DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #1090649  autor: bladesss
 21 lut 2020, 12:27
Opowiem Wam moją historię z Orange, warto przeczytać całość.
W grudniu zleciłem przeniesienie trzech numerów do Plusha abo L (60zł za 3 numery) i rezygnację z internetu LTE w Orange. Przeniesienie było ustawione na dzień 10 luty 2020 bo w Orange musiałem siedzieć minimum pełen okres rozliczeniowy czyli do 9.02.2020
Pod koniec stycznia zadzwoniła do mnie babka z ofertą: światłowód+3 numery za 90zł i potem dogadaliśmy jeszcze, że z internetu LTE nie rezygnuję a konwertuję go na najniższy pakiet (9,9zł/20Gb) żeby jego pakiet był do podziału na numery. Z czego umowa jest rozbita na dwie (2 numery i LTE na jednej a światło i trzeci numer na drugiej z czego pierwsza aktywowana online a drugą miał przynieść technik). Oferta w sumie dobra ale bardziej mnie skusiła tym światłowodem bo jeszcze do niedawna nie było możliwości podpięcia, termin montażu ustawiony na 5 lutego (potwierdzone osobnym telefonem). Tego 5.02 siedziałem cały dzień w domu (widełki godzinowe montażu to 8-20...) ale nikt nie przyjechał... Napisałem wieczorem na czacie i okazało się, że zmienili termin na 11tego w żaden sposób mnie o tym nie informując :shock:
Tego 11tego znowu wziąłem urlop bo znowu godziny to 8-20, przyjechało dwóch typków (koło 14tej) i mi mówią że nie podłączą bo światłowód nie jest pociągnięty do mieszkania (no co wy ku**a mówicie, serio??), jakbym tego nie wiedział. Myślałem, że od tego właśnie oni są, jakbym miał światło w domu to sam bym odebrał funboxa z salonu i cześć. No i typki mówią mi, że dzisiaj nic nie zrobią, bo nie mogą rozebrać tego kawałka kostki brukowej i że to powinna zrobić ekipa, która montowała światłowód w ulicy, że napiszą reklamację do wykonawcy i że ktoś jeszcze tego dnia ze mną skontaktuje. Oczywiście nikt się nie odezwał i następnego dnia sam do nich napisałem. Okazało się, że cwaniaczki nigdzie nic nie napisali a przy mojej umowie wpisali "Zły adres" i moja umowa została anulowana... Wylałbym wiadro mięsa na debili ale niestety nie można tu przeklinać... W związku z powyższym w tym miesiącu przyszedł mi rachunek 240zł zamiast obiecanych 99 a do tego ponad 120 z Plusha bo okazało się, że naliczali opłaty od momentu podpisania umowy mimo, że przeniesienie zleciłem dopiero na 10tego lutego, masakra.(a przez niefortunny zbieg okoliczności dowiedziałem się o tym dopiero przedwczoraj jak przyszedł list z windykacji z wezwaniem do zapłaty - wiadomości z Plusa trafiały do spamu, dawno temu ich dałem na czarną listę bo mnie bombardowali i zapomniałem o tym). Co śmieszniejsze mam nagranę jak babki z Orange pytam czy na pewno już nic nie muszę w tym Plushu robić, zapewniła mnie 3x, że oni się wszystkim zajmą i mam być spokojny. Po tym wszystkim kontaktowałem się jeszcze kilkukrotnie z Orange, jeden gość powiedział, że dał radę wznowić tą propozycję umowy i że mam czekać na techników na montaż. Kiedy? 16tego marca.... Dramat co się odwala w tym Orange obecnie. (Chociaż są siebie warci z Plusem)
 #1090651  autor: WebSter
 21 lut 2020, 13:50
Potwierdzenie od Orange "ze zajma sie wszystkim" nie powinno zwalniac Cie z koniecznosci zlozenia wypowiedzenia w Plusie. Zapewne dostales numery tymczasowe i zaznaczyles swiadczenie uslug od razu a nie po przeniesieniu numerow.

Obawiam sie ze nic z tym nie zrobisz.

Only Windows Mobile! : )
 #1090687  autor: kenny83
 22 lut 2020, 14:02
Witajcie.
Moja propozycja na wczoraj po złożonym wypowiedzeniu na jedynym numerze.
Na dzień dzisiejszy plan wspólny zrabatowany do maksimum. Propozycja z działu utrzymania dzwoniła Pani z numeru 22 po 3 dniach od zatwardzenia pisma.
Nadmieniam że posiadam Neostradę, tak więc
Neostrada przechodzi na Love z dodatkowymi numerem za 74,99 obecnie płace 70 za internet. Moje 3 numery zrabatowane do 5 + 15 + 15. Dobra oferta?
 #1090770  autor: krecik6667
 23 lut 2020, 16:53
Cześć. Tesciowa ma w Orange dwa numery plus jeszcze Neostrade 10 mega. Umowy sie skończyły. Za wszystko teraz płaci 120 zł. Mozna coś więcej ugrać? Internet by sie szybszy. Czytam o cyrkach ze swiatlowodem i nie wiem, cxy się w to bawić i czy w ogole u niej jest. Dzięki za odpowiedzi
 #1090807  autor: bladesss
 24 lut 2020, 10:02
WebSter pisze:
21 lut 2020, 13:50
Potwierdzenie od Orange "ze zajma sie wszystkim" nie powinno zwalniac Cie z koniecznosci zlozenia wypowiedzenia w Plusie. Zapewne dostales numery tymczasowe i zaznaczyles swiadczenie uslug od razu a nie po przeniesieniu numerow.

Obawiam sie ze nic z tym nie zrobisz.
Na pewno nic takiego nie zaznaczałem. W plushu na abonament się okazało, że po prostu tak jest - płacisz od razu, nie ma innej opcji. A skoro baba w Orange mi mówi kilkukrotnie, że nic już nie muszę robić to dlaczego miałbym nie uwierzyć? Napisałem do Orange reklamację i czekam na odpowiedź, żądam zwrotu kosztów, które muszę ponieść w Plusie przez brak wypowiedzenia.
 #1091025  autor: martinoxxl
 28 lut 2020, 13:46
Posiadam w Orange 5 nr komórkowych, orange LOVE światłowód oraz internet mobilny.
Na wszystkie numery zleciłem przeniesienie nr do PLAY w grudniu.
Wczoraj przeniesienie złożyłem również na nr internetu mobilnego i wypowiedziałem umowę o światłowód.
Umowy kończą się za 5 dni.
Do dziś nikt do mnie nie zadzwonił i nie zaproponował, żadnych korzystnych warunków.
Kilkukrotnie dzwoniłem na infolinię i przedstawiona oferta to 25pln za każdy nr + 75PLN Orange love + 20PLN za internet mobilny 60GB
Co w sumie daję kwotę 195PLN , obecnie płacę 132PLN
Infolinie nie może przełączyć do działu utrzymania klienta, otrzymywałem za każdym razem inne informację, że DUK nie istnieje, kto inny mówi ze istnieje ale tylko do wybranych oddzwaniają.

Wygląda na to, że moja ponad 10 letnia współpraca z Orange zakończy się na dobre.
 #1091077  autor: pakierhakierxd
 29 lut 2020, 15:33
ze swiatlowodu na mobilny dziwny pomysl ;)
czy wiesz ze w mobilnym masz lejki 1 mb -32 kb/s ?
ja mam adsl i chce wlasnie migrowac na mobilny/swiatlowod bo to co Orange wyprawia to juz zglosilem do Uke i chce rozwiazac umowe ktora jest do kwietnia/maja 2021 nie wiem umowa z kwietnia ale wszedzie pisze maj ...

Pozdrawiam :)
 #1091127  autor: dtomczyk17952044
 01 mar 2020, 21:57
Cześć,

Słuchajcie za miesiąc (3.04) kończy mi się umowa. Mam Orange Love z telewizją, internetem domowym LTE, abonamentem komórkowym i telewizorem (love wziąłem na 2 lata lecz tv na 3). Płacę 158,99, 100 za love, 58,99 za TV. Chciałbym zrezygnować z Love, na poczet samego abonamentu komórkowego, biorąc do tego urządzenie.
Jak ugrać żeby było najtaniej? Wymyśliłem że wezmę abonament 55 + Xiaomi Mi 9T Pro, i zostaną mi raty za telewizor te 58,99.
Podpowiedzcie proszę co mogę ugrać.
Pozdrawiam!
 #1091166  autor: KungPo
 02 mar 2020, 18:14
Witam

za tydzień kończy mi się umowa z orange na 2 numery. Złożyłem przeniesienie do Plusha i od tamtej pory zaczęły się problemy. jedyna możliwość przedłużenia umowy w orange jest w salonie. Przez internet, Czacie i infolinii nie mają możliwości przedłużenia.
Czy spotkaliście się z tym? Czy jedynym wyjściem jest odstąpienie od przeniesienia, żeby orange mógł złożyć ofertę?
 #1091339  autor: KungPo
 07 mar 2020, 00:05
Widzę, że forum umiera.
Prawdą jest że po podpisaniu umów o przeniesienie numeru do plusha blokujemy sobie możliwość przedłużenia umowy przez czat, infolinie i możliwe jest tylko podpisanie umowy w salonie.
Ale..., u mnie zadziało się jeszcze coś. Po tygodniu od podpisania umów z plushem (oczywiście zawartych na odległość) zadzwoniła do mnie Pani z Orange i zapytała czy podpisałem umowę z innym operatorem. Wydaje mi się że jeżeli bym nie podpytywał jej czy jest jeszcze możliwość przedłużenia u nich umów itp. to by się rozłączyła i nie próbowała zatrzymać mnie w pomarańczy. Po wyjaśnieniu dlaczego chce odejść (propozycja 70 zł za dwa numery bez telefonu, poprzedni abo 39,98 zł) zaproponowała 25 za pierwszy i 15 za drugi numer, 12 Gb na oba oraz 3 Giga po wyczerpaniu na jednym numerze (współdzielone z drugi). Wiem że mógłbym wyciągnąć więcej ale nie miałem czasu. W sumie dostałem to co chciałem. Żeby otrzymać umowy do zatwierdzenia (mailowo) musiałem osobiście wycofać przeniesienie na *555 oraz poinformować plusha o rezygnacji z przeniesienia.
Nie wierzcie że ktoś zrobi to za was.
 #1091345  autor: perdos1
 07 mar 2020, 08:47
KungPo pisze:
07 mar 2020, 00:05
Widzę, że forum umiera.
Prawdą jest że po podpisaniu umów o przeniesienie numeru do plusha blokujemy sobie możliwość przedłużenia umowy przez czat, infolinie i możliwe jest tylko podpisanie umowy w salonie.
Skąd ten wniosek? Przecież zaraz sam sobie zaprzeczyłeś :) . Myślisz, że ta konsultantka zadzwoniła sobie ot tak pogadać? :) Wniosek można w każdej chwili wycofać, więc nie ma powodów ku temu, by przedłużenie zostało zablokowane.
KungPo pisze:
07 mar 2020, 00:05
Żeby otrzymać umowy do zatwierdzenia (mailowo) musiałem osobiście wycofać przeniesienie na *555 oraz poinformować plusha o rezygnacji z przeniesienia.
Nie wierzcie że ktoś zrobi to za was.
To akurat łatwo sprawdzić, po wycofaniu przeniesienia przez konsultanta dostaniesz sms od nowego operatora z informacją o zablokowaniu przeniesienia.
 #1091433  autor: bladesss
 09 mar 2020, 09:06
perdos1 pisze:
07 mar 2020, 08:47
KungPo pisze:
07 mar 2020, 00:05
Widzę, że forum umiera.
Prawdą jest że po podpisaniu umów o przeniesienie numeru do plusha blokujemy sobie możliwość przedłużenia umowy przez czat, infolinie i możliwe jest tylko podpisanie umowy w salonie.
Skąd ten wniosek? Przecież zaraz sam sobie zaprzeczyłeś :) . Myślisz, że ta konsultantka zadzwoniła sobie ot tak pogadać? :) Wniosek można w każdej chwili wycofać, więc nie ma powodów ku temu, by przedłużenie zostało zablokowane.
KungPo pisze:
07 mar 2020, 00:05
Żeby otrzymać umowy do zatwierdzenia (mailowo) musiałem osobiście wycofać przeniesienie na *555 oraz poinformować plusha o rezygnacji z przeniesienia.
Nie wierzcie że ktoś zrobi to za was.
To akurat łatwo sprawdzić, po wycofaniu przeniesienia przez konsultanta dostaniesz sms od nowego operatora z informacją o zablokowaniu przeniesienia.
Sam sms o zablokowaniu przeniesienia nie wystarczy. Jeśli chodzi o Plusha na abo to trzeba normalnie złożyć wypowiedzenie w Plushu i tak czy siak opłacić rachunek/dwa bo jest miesięczne wypowiedzenie. Chyba że mowa o opcji na kartę ale o tym wyżej nie wspominacie
 #1091473  autor: perdos1
 10 mar 2020, 11:41
@bladesss

Wystarczy. Numer się nie przeniesie. A kwestia twojej umowy z inną siecią to już inna sprawa. Operator nie może za ciebie wypowiedzieć umowy. Może tylko zablokować przeniesienie działając na twój wniosek.
 #1091486  autor: musiek
 10 mar 2020, 16:15
Obecnie posiadam plan wspólny (3x sim) i Internet LTE dla domu – wszystkie numery są już na umowach bezterminowych.
Złożyłem wypowiedzenie, dzwonił ktoś z DUK i zaproponował całość za 100zł w rozbiciu na pakiet Love LTE gdzie mam łącznie 250GB w podziale na 150GB i 100GB z których może korzystać dowolna z czterech kart sim na koncie do tego 1xsim z no limit rozmowy/sms/mms i 7GB za 80zł i za 20zł dwie kolejne karty sim (15zł i 5 zł) gdzie jest no limit rozmowy/sms/mms i po 12 GB.
Nie składałem jeszcze wniosku o przeniesienie do Virgin/plush – myślicie że wtedy można uzyskać coś więcej? Czy to raczej max na co stać w tej chwili Orange.

BTW jak zapytał emo przedłużenie samym numerów komórkowych a rezygnacje z neta LTE to za 3 numery 75zł (45+15+15)
 #1091491  autor: perdos1
 10 mar 2020, 22:56
@musiek
Za 2 kolejne może być po 5 zł, czyli 90 za całość z Orange love. Wtedy jest max i ta oferta jest fo przyjęcia.

Co do propozycji na same numery, jest fatalna. Lepiej już przejść na Orange Flex. Tutaj max co możesz ugrać to 35 zł (25+5+5) i wtedy dopiero oferta jest korzystna.
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7