DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

 #1086689  autor: windows123455860455
 29 gru 2019, 16:42
babciagienia1p pisze:
29 gru 2019, 15:37
Czy to znaczy, że jeśli kupię 3w1, to mam 1.63 GB w UE?
W tym wypadku nie. Jeżeli paczka danych w kraju jest mniejsza niż ilość GB w roamingu przyznawany wg. ceny, to limit danych w UE jest równy paczce do wykorzystania w kraju. Także pakiet 3w1 i 4w1 mają 1 GB do wykorzystania w kraju lub w UE

https://www.speedtest.net/result/a/5306475150.png
 #1086692  autor: babciagienia1p
 29 gru 2019, 16:50
windows123455860455 pisze:
29 gru 2019, 16:42
W tym wypadku nie. Jeżeli paczka danych w kraju jest mniejsza niż ilość GB w roamingu przyznawany wg. ceny, to limit danych w UE jest równy paczce do wykorzystania w kraju. Także pakiet 3w1 i 4w1 mają 1 GB do wykorzystania w kraju lub w UE

A jak dołożę Ekstra Internet wygodniej ?
 #1086707  autor: Karlos20
 29 gru 2019, 18:33
Każdy płatny pakiet daje tańszego neta do wykorzystania w roamingu UE, za wyjątkiem paczek Travel&Surf. Limit jest równy paczce krajowej, a gdy pakiet GB w Polsce jest wyższy, wówczas w ramach przelicznika 5 zł = 0,5GB neta.

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:
 #1086878  autor: tytan1
 01 sty 2020, 14:12
teraz aktywowałem NI na święta na StrongLTE poprzez baner a aplikacji , kilka minut , i przyszedł sms o aktywacji, oczywiście wykonałem przed aktywacją 2 s połączenie. A sam starter odpaliłem wczoraj.
 #1088314  autor: Dorotea
 18 sty 2020, 19:20
Niestety odświeżony pakiet STRONG LTE nie znosi limitu 15 Mb/s. Przytomnie kupiłam najtańszy za 5 zł, bo T-Mobile lubi zaskakiwać. I niemiła niespodzianka.

Obrazek
Obrazek

Wystarczy choćby na chwilkę włączyć sobie "Bez limitu za 1 zł dziennie", a później wyłączyć - na stałe ustawia się limit 15 Mb/s przypisany do numeru (nie taryfy, czy usługi).
 #1088449  autor: Remington
 20 sty 2020, 13:21
Kiedy w 2015 r. TM wprowadzał pakiety "Internet STRONG LTE" chwalili się, że kto ma taki pakiet nie musi pamiętać o ważności konta. Czy odświeżonej wersji to również dotyczy? Niczego o tym w regulaminie nie znalazłem, choć jako warunek aktywacji podali środki na koncie, a nie jego ważność.
 #1088464  autor: windows123455860455
 20 sty 2020, 16:17
Remington pisze:
20 sty 2020, 13:21
Kiedy w 2015 r. TM wprowadzał pakiety "Internet STRONG LTE" chwalili się, że kto ma taki pakiet nie musi pamiętać o ważności konta. Czy odświeżonej wersji to również dotyczy? Niczego o tym w regulaminie nie znalazłem, choć jako warunek aktywacji podali środki na koncie, a nie jego ważność.
Tak dalej jest. Przed aktywacją miałem 14 dni pozostałych. Po aktywacji 30 GB ważność konta upływa za 61 dni

https://www.speedtest.net/result/a/5306475150.png
 #1088823  autor: windows123455860455
 27 sty 2020, 07:42
Wg. Regulaminu nie ma ilości odnowień - odnawiają się w nieskończoność.
2.11 Użytkownik korzystający z oferty Internet STRONG LTE może w każdej chwili aktywować ponownie ten sam lub inny pakiet danych Internet STRONG LTE. Ilość danych zakupionych w ramach nowo aktywowanego pakietu sumuje się z ilością danych niewykorzystanych w ramach poprzedniego pakietu. Od momentu aktywacji pakietu, Użytkownika będzie obowiązywała nowa Opłata Cykliczna oraz nowa długość Cyklu Rozliczeniowego, zgodnie z nowo aktywowanym pakietem.

https://www.speedtest.net/result/a/5306475150.png
 #1088839  autor: windows123455860455
 27 sty 2020, 09:33
Remington pisze:
27 sty 2020, 07:46
Nie pytałem o liczbę odnowień tylko kumulację danych. Wszystkie dotychczas niewykorzystane czy tylko bieżące i z ostatniego odnowienia?
Kumuluje się wszystko. Na potwierzednie zrzut z ilości GB z aktywacji 3 pakietów: 30 GB na 60 dni, 10 GB na 10 dni i 5 GB na 30 dni
Obrazek

https://www.speedtest.net/result/a/5306475150.png
 #1089344  autor: Remington
 03 lut 2020, 14:27
Aktywowałem na próbę i działa dobrze.

Wie ktoś może co się stało ze starymi pakietami Strong LTE? Chodzi mi o to czy zebrane przez ich posiadaczy dane przepadły wraz z wprowadzeniem nowej oferty lub konieczne było przejście na nią. Gdyby nie ten wątek nie wiedziałbym, że coś się zmieniło, to i pewnie starzy klienci tych pakietów pewnie nie wiedzą.

Edit: odpowiem sobie sam, że chyba stare skumulowały się z nowymi, bo kody mają takie same: https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow ... 5db87e37ef
 #1089624  autor: mungo
 07 lut 2020, 14:26
Jak wygląda utrzymywanie ważności konta w przypadku tych pakietów? Przykładowo chciałbym korzystać z opcji 10zł/5GB/miesiąc, mam zapas środków na koncie, z roczną ważnością konta dzięki włączonej usłudze 'BEZ LIMITU za 1zł dziennie'. Czy włączając pakiet STRONG LTE tracę ważność konta? Czy jest jakiś rozsądny sposób na ważność konta w tej opcji?