DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 121
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 121
 #1085274  autor: Karlos20
 09 gru 2019, 20:17
Trzeba wytłumaczyć pojęcie "nowy klient" w Orange Flex.
A to proste pojęcie: założone konto na wybranym adresie e-mail / koncie Google lub Facebook.
Nawet, jeśli na tym samym koncie miałeś już wcześniej numer w Orange Flex i ponownie z niego skorzystam z ich karty SIM podpiętej do tego samego konta, kod polecający nie zadziała.
Więc polecam utworzyć nowe konto z wybranych kanałów dostępu (inne konto Google, AppleID, email) + inny adres ip w razie co + inny model telefonu, bo pobrana apka będzie przypisana do konta/sklepu Google / AppStore.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085285  autor: iphoneski
 09 gru 2019, 22:28
Czyli zrobiłem dobrze - założyłem sobie Flex na moim śmieciowym koncie Google, którego używam jedynie do logowania się w różnych usługach, które są mi potrzebne tylko raz na jakiś czas. Gdy będę chciał przenosić numer konto założę już na swój prawdziwy mail i będę nowym użytkownikiem. Co do tego że apka przypisuje się do telefonu to w przypadku iPhone tak to chyba nie działa i powinno po reinstalacji pójść od początku ale to będzie do zweryfikowania. Jeśli nie zadziała to po prostu odpuszczę sobie te 50 zł, nie zbiednieję jakoś specjalnie.
 #1085288  autor: Karlos20
 09 gru 2019, 22:45
iphoneski: no właśnie dałem się na to złapać. 1 urządzenie = 1 konto, nieważne pod jakim kanałem je założysz, jednostką dominującą jest aplikacja przypisana do konta Google / AppleID. Po założeniu konta i aktywacji SIMki można napisać do czata Orange Flex o zmianę posiadanego adresu mailowego do konta, nie powinno być problemu.
Na razie niczego nie zmieniaj i możesz zamówić numer. Jeśli kod polecający nie przejdzie, zawsze można przetestować Flexa i do 14 dni zrezygnować ze zwrotem 100% pobranej kasy z karty płatniczej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085330  autor: iphoneski
 10 gru 2019, 13:29
14 dni to trochę mało jak na testy oferty/sieci która musi działać względnie bez awarii. Już wolę poświęcić te 50 zł i poużywać te 2 miesiące.
 #1085334  autor: Karlos20
 10 gru 2019, 13:39
iphoneski: Wszystko zależy od Ciebie, ja z Flexa jestem zadowolony - byłbym bardziej, gdybym miał na swoim P20 Pro od Huawei wsparcie VoLTE + billing połączeń w aplikacji - samo zużycie neta to za mało.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085382  autor: cervandes
 10 gru 2019, 21:13
Czy w flexie w tym planie za 25pln social pass jest pełen, tzn na wszystkie wymienione serwisy, czy tylko na tik toka?

Jestem w trakcie weryfikacji przez orange mojego numeru - czy można go przenieść od innego operatora - i moja oferta to rozmowy, smsy i mmsy bez limitu, 15GB internetów ale social pass jest wyszarzony cały poza ikonką tiktoka. Nigdzie wcześniej ani na stronie internetowej się nie spotkałem z takim rozróżnieniem, że social pass się włącza stopniowo - a tutaj zwątpiłem. Moje główne zużycie to face, whatsapp, twitter, dlatego zależało mi na tym socialpassie...
 #1085385  autor: Karlos20
 10 gru 2019, 21:30
cervandes: Bez obaw :) Social Pass obejmuje wybrane aplikacje wraz z ich odpowiednikami w przeglądarce komputerowej. Transfer będzie odliczany z konta tylko, jeśli klikniemy na link zewnętrzny spoza serwisu. Reszta jest całkowicie darmowa - również wiadomości i treści video umieszczone na FB, Messengerze, czy szczególnie TikToku.
Serwisy dostępne bez limitu danych to: Facebook, Messenger, Instagram, TikTok, Twitter, Pinterest, Viber, WhatsApp i Snapchat.
Zużycie sprawdzisz w aplikacji klikając w ikonę "Zużycie danych".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085435  autor: Placeks
 11 gru 2019, 16:03
Jak wasze doświadczenie z przejścia Orange Free na kartę do Flex? Jak poradziliście sobie z wczesniej zgromadzonymi GB (jełśi jakieś mieliście) ?

Czy ktoś z Was używa dodatkowej karty eSIM (np zegarek) i jak się to sprawdza ?
 #1085441  autor: iphoneski
 11 gru 2019, 18:39
Ja przenosiłem kartę O bo nie chciało mi się zdjęcia dowodu robić i poszło błyskawicznie, jedynie musiałem tryb samolot włączyć i wyłączyć żeby sieć złapać. Zapomniałem o tym, że mam tam ok 10 zł, także zamiast wydać przepadło.
 #1085442  autor: f0ku5
 11 gru 2019, 18:41
Pytanie do użytkowników Flexa, ponieważ ja osobiscie tracę już cierpliwość.
Czy w ramal Social Pass'a transfer z Facebooka przypisywany jest u Was do "odpowiedniego" transferu, tj. nie zjada pozostałej paczki danych? U mnie od jakiegoś czasu (2-3 tygodnie?) cały transfer z Facebooka zjada mój normalny pakiet danych, tj. jest przypisywany do kategorii "Inne".
Obsługa Flexa prosiła mnie o niezliczoną ilość zrzutów ekranu, testów, itp. Generalnie dziś po długim dumaniu dostałem info, że wszystko powinno już być w porządku, ale oczywiście nie jest.
Zaczyna się to samo, co jest w T-Mobile. Od groma aplikacji, które nie powinny zjadać transferu, ale jednak zjadają.

Sprawdźcie proszę jak to wygląda u Was. Jeśli to nie jest jednostkowy przypadek to chyba warto to nagłośnić.
 #1085463  autor: Karlos20
 11 gru 2019, 21:36
f0ku5:
Całe zużycie jest widoczne w zakładce "Zużycie danych".
Dlaczego treści na FB są zaliczane do pozycji "Inne"? Bo wchodzisz na zewnętrzne linki spoza aplikacji lub Facebooka z przeglądarki internetowej, np. reklamy, linki na YT czy do serwisów, które nie są objęte Passami.. Kolejnym powodem może być kompresja danych w ramach mobilnego Chrome'a czy Safari, a w szczególności przeglądarki Opera / Opera Mini. Apka FB również oferuje kompresję danych, lecz jeśli dostęp jest darmowy, nie warto włączać opcji oszczędzania danych.
Ja tego problemu nie mam, a korzystam z FB w ramach przeglądarki Chrome, bez ustawień kompresji danych (opcja oszczędzania danych jest nieaktywna).
Sprawdź swoje ustawienia aplikacji i ustawień systemu operacyjnego. Dodatkowo ustaw punkt APN: internetipv6
Polecam też ponownie uruchomić swój telefon bądź włączyć i wyłączyć tryb samolotowy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085481  autor: f0ku5
 12 gru 2019, 06:52
Nie mam włączonej żadnej kompresji danych i nie wchodzę w żadne zewnętrzne linki. Ogólne korzystanie z Facebooka (nawet przeglądanie swojego własnego feeda) powoduje u mnie pomniejszanie transferu danych. Korzystam wyłącznie z apki na iOS’a.
 #1085519  autor: iphoneski
 12 gru 2019, 19:57
U mnie FB jest tam gdzie ma być czyli w społecznościach. Przy okazji zauważyłem, że Speedtesty w aplikacji FAST od Netflix zaliczane są do video, także jak ktoś lubi sprawdzać prędkość internetu nadzwyczajnie często to kupując video bez limitu może to robić ile wlezie :)
 #1085521  autor: Karlos20
 12 gru 2019, 21:48
f0ku5: to transfer powinien być zerowany i powiększyć stan zużytego neta w opcji Social Media. Proponuje porobić screeny i pokorzystać z FB w ramach aplikacji i poprzez przeglądarkę Safari. Przypominam o ustawieniu punktu dostępowego APN: internetipv6 (u mnie na telefonie taki APN umożliwia równoległe korzystanie z Internetu i wysyłki/odbioru MMSów - zwykły APN Internet powoduje blokadę odbierania/wysyłania MMSów).

iphoneski: Fast to speedtest od Netflixa, więc jest to naturalne, że w ramach pakietu Video transfer jest nielimitowany (ruch z i do serwerów Netflixa). Super sprawa :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085529  autor: f0ku5
 13 gru 2019, 02:57
Wszystko wskazuje na to, ze przez przeglądarkę jest OK. Wyglada wiec na to, ze problem jest z rozliczaniem apki Facebooka, być może tylko na iOS’a. Czy ktoś z iPhone mógłby porobić testy?
 #1085530  autor: iphoneski
 13 gru 2019, 05:47
@f0ku5 Ja na społeczności w apkach na iOS wykorzystałem ok 50 mega i tyle też pokazuje się przy zużyciu danych w aplikacji Flex także problem raczej nie jest globalny tylko po prostu u ciebie coś się zepsuło. Próbowałeś może wyzerować dane konfiguracyjne w ustawieniach? W Plushu kiedyś nie naliczało poprawnie i po wyzerowaniu się naprawiło.
 #1085567  autor: Karlos20
 13 gru 2019, 17:14
Przypominam o ustawieniach APN. Wyzeruj je i ustaw ponownie. Polecam w APN wpisać internetipv6 - wówczas jednocześnie będzie działać net + MMSy. Dla pewności na WiFi sprawdź czy apka FB nie ma nowszej wersji, jeśli ma, uaktualnij ją, bądź wyzeruj jej ustawienia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 13 z 121
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 121
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 121