marcingp5 pisze: ↑20 lut 2020, 17:06
Witam. moja zamiana taryfy raczej się nie udała. Podczas zmiany coś w dodatku się zawiesiło i po przywróceniu taryfy Frii przez serwis obsługi nie dość że nie mam wcale zasięgu LTE to jeszcze pobiera mi 1 zł ale internet nie działa tu cytat:
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Zgłoszenie techniczne zostało anulowane , ponieważ w dniu 2020-02-16 19:11:05 pierwszy raz zmienił Pan taryfę z Dniówka na Frii co skutkowało wyłączeniem usługi masz złotówkę masz no limit zgodnie z regulaminem oferty. Niestety powrót na taryfę Dniówka nie aktywuje więcej tej usługi.
I trzeba będzie szukać innej oferty na kartę ktoś coś poleci ?
Bardzo dawno temu, czyli na samym początku również zmieniłem sobie przez aplikację NoLimit na jakąś inną ofertę, głupota, niewiedza jak zwał tak zwał.
Zadzwoniłem na infolinię i miła Pani przywróciła mi do stanu poprzedniego.
- usługa działa bez problemu
Drugim razem sam konsultant przez niewiedzę mi zmienił i potem po paru dniach inny kumaty przywrócił.
Nie wiem, czy coś się zmieniło, czy trafiłeś na osobę, której wiedza nie jest wystarczając, bo każdy z nas chyba się natknął na absurdy konsultantów.
- mój największy to jak kierownik, czy ważniejsza osoba jak konsultant się pytał bo nie przychodził sms o odpaleniu ponownym usługi to powiedział, że tak takie były promocje, ale już ich nie ma
Niestety powrót na taryfę Dniówka nie aktywuje więcej tej usługi.
Z moich informacji, bo miałem kiedyś rozmowę z konsultantką, która się znała powiedziała, że karta w systemie ma wpis, oznaczenie, że jest z limitowanej oferty, usługi to znakiem czego nie da się przywrócić? Skasował się i widnieje jako normalna karta.
- może do końca nie cytuję dokładnie, ale sens znany