DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 5 z 13
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13
 #1085316  autor: 24bis24
 10 gru 2019, 11:48
marcz123456 pisze:
10 gru 2019, 10:44
Konto mam do 12.12.19. Jak to liczą? do końca dnia czy już jutro mi zablokują o północy?
Chcialem przypomniec, ze dzisiaj jest 10.12.2019 a jutro bedzie 11.12.2019 a dostep masz do 12.12.19 po co to pytanie?. Odpowiedzialem, zrozumiales.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1085352  autor: jarekt
 10 gru 2019, 17:45
@24bis24, nie zrozumiałeś o co biega i w czym problem.

Kod *101# w TM takie zwraca (nie w każdym przypadku) przykładowo info (wziąłem pierwszy lepszy starter z brzegu w tym właśnie momencie):
Pozostalo Ci 2.00zl do wykorzystania do 2020-09-20 00:00:00.

Dodatkowo, apka informuje za ile dni stracisz ważność (nie podaje daty), ale też nie wiadomo jak to liczy, a liczy raz dobrze, a raz źle, bez względu jak to zinterpretujesz - urok systemów, kodów i apek T-Mobile.

:smt006 *** Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym 2020 Roku *** :smt006
 #1085376  autor: Remington
 10 gru 2019, 20:01
24bis24 pisze:
10 gru 2019, 11:48
marcz123456 pisze:
10 gru 2019, 10:44
Konto mam do 12.12.19. Jak to liczą? do końca dnia czy już jutro mi zablokują o północy?
Chcialem przypomniec, ze dzisiaj jest 10.12.2019 a jutro bedzie 11.12.2019 a dostep masz do 12.12.19 po co to pytanie?. Odpowiedzialem, zrozumiales.

Art. 111 kc. I tyle w kwestii tej godnej pożałowania dyskusji. Jeśli jest podana godzina, to do danej godziny - 0:00 to początek dnia, a 23:59 to koniec dnia, tak jest od zawsze. Jeśli u operatora coś działa mimo to inaczej, trzeba reklamować.

Dość już tego dobrego. Jakakolwiek dalsza wypowiedź w tej sprawie lub Waszych wzajemnych dociekań kto jest kim albo na jakie choroby cierpi - trafi do kosza bez uprzedzenia.
 #1085391  autor: biala1991
 11 gru 2019, 06:05
Od kilku dni dostawałam info, że używana wersja Mój TM jest nieaktualna i 11 grudnia przestanie działać. Byłam ciekawa czy rzeczywiście nastąpi to dokładnie o godz. 00.00. ale kiedy o 23.30 próbowałam się zalogować już nie mogłam, zatrzymał mnie komunikat: Aktualizuj aplikację :)


Rozumiem że w abo Nielimitowany internet wchodzi na osobne konto (inaczej niż wcześniejsze pakiety GB)?
 #1085416  autor: Eon
 11 gru 2019, 13:42
.
W celu skorzystania z tej promocji zakupiłam starter 111GB na okładce a po fakcie zorientowałam sie że jest on w taryfie blueconnect na kartę. Czy mając tę taryfe mogę uruchomic nielimitowany internet na swieta ? W reklamie było podane ze jest dla wszystkich w TM ale w regulaminie nie widze tej oferty.
Czy potem można zmigrować z blueconnect na oferte głosową Frii ?
I pytanie z innnej beczki: Czy w TM można zarejestrowac nowy starter przez SMS ? jesli ma się juz inne numery prepaid w tej sieci ?
 #1085430  autor: windows123455860455
 11 gru 2019, 15:03
Eon pisze:
11 gru 2019, 13:42
.
W celu skorzystania z tej promocji zakupiłam starter 111GB na okładce a po fakcie zorientowałam sie że jest on w taryfie blueconnect na kartę. Czy mając tę taryfe mogę uruchomic nielimitowany internet na swieta ? W reklamie było podane ze jest dla wszystkich w TM ale w regulaminie nie widze tej oferty.
Czy potem można zmigrować z blueconnect na oferte głosową Frii ?
I pytanie z innnej beczki: Czy w TM można zarejestrowac nowy starter przez SMS ? jesli ma się juz inne numery prepaid w tej sieci ?
Niestety, ale z tej promocji użytkownicy Internetu na kartę nie mogą skorzystać, ponieważ ta taryfa nie jest obsługiwana przez serwis Mój T-Mobile. Możesz przejść na Frii kodem *100*811#, ale później już nie wrócisz.
Jeżeli chodzi o rejestrację to możesz zarejestrować numer przez bezpłatny telefon 606606606 lub przez serwis Mój T-Mobile (nie ma możliwości rejestracji przez SMS).

https://www.speedtest.net/result/a/5306475150.png
 #1085431  autor: Remington
 11 gru 2019, 15:04
Eon pisze:
11 gru 2019, 13:42
Czy potem można zmigrować z blueconnect na oferte głosową Frii ?

Najpierw masz na starterze chyba kilka GB przez 7 dni. Warto zmigrować po ich wygaśnięciu.

Coś jest o zdalnej rejestracji w internetowym BOK-u, spróbuj. Ewentualnie jeśli jesteś klientem Banku Millennium lub ING, to możesz przez bankowość internetową.
 #1085436  autor: marcin19883
 11 gru 2019, 17:15
Wyłączyłem 5dni za 5zł bez limitu i zmieniłem ofertę na "1zł bez limitu". Wszystko przez aplikacje Mój T-mobile. Całość trwała niecałe pół godziny. Muszę przyznać, że T-mobile bardzo się poprawił. Internet bez limitu, oczywiście jest jak był.
 #1085440  autor: babciagienia1p
 11 gru 2019, 17:58
areksz pisze:
11 gru 2019, 17:23
czy zmiana z blue connect na fri jest płatna?

Nie, tylko nie będziesz miał możliwości powrotu na blueconnect i niewykluczone, że włączy Ci się oferta Internet 250 MB na dzień płatna 2,- zł dziennie po najmniejszym skorzystaniu z netu. Może Cię to trafić po zakończeniu okresu promocji DI. Sprawdzenie statusu oferty 250 MB - *100*863*1#. Dezaktywacja - *100*863*2#.
  • Strona 5 z 13
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13