DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 211 z 213
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
 #1089029  autor: driver
 29 sty 2020, 09:45
Karta T-Mobile - jest 1000 GB.
Chwała Bohaterom walki o najlepsze możliwe działanie usługi.
P.S. A aplikacja T-mobile zaczęła pokazywać mi dzienne zużycie, czego do tej pory na moim numerze "Masz złotówki..." nie robiła.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2020, 11:26 przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.

driver
 #1089033  autor: darekka
 29 sty 2020, 11:25
U mnie już od dawna pokazuje ilość dostępnych danych na bieżąco pomniejszaną o zużycie ale tylko na jednym z dwóch podpiętych do tej aplikacji numerów z naszą usługą(na drugim nie pokazuje niczego, nawet, że mam jakąkolwiek aktywną usługę typu "Frii internet", że o stanie GB nie wspomne).

Właśnie na numer z, którego walczyłem o naprawę naszej usługi wpadła kaska i wydłużenie konta za przedostatnią reklamacje-teraz czas na wysłanie ostatniej za to samo(czyli brak neta po 100GB).

Dziś w ramach ostatecznego testu mam zamiar przekroczyć 100GB zużycia-jak nie padnie to będę miał pewność skuteczności naprawy w 100%.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089037  autor: darekka
 29 sty 2020, 11:58
Też mam taką niemal pewność ale...logicznym jest, że nie padnie przed zużyciem posiadanych 1000GB ale ufaj lecz sprawdzaj....

EDYCJA g.16:00 100GB poleciało i net działa więc naprawa skuteczna. :D

EDYCJA g.17:30
no i mnie wnerwili, bo na reklamacje o brak neta odpisali SMSa:
"Informuje, ze mimo braku bledu po stronie T-Mobile, w ramach jednostkowej decyzji, pozytywnie rozpatrzylismy zgloszenie reklamacyjne." no słowem d.ile :twisted: ale pisemna odpowiedź na reklamacje nijak nie porusza kwestii reklamowanych problemów, a jedynie informują, że kwestie rekompensat reguluje regulamin ale w dobrym geście hajs i ważność konta dają.
Bareja widać w T-mobile jest na etacie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089092  autor: darekka
 30 sty 2020, 09:01
Z wczorajszej paczki zostało niecałe 900GB(ok.400GB sprzed wczoraj i 500GB wczorajsze), o północy skasowało "resztke" sprzed wczoraj i zostało 500GB, pobrało 1zł. oraz dodało 500GB-teraz mam 1000GB więc usługa działa poprawnie i identycznie jak przed "dopisaniem zera".

P.S. jak chcecie się pośmiać i zobaczyć bareizm w T-mobile zerknijcie na mój wczorajszy post. :D Przy takim paleniu głupa przez operatora mimo ewidentnej winy po jego stronie trwającej w zasadzie już 4 lata nie wróżę powodzenia w walce o zdjęcie ogranicznika prędkości. Cud, że mi się udało "dopisać jedno zero".

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089102  autor: Taki_tam
 30 sty 2020, 10:24
Nie ma co się dziwić, od strony technicznej usługa działa tak jak ją ktoś wdrożył, to że klient niezadowolony, cóż nie da się wszystkim dogodzić... ;-) Ważne, że działają prokliencko i coś dali w ramach rekompensaty. Dla porównania z moich doświadczeń Orange i Play nic nie dają w ramach rekompensat, a też palą głupa.

Aha, system zawsze stara się najpierw pobrać dane ze starszej paczki (z krótszą datą ważności), dlatego po dodaniu nowej jest zawsze sumarycznie więcej danych do zużycia.
 #1089108  autor: darekka
 30 sty 2020, 11:20
Ta nasza usługa dotychczas działała/albo i nie, bo akurat zdechła w zasadzie bez jakiejkolwiek zgodności z jej warunkami więc systemowo była spaprana od samego początku więc pisanie, ze nie u nich problem(gdzie indziej jak nie u nich skoro warunki oferty dają nolimit, a usługa po max 100GB nie dawała więcej neta ) to palenie głupa. Nawet te obecne i akceptowalne 500-1000GB dobowo nadal nie jest tym co GWARANTUJE nam regulamin oferty-ale na tyle ta proteza jest wystarczająca, że można jej już darować. Więc jakiekolwiek pisanie bzdur, że wszystko u operatora gra jest robieniem **** (wiadomo czego) z logiki-aby pisać coś z sensem najpierw powinni się zapoznać z regulaminem, bo tylko operator odpowiada za świadczenie usługi na warunkach określonych w stosownym regulaminie oferty i akceptowanych przez obie strony, a problemy nie wynikały ze słabego sygnału, przeciążenia stacji itp. lecz tylko i wyłącznie z debilnie skonfigurowanej usługi po stronie usługodawcy, a klient nie ma żadnej możliwości zmiany tego! Słowem wina lezy TYLKO I WYŁĄCZNIE po stronie operatora i pisanie, że nie u nich problem jest po prostu z ich strony niepoważne.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089146  autor: babcia77
 30 sty 2020, 16:04
Ciekawostka. W poniedziałek złożyłem reklamację na ograniczenie prędkości transferu. Napisałem że przy NI nie było ograniczenia 15 Mbps i ze nie ma go w tych samych miejscach w tym samym telefonie z ich inną kartą. Zażądałem usunięcia ograniczenia prędkości i doprowadzenie usługi do stanu zgodnego z regulaminem. Do tej pory po czymś takim było odpowiedź BOA że wszystko jest OK i limitu nie ma. Tym razem jest zgłoszenie serwisowe i co ciekawe takie coś: "Mając jednak na uwadze okoliczności przedstawione w zgłoszeniu w ramach przyjaznej polityki naszej firmy wprowadziłam na Pana koncie doładowanie (...) stanowiące rekompensatę w przypadku niedogodności. " Co prawda pewnie znów będą mi tłumaczyć że jest OK ale tym razem mam punkt zaczepienia by dalej drążyć sprawę.
 #1089154  autor: piotrzet
 30 sty 2020, 17:56
Akurat jeśli chodzi o rekompensaty to w T-M od czasu problemów z netem domowych w niektórych lokalizacjach nie ma co narzekać. Jeśli są jakieś problemy to nawet bez wspominania dają jakiś rabat albo bonusy.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1089213  autor: darekka
 31 sty 2020, 17:50
Na drugą reklamacje odpisali, że nic nie było, bo z neta się korzystało-mimo, że napisałem w treści, że brakło nielimitowanego neta nie rozumieją...może moja odpowiedź zmotywuje kogoś tam do czytania ze zrozumieniem.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089219  autor: darekka
 31 sty 2020, 19:50
Niedawno wywojowalismy respektowanie jej warunków poprzez naprawę- zwiększenie pakietu internetu z 50GB/doba do 500-1000GB/dobe, a oferty regulaminowo zamknąc nie mogą, bo sobie nie zastrzegli w regulaminie. :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089282  autor: jakubeskulap
 02 lut 2020, 00:40
Nadrobilem styczniowa lekture i u mnie to samo - 50 na 500, zamiast bezczelnych maili nowa pani i profesjonalne spokojne odpowiedzi + zgloszenie sprawy a nie zlanie tematu.
Czy ktos jeszcze moze potwierdzic ze lejek znika po przejsciu do heyah i mozna uruchomic usluge po migracji?
Przy okazji wie ktos czy srodki sie zeruja po migracji z tmobile do heyah? Ew jesli tak to czy ktos probowal odzyskac srodki po migracji? Rozumiem ze migrujecie *100*811# ?

@darekka dzieki wielkie za sugestie zmiany na 500gb. Troche sie zaczeli ogarniac. Przy okazji tez zauwazyles ze od polowy stycznia zaczeli na powaznie sie zajmowac naszymi mailami? Ciekawe czy zaczeli czytac to forum. Pamietam jakiegos technika ktory tu pisal, ale raczej nie z tych decyzyjnych.
 #1089309  autor: 7xx654465
 02 lut 2020, 20:58
michcio123 pisze:
02 lut 2020, 20:28
Mogę potwierdzić że na 100% lejek znika po zmianie taryfy. Sprawdzałem to na starterze leżaku więc jak jest z usługą tego jeszcze nie wiem. Migrację zrobiłem t-mobile heyah t-mobile wszystko przez *100# po powrocie do t-mobile samoistnie uruchomił się pakiet no limit 5zł na 5dni +1gb od razu go wyłączyłem kodem *150*161*3# potem włączyłem pakiet 1gb na próbę*100*861*9# aby sprawdzić prędkość lejka 15/15 nie było.
Co to jest za pakiet na próbę 1GB, ile ważny itd.
  • Strona 211 z 213
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213