DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #1088435  autor: mp107
 20 sty 2020, 10:42
Witam,
Ustawiłem jakiś czas temu przekierowanie połączeń z numeru 1. w taryfie Play odNOWA na numer 2. w taryfie Fakt Mobile. Pomimo braku wyrażenia zgód marketingowych w serwisach mających dostęp do numerów 1. lub 2. wkrótce rozpoczęły się niechciane połączenia marketingowe.
Niestety, wygląda na to, że w Play24 połączenie nie jest widoczne w billingu numeru 1., a tylko jako połączenie odebrane w billingu numeru 2. Moje pytanie w związku z tym jest następujące:
Czy jest możliwość uzyskania informacji na temat tego, na który z tych dwóch numerów zostały wykonane "niechciane" połączenia?
 #1088443  autor: Remington
 20 sty 2020, 12:54
Połączenie przekierowane z numeru 1. jest dla tego numeru połączeniem wychodzącym, więc powinno być w wykazie połączeń. Jeśli nie ma, to zgłoś Playowi reklamację.

Stare aparaty na numerze docelowym potrafiły pokazać, że dzwoni połączenie przekierowane. Niestety, na żadnym smartfonie tej informacji już nie spotkałem.
 #1089288  autor: mp107
 02 lut 2020, 11:20
W nowszej wersji aplikacji Play24 na Androida (v. 6.*) oraz w przeglądarkowej wersji Play24 teraz są widoczne odebrane połączenia na numerze 2. oraz wychodzące do nr 1, zatem można w ten sposób dotrzeć do informacji, na który numer było wykonane połączenie. Zgłoszenia nie wysyłałem, ale wygląda na to, że błąd został naprawiony.
Krótko mówiąc - problem rozwiązany.
 #1089467  autor: kowal2200
 05 lut 2020, 09:08
Remington pisze:
20 sty 2020, 12:54
Połączenie przekierowane z numeru 1. jest dla tego numeru połączeniem wychodzącym, więc powinno być w wykazie połączeń. Jeśli nie ma, to zgłoś Playowi reklamację.

Stare aparaty na numerze docelowym potrafiły pokazać, że dzwoni połączenie przekierowane. Niestety, na żadnym smartfonie tej informacji już nie spotkałem.
W Samsungu S9+ przy połączeniu przekazanym na początku jak zaczyna dzwonić telefon to wyskakuje na 2-3 sekundy okienko pop-up o tym, że rozmowa jest przekazana. Przypuszczam, że w innych jest podobnie.