko po prostu on jest dziwny.

Ale dopisałem wczoraj do kajetu:
- TM_babol_#364 - .....
Coś nie wyszła im ta promocja z siódemką, w abo profil na wieczność, w prepaid problem ze zmigrowanymi kartami. Mam kartę po przejściach TM-H-TM, tzn. mam kłopot :)
 #1092417  autor: iphoneski
 28 mar 2020, 15:23
Taka ciekawostka - zmienili treść smsa potwierdzającego aktywację. Zawsze było
pakiet x GB w ramach promocji Happy Friday został aktywowany...
a teraz dostałem
Drogi Kliencie, aktywowalismy na Twoim koncie dodatkowy, bezplatny pakiet 5 GB internetu. Pakiet jest wazny 7 dni. Stan pakietu mozesz sprawdzic w aplikacji Moj T-Mobile: http://www.t-mobile.pl/pl/aplikacja

W sumie ciekawe czemu.
 #1092430  autor: marcz123456
 29 mar 2020, 01:14
Ciekawostka. Mimo szczerych chęci nie udało mi się włączyć promocji 7 GB na byłym numerze Heyah. Żaden SMS nie przychodzi. Natomiast po wysłaniu SMS na numery dla Heyah i mixa SMS przychodzi... Tyle że z informacją że promocja nie dotyczy mojego numeru.
 #1092438  autor: asdaf
 29 mar 2020, 10:48
Dziś od rana aplikacja w serwisie. Tak, że nic nie można włączyć ani nic zobaczyć. :( Najpierw napisali że przerwa do 8.00 potem że do 10.00 a teraz to już nawet nie podają godziny.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2020, 12:01 przez asdaf, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 27 z 34
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 34
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 34