DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 54 z 62
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 62
 #1091893  autor: Remington
 17 mar 2020, 22:56
Za to cyklicznych doładowań nie pomyśleli by udostępnić.

Te doładowania automatyczne to jest coś, ale jakoś od zawsze nie wydaje mi się to rozwiązaniem godnym zaufania. Tj. coś nie wypali i konto wygaśnie. Ostatnie moje przygody ze Smart LTE tylko mnie utwierdziły w tej niepewności.
 #1091923  autor: surface123
 18 mar 2020, 19:48
Ktoś wie może jak się pozbyć lejka na Netflix w supernet video ?
Tzn mam na myśli jak już niekatywny pakiet z supernet video...

Pakiet danych dodatkowy wykupiony a lejek 1.5 Mb/s na netflix pozostał :/
 #1092227  autor: babciagienia1p
 24 mar 2020, 21:27
babciagienia1p pisze:
22 lut 2020, 18:08
biala1991 pisze:
22 lut 2020, 16:09
Moim zdaniem to 31dni to podpucha, bo TM liczy regulaminowe 30dni chociaż w systemie pokazuje ważność 31dni ale ten trzydziesty pierwszy dzień jest tylko wirtualny i tego dnia konto będzie zablokowane na wychodzące. I właściwie trudno się przyczepić, wg regulaminu przysługuje 30dni i tyle ważności TM zapewnia a że pokazuje więcej to.. pokazuje, podstawą jest regulamin. Jeśli 24bis24 uważa inaczej to może poczekać do tego 31dnia i wtedy się okaże czy będzie miał ważne konto czy nie :) ja nie będę ryzykować doładowania :D

Poświęcę się dla ludzkości.

Sprawdziłam. Po dezaktywacji Bez limitu za 1,- zł dziennie konto jest ważne pełne +31 dni i działa normalnie.
 #1092235  autor: babciagienia1p
 25 mar 2020, 05:26
surface123 pisze:
24 mar 2020, 23:35
No nie do końca normalnie bo lejek 15/15 zostaje.

Wybacz mi nieprecyzyjne określenie. Powinnam napisać tak samo zamiast normalnie. Przed dezaktywacją też był lejek 15/15.
Wcześniejsza dyskusja dotyczyła kwestii 30 czy 31 dni po dezaktywacji.
 #1092281  autor: biala1991
 25 mar 2020, 21:06
babciagienia1p pisze:
24 mar 2020, 21:27
Sprawdziłam. Po dezaktywacji Bez limitu za 1,- zł dziennie konto jest ważne pełne +31 dni i działa normalnie.
Szczerze powiedziawszy to 30dni też wystarczy dla utrzymania ważności karty :)
Mnie nurtuje jak to jest z ważnością w przypadku pakietów 3w1 i 4w1. Teoretycznie konto powinno być ważne tyle co pakiet ale apka cały czas pokazuje ważność konta o dwa dni dłuższą (wyświetla się, że konto wygasa za 32dni a pakiet odnawia się za 30dni ) Może tu też jest jakiś dodatkowy dzień? :) Chodzi o sytuację, że nie mam środków na odnowienie, pakiet oczywiście się nie uruchomi ale czy w związku z tym wychodzące zostaną natychmiast zablokowane czy ten dodatkowy dzień (a nawet dwa :) ) mnie uratują i pozwolą włączyć NL za złotówkę?
 #1092292  autor: babciagienia1p
 26 mar 2020, 06:16
biala1991 pisze:
25 mar 2020, 21:06
Mnie nurtuje jak to jest z ważnością w przypadku pakietów 3w1 i 4w1. Teoretycznie konto powinno być ważne tyle co pakiet ale apka cały czas pokazuje ważność konta o dwa dni dłuższą (wyświetla się, że konto wygasa za 32dni a pakiet odnawia się za 30dni ) Może tu też jest jakiś dodatkowy dzień? :) Chodzi o sytuację, że nie mam środków na odnowienie, pakiet oczywiście się nie uruchomi ale czy w związku z tym wychodzące zostaną natychmiast zablokowane czy ten dodatkowy dzień (a nawet dwa :) ) mnie uratują i pozwolą włączyć NL za złotówkę?

W tym przypadku jest jeden dzień po zawieszeniu usługi 3w1 lub 4w1, a może i więcej (nie sprawdzałam ostatnio powyżej 1 dnia), na zmianę bez konieczności doładowania (tylko czujnie, bo zmienić mogą w każdej chwili). Dla usług 3w1 i 4w1 najlepiej sprawdzać ważność konta kodem USSD *101#. Jest bardziej wiarygodny niż apka.

-------------Aktualizacja----------------
Kilka miesięcy temu można było przejść na usługę Bez limitu za 1,- zł jeszcze kilkanaście dni po zawieszeniu usługi 3w1 lub 4w1. Kto wie ... Może nadal tak jest.
 #1092313  autor: biala1991
 26 mar 2020, 18:55
surface123 pisze:
26 mar 2020, 07:37
Ale co daje takie przejście ?
Ja akurat nic nie kombinuje, chciałam tylko do ostatniego dnia wykorzystać pakiet, za który zapłaciłam i nie stracić przy tym ważności konta :)

Mam prośbę do @babciagienia1p albo kogoś chętnego :) chodzi o aktywację pakietu 1GB na pół roku. U mnie kod *150*151*2# zwraca błąd techniczny, nie wiem czy to problem z moją simką czy raczej z tym pakietem. Gdyby ktoś chciał zrobić test to pakiet kosztuje 4.99zł więc trzeba użyć karty z saldem poniżej tej kwoty. I nie jest wskazana karta z aktywnym HF, bo 1GB kasuje inne pakiety internetu
 #1092330  autor: babciagienia1p
 27 mar 2020, 08:22
biala1991 pisze:
26 mar 2020, 18:55
Mam prośbę do @babciagienia1p albo kogoś chętnego :) chodzi o aktywację pakietu 1GB na pół roku. U mnie kod *150*151*2# zwraca błąd techniczny, nie wiem czy to problem z moją simką czy raczej z tym pakietem.

Sprawdziłam zgodnie z Twoją instrukcją. U mnie zwraca komunikat Nie posiadasz wystarczających środków na zakup pakietu 1GB za 4,99 zł na 6 miesięcy. Doładuj swoje konto i spróbuj ponownie. Z tego wniosek, że musisz dzwonić na infolinię, żeby naprawili usterkę, albo uruchomili ręcznie.
 #1092343  autor: biala1991
 27 mar 2020, 10:00
Ponieważ 1GB na pół roku nie chciał się uruchomić musiałam wrócić do 3w1 więc teraz nie ma sensu interweniować, bo stracę opłaconą usługę.
Zastanawiam się czy może coś nie zablokowało 1GB. Karta jest w zegarku, korzystam z opcji 3w1 i chciałam zmienić na: 2w1+1GB na pół roku. Niestety po aktywacji 2w1 pakietu 1GB nie udało się włączyć. Może tu jest pies pogrzebany? :)
1GB wyklucza się z innymi pakietami internetu, 2w1 powinien z nim współistnieć, bo w przeciwieństwie do bliźniaczych 3w1 i 4w1 nie oferuje internetu ale kiedy sprawdza się kodem stan pakietu 2w1 przychodzi info, że usługa zawiera rozmowy w sieci, ważność konta oraz.. pakiet internetu 0 GB.
Dziwne to info, jeśli czegoś nie ma to się o tym nie pisze a tu system podaje, że usługa zawiera pakiet 0GB, może ten nieistniejący pakiet zablokował 1GB? :)

Ps.
@babciagienia1p dziękuję :)
 #1092390  autor: 7xx654465
 27 mar 2020, 22:07
Nie mam poczty głosowej, i normalnie na jednym nr gdy jest wyłączony leci info abonent jest czasowo nie dostępny, za to na drugim leci ta sama informacja, tylko raz w formie takiej że kasuje za połączenie tzn tak jakby poczta, ale to nie jest poczta? I tak na przemian...
  • Strona 54 z 62
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 62
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 62