DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 213 z 217
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 217
 #1090120  autor: babciagienia1p
 13 lut 2020, 23:27
surface123 pisze:
13 lut 2020, 23:14
Ale jakby to był Twój jedyny net to chyba by Cie w końcu coś trafiło ;)

Nie mam usługi Masz złotówę, ale korzystam z różnych możliwości (trików) w T-Mobile. Stąd ten wpis o syndromie Olsen banden. Z wyjątkiem Orange, korzystam z netu we wszystkich sieciach.
 #1090126  autor: darekka
 14 lut 2020, 07:05
U mnie już jest 1000GB ważne do jutra więc usterka nie wystąpiła mimo, że ryzyko było ogromne, bo zawiesiło się dodawanie GB mimo pobrania opłaty.
Tak to u mnie w bilingu wyglądało:
2020.02.14 02:04 Doładowanie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.14 02:03 Doładowanie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.14 02:03 Doładowanie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.14 00:06 Obciążenie 00:00:00 1,00 zł
2020.02.14 00:00 Doładowanie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.13 23:59 Doładowanie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.13 21:57 Obciążenie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.13 21:57 Obciążenie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.13 21:01 Obciążenie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.13 20:47 Obciążenie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.13 14:18 Obciążenie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.13 14:14 Obciążenie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.13 13:34 Obciążenie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.13 00:08 Obciążenie 00:00:00 1,00 zł

Na drugim numerze też bez usterki się obyło(dostępne 500GB ważne do juttra więc zaległe doładowanie z wczoraj jednak zostało dostarczone, a dzisiejsze na tym numerze będzie dopiero po 23ej, bo w obu przypadkach net wczoraj był, a dziś fakt późno względem pobrania opłaty ale jest. Nie wiem co było na moim numerze pomiędzy pobraniem kasy o 0"08, a doładowaniami z godz ok.2"03(zakładam, że net przestał działać i jak była jakaś śladowa transmisja to poszło z "Frii internet" ale go wystarczyło). W moim numerze mam 1000GB, bo wczoraj "zapomniało dać GB po pobraniu kasy, a dziś normalnie o 0"08 pobrało kaskę i dało nowe jak i zaległe GB ważne "normalnie jak zwykle" do jutra. Widać dziwną zmianę, że doładowania pojawiają się nie chwilę po pobraniu opłaty, a ponad 2 godziny później(możliwe, że ma na to wpływ nocne odświeżanie systemów).

Faktem jest, że raczej nikt tej zawieszki doładowań nie odczuł w żaden sposób-troche szkoda...ale może lepiej aby nasza usługa działała stabilnie niż dawała zarobić.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1090189  autor: darekka
 15 lut 2020, 08:35
Dziś dostępne mam 1000GB ważne do jutra i wszystko wróciło do normy sprzed zawieszki:
2020.02.15 00:08 Doładowanie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.15 00:07 Doładowanie 00:00:00 0,00 zł
2020.02.15 00:06 Obciążenie 00:00:00 1,00 zł

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1090254  autor: gothic77
 15 lut 2020, 19:08
Zerkam teraz i mam:
Wysłane:

*103*22#
Odebrane:
Pozostalo do wykorzystania: 1523090 MB. Waznych do dnia: 16-02-2020.

Po obciążeniu 1zł miałem tylko dwa doładowania, a do tej pory po zabraniu 1zł miałem dwa doładowania i 7 obciążeń 0zł.
 #1090342  autor: darekka
 16 lut 2020, 21:35
Kumulacja u kilkorga z Was do 1,5TB była tylko chwilowa i spowodowana zawieszką w dodawaniu GB i wystąpiło u części użytkowników u, których pobranie opłaty było w godzinach około południowych i wieczornych. GB otrzymane podwójnie w następnym dniu po zamułce już się przedawniły i zostaje po staremu 1000GB.
Nic się nie spaprało i usterki żadnej nie odczuliśmy w praktyce i o to chodzi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1090611  autor: marcingp5
 20 lut 2020, 17:06
Witam. moja zamiana taryfy raczej się nie udała. Podczas zmiany coś w dodatku się zawiesiło i po przywróceniu taryfy Frii przez serwis obsługi nie dość że nie mam wcale zasięgu LTE to jeszcze pobiera mi 1 zł ale internet nie działa tu cytat:
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

Zgłoszenie techniczne zostało anulowane , ponieważ w dniu 2020-02-16 19:11:05 pierwszy raz zmienił Pan taryfę z Dniówka na Frii co skutkowało wyłączeniem usługi masz złotówkę masz no limit zgodnie z regulaminem oferty. Niestety powrót na taryfę Dniówka nie aktywuje więcej tej usługi.
I trzeba będzie szukać innej oferty na kartę ktoś coś poleci ?
 #1090612  autor: gothic77
 20 lut 2020, 17:14
marcingp5 pisze:
20 lut 2020, 17:06
Witam. moja zamiana taryfy raczej się nie udała. Podczas zmiany coś w dodatku się zawiesiło i po przywróceniu taryfy Frii przez serwis obsługi nie dość że nie mam wcale zasięgu LTE to jeszcze pobiera mi 1 zł ale internet nie działa tu cytat:
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

Zgłoszenie techniczne zostało anulowane , ponieważ w dniu 2020-02-16 19:11:05 pierwszy raz zmienił Pan taryfę z Dniówka na Frii co skutkowało wyłączeniem usługi masz złotówkę masz no limit zgodnie z regulaminem oferty. Niestety powrót na taryfę Dniówka nie aktywuje więcej tej usługi.
I trzeba będzie szukać innej oferty na kartę ktoś coś poleci ?
Bardzo dawno temu, czyli na samym początku również zmieniłem sobie przez aplikację NoLimit na jakąś inną ofertę, głupota, niewiedza jak zwał tak zwał.
Zadzwoniłem na infolinię i miła Pani przywróciła mi do stanu poprzedniego.
- usługa działa bez problemu
Drugim razem sam konsultant przez niewiedzę mi zmienił i potem po paru dniach inny kumaty przywrócił.

Nie wiem, czy coś się zmieniło, czy trafiłeś na osobę, której wiedza nie jest wystarczając, bo każdy z nas chyba się natknął na absurdy konsultantów.
- mój największy to jak kierownik, czy ważniejsza osoba jak konsultant się pytał bo nie przychodził sms o odpaleniu ponownym usługi to powiedział, że tak takie były promocje, ale już ich nie ma :)
Niestety powrót na taryfę Dniówka nie aktywuje więcej tej usługi.
Z moich informacji, bo miałem kiedyś rozmowę z konsultantką, która się znała powiedziała, że karta w systemie ma wpis, oznaczenie, że jest z limitowanej oferty, usługi to znakiem czego nie da się przywrócić? Skasował się i widnieje jako normalna karta.
- może do końca nie cytuję dokładnie, ale sens znany :)
 #1090616  autor: aupol
 20 lut 2020, 17:49
Ciekawe na który regulamin się powołują ? Mi również kiedyś konsultant zmienił taryfę ale dało się to wtedy odkręcić. Wydaje mi się, że technicznie jest to możliwe tylko potrzeba użyć jakiś argumentów żeby łaskawie z powrotem włączyli usługę.
 #1090617  autor: gothic77
 20 lut 2020, 18:06
aupol pisze:
20 lut 2020, 17:49
Ciekawe na który regulamin się powołują ? Mi również kiedyś konsultant zmienił taryfę ale dało się to wtedy odkręcić. Wydaje mi się, że technicznie jest to możliwe tylko potrzeba użyć jakiś argumentów żeby łaskawie z powrotem włączyli usługę.
Dokładnie.

Jeżeli w regulaminie nie ma takiej adnotacji (nie czytałem :) ) to pisać, dzwonić do upadłego, bo albo ktoś kolegę chce zrobić w przysłowiowego konia, albo komuś się nie chce. Poprosić o przytoczenie konkretnego punktu, bo w tym momencie i tak nie masz nic do stracenia, a jedynie możesz zyskać.
 #1090618  autor: michcio123
 20 lut 2020, 18:17
W regulaminie usługi nie ma ani słowa o tym że zmiana taryfy wyłączy na stałe usługę a w regulaminie migracji na heyah taryfa dniówkowa z 20.05.2015r jest taki zapis:
2.7.5. Automatyczną dezaktywacją ofert:
2.7.5.1.Frii rozmowy w T-Mobile i Heyah,
2.7.5.2.Frii SMS-y do wszystkich,
2.7.5.3.Frii Internet,
2.7.5.4.Rok Ważności Konta,
2.7.5.5.Jump! na kartę,
2.7.5.6.Pakiet 2 w 1 (w wersji od razu płatnej oraz „na próbę”),
2.7.5.7.Pakiet 3 w 1 (w wersji od razu płatnej oraz „na próbę”),
2.7.5.8.Pakiet 4 w 1 (w wersji od razu płatnej oraz „na próbę”).
2.7.6. Zachowaniem statusu pozostałych ofert aktywnych na koncie Klienta, z tym zastrzeżeniem, iż od chwili migracji, do wskazanych ofert stosowane będą regulaminy analogicznych ofert dostępnych w Heyah (np. jeśli Klient przed migracją korzystał z oferty na warunkach regulaminu „Warunki Oferty Promocyjnej „30 minut do wszystkich” dla Użytkowników T-Mobile na kartę”, to po jej dokonaniuobowiązywać go będzie regulamin „Warunki Oferty Promocyjnej „30 minut do wszystkich” dla Użytkowników Heyah”)
Rozumiem to tak że jeżeli usługa taka występuje w heyah to również ma działać.
Poza tym jeśli twierdzą że nie można już jej włączyć to dlaczego pobiera 1zł i nie napisałeś czy dostałeś potwierdzenie smsem po jej aktywacji że usługa jest aktywna.
 #1090620  autor: surface123
 20 lut 2020, 18:24
Ja niestety miałem taką przygodę ze startem masz złotówkę że był przeterminowany z aktywacja i oferty nie dało się włączyć...

Nawet Uoiik nie dał rady pomoc.

Koniec kropka. Nie włączymy i tyle.

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile
Cena - 55 zł za m-c. Kontakt na PW

Kupię, cesja, internet T-Mobile, blueconnect i inne , kontakt PW
 #1090621  autor: michcio123
 20 lut 2020, 18:32
Jeśli był przeterminowany to zgodnie z regulaminem wygrana po ich stronie i tu nie ma co dyskutować.
A u @marcingp5 jest inna sprawa usługa u niego wcześniej działa a regulamin nic nie mówi że migracja do heyah czy t-mobile wyłączy możliwość aktywacji usługi.
Kolego @marcingp5 napisz czy przypadkiem nie zrobiłeś migracji przy aktywnej usłudze bo z treści wypowiedzi tak wnioskuję.
  • Strona 213 z 217
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 217
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 217