DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1088050  autor: Remington
 15 sty 2020, 14:09
Niemal bez echa przeszła dość istotna zmiana jaką wprowadził Play.

Otóż nie ma już możliwości kontaktu z Play poprzez serwis internetowy Play24, a jedynie poprzez czat w aplikacji mobilnej. Zostaje jeszcze awaryjnie e-mail: ok@pomocplay.pl

Z jednej strony to nic wielkiego, bo konkurencja lepsza nie jest. Z drugiej jednak strony, zabrać znienacka coś co było wygodne i sprawnie działało, to w mojej ocenie trochę krzywa akcja.

A Wy co o tym sądzicie?
 #1088051  autor: matek451
 15 sty 2020, 14:16
To kolejna odsłona w serialu "Jak szybko zejść na psy "w wykonaniu Play, ograniczanie możliwości kontaktu podyktowane jedynie kosztami. W BOK Play pracują obecnie ludzie z zerową wiedzą a właściwie boty bez żadnych kompetencji. Odejście Gruszki, Tomaszewskiego to są pewne etapy degradacji, teraz próbują ratować bloga przez powrót Sylwerskiego. Wybór pewnych Pań do zarządzania działami w spółce P4 to był klasyczny strzał w kolano. Gdzie diabeł nie może tam posyła blondynki.
 #1088065  autor: Hods
 15 sty 2020, 15:59
marcin19883 pisze:
15 sty 2020, 14:49
Właśnie wczoraj to zauważyłem, gdy chciałem coś załatwić. Na szczęście na czacie się udało.
Mam nadzieję że zrobią czat na stronie internetowej dla wszystkich
Zapomnij. Czat był na stronie Play24, został usunięty, też 7 stycznia.
 #1088073  autor: marcin19883
 15 sty 2020, 17:16
Hods pisze:
15 sty 2020, 15:59
Czat był na stronie Play24, został usunięty, też 7 stycznia.
Jak długo jestem w Playu, nigdy nie widziałem na www play24 czatu. :P
Jedynie na głównych stronach, gdy wchodziłem w abonamenty
 #1088077  autor: Karlos20
 15 sty 2020, 17:30
Zawsze pozostaje telefoniczna Obsługa Klienta pod darmowym numerem 730300300 - to nie tylko numer, który służy do rejestracji numeru na kartę. To pełna infolinia Play. Numer nie dotyczy Fakt Mobile i RBM (mają swoje infolinie, tym razem płatne).

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:
 #1088079  autor: Hods
 15 sty 2020, 17:43
marcin19883 pisze:
15 sty 2020, 17:16
Hods pisze:
15 sty 2020, 15:59
Czat był na stronie Play24, został usunięty, też 7 stycznia.
Jak długo jestem w Playu, nigdy nie widziałem na www play24 czatu. :P
Jedynie na głównych stronach, gdy wchodziłem w abonamenty
Zapewniam Cię, że jeszcze dwa miesiące temu rozmawiałem z konsultantem na czacie w Play24, z pełną identyfikacją. Obecnie w zakładce "Pomoc i zgłoszenia" jest informacja "Porozmawiaj lub napisz do konsultanta. Od teraz tylko w aplikacji Play24.". :?
 #1088083  autor: bolek2004
 15 sty 2020, 18:16
Remington pisze:
15 sty 2020, 14:09
Niemal bez echa przeszła dość istotna zmiana jaką wprowadził Play.
Nie bez echa bo zacytowana odpowiedź na forum play to odpowiedź na mój temat założony tam 07.01 więc ja i pewnie sporo innych osób o tym wiedziało wcześniej, a portal branżowy dowiedział się dopiero po 7 dniach i coś napisał. Można się domyślać dlaczego.
Co do tej nowej funkcjonalności to najśmieszniejsze jest to że jak konsul na czacie złoży zgłoszenie to wy tego co napisał w zgłoszeniu nie zobaczycie.
Jest tylko że sprawa zgłoszona przez czat. To jest największe głupstwo bo nie zawsze człowiek zrozumie drugiego człowieka, albo inaczej zinterpretuje i tyle.
Ale to ma jeden cel, żeby człowiek nie miał nic na papierze bo wtedy łatwiej się go pozbyć i nie trzeba latać po sądach, a nie każdy jest tak wspaniałomyślny żeby robić screeny całej rozmowy na czacie na bieżąco.
Odpowiedź na zgłoszenie widnieje w play24, to jedyny plus.
 #1088095  autor: marcin19883
 15 sty 2020, 20:19
Maniek99 pisze:
15 sty 2020, 18:34
Nawet przy zgłoszeniach przez P24 trzeba było kilka razy piłeczkę odbić zanim skumali o co chodzi, więc teraz pozostaje kopiować czaty i w kolejnym podejściu wklejać cytat.
Ktoś pisał, że konsultanci widzą historie poprzednich rozmów.