Mam to samo - sprawa była w UKE, i nic to nie dało. Stanowisko T jest takie:
[email protected] przez mail8.dt-one.com
wt., 14 maj 2019, 12:28
do leszek
Drogi Kliencie,
prosimy o zapoznanie się z naszą odpowiedzią, która została udzielona w tym e-mailu.
W oparciu o nią prosimy o wypełnienie ankiety (znajdziesz ją tutaj). Zależy nam bowiem na poznaniu Twojej opinii na temat naszej odpowiedzi e-mailowej.
Odpowiedz na 9 krótkich pytań. Napisz co Ci się podobało? Co chciałbyś zmienić?
Chcemy doskonalić się w zakresie obsługi Klienta, zmieniać się dla Ciebie. Twoje opinie pomogą nam w tym.
Czas na wypełnienie ankiety to 10 dni od momentu otrzymania odpowiedzi.
Poniżej nasza odpowiedź na Twojego e-maila.
Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 16.04.2019 po ponownym zweryfikowaniu udzielonych dotychczas wyjaśnień uprzejmie informuję, że poruszane przez Pana aktualnie kwestie nie uzasadniają konieczności zmiany przedstawionego już stanowiska T-Mobile Polska S.A.
Raz jeszcze sprawdziłam parametry zasięgowe w Pana lokalizacji. Średnia osiągana prędkość wynosi 10-15 Mb/s jest ona zgodna ze specyfikacją usługi Internetu mobilnego. Osiągany zasięg jest bardzo wysoki - wynosi 5-6 kresek LTE. Stacja, z którą się Pan łączy pracuje prawidłowo. W okolicy (na innym nadajniku) występowała awaria przez którą sieć mogła być trochę przeciążona dlatego też w godzinach wieczornych i w weekendy mogły występować chwilowe utrudnienia – podkreślę jednak, że nie jest to nadajnik z którym łączy się Pana aparat.
Pragnę wyjaśnić, że weryfikując działanie usługi Internetu mobilnego na kontach Klientów, opieramy się na średniej oraz maksymalnej prędkości danych, ponieważ nie oferujemy w tej usłudze stałej prędkości. Zdaję sobie więc sprawę, że może Pan rejestrować spadki prędkości, w sieci radiowej nie stanowi to jednak nieprawidłowości.
Połączenia internetowe realizujemy głównie w technologiach 3G oraz LTE, ale też na różnych pasmach. Szczególnie w godzinach wieczornych czy w weekendy, kiedy duża ilość użytkowników łączy się z nadajnikiem, karta SIM w routerze i karta SIM w telefonie, mogą korzystać z pasm o różnej częstotliwości. W przypadku niższej częstotliwości, niższa będzie również prędkość, co wynika ze współdzielenia sieci.
Sama usługa Internetu jest jednak dostępna na koncie, poprawnie skonfigurowana i działa prawidłowo. Otrzymuje Pan transmisję danych o najwyższej w danej chwili przepustowości.
Rozumiem, że może mieć Pan odmienne zdanie, natomiast w toku wymiany korespondencji zostały Panu udzielone wszelkie wyjaśnienia, wyczerpując tym samym drogę postępowania reklamacyjnego. Moje pismo, proszę potraktować jako wiążące i ostateczne podtrzymanie dotychczasowego stanowiska. Po otrzymaniu zgłoszenia ze wskazanej przez Pana Instytucji odpowiednio się do niego ustosunkujemy.
Kończąc jestem zobligowana przypomnieć, że zakończyliśmy drogę postpowania reklamacyjnego, a informację dotyczącą możliwości dalszego postępowania z Pana strony prezentowaliśmy na dole każdej z naszych wcześniejszych decyzji. Informuję, że dalsza korespondencja podnosząca kwestie już wyjaśnione pozostanie z naszej strony bez odpowiedzi.