DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 396 z 397
  • 1
  • 393
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
 #1084434  autor: muszka88
 23 lis 2019, 20:05
Ktoś się orientuje czy dziś na infolinii można jeszcze aktywować kod z czwartku na minuty? Zawsze wysyłałem w piątek, niestety tym razem zapomniałem wysłać. Dziś już kod nieprawidłowy.
 #1084435  autor: Karlos20
 23 lis 2019, 20:08
Kodu czwartkowego już nie włączysz w sobotę.
MB otrzymasz tylko w sobotę.
Sobotni kod wbity w niedziele, daje SMSy.
Poniedziałkowy daje SMSy od poniedziałku do środy.
Czwartkowy (minuty) działa do piątku.

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:
 #1084440  autor: driver
 23 lis 2019, 22:22
Za @babciagienia1p powtórzę:
" schemat możliwości wykorzystywania kodów BEZ DZWONIENIA NA INFOLINIĘ:
SMS-y - pn., wt., śr.
minuty - czw., pt.
MB - sb. (kod wysłany w nd. zwraca SMS-y)
Do tego należy przeczytać post @driver z poprzedniej strony - kody są ważne 3 dni, ale minuty w sb. oraz MB (lub SMS-y) w nd. i pn. tylko przez infolinię."
Oj, nie chce się choć paru stron wstecz poczytać na forum...

driver
 #1084720  autor: Johnny
 30 lis 2019, 07:26
Dzisiaj powtórka jak przed tygodniem. Podają błędny SMS potwierdzający aktywowanie pakietu 10 min zamiast 50MB. :smt006
 #1084722  autor: Karlos20
 30 lis 2019, 09:06
Przynajmniej w tym tygodniu kod na 50MB wchodzi bez problemu :) Chyba jest to robione celowo, żeby kupić płatny pakiet za 9 zł (100min+100sms+100MB).

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:
 #1084727  autor: abrams
 30 lis 2019, 11:13
Johnny: Dzisiaj powtórka jak przed tygodniem. Podają błędny SMS potwierdzający aktywowanie pakietu 10 min zamiast 50MB.
Potwierdzam, sms krzyczy że przyzna 10 min. ale przyznaje prawidłowe 50MB
Karlos20: Przynajmniej w tym tygodniu kod na 50MB wchodzi bez problemu :)
Co sie polepszy to się po.... Na pierwszym fonie poszło OK a za chwilę na na drugim " Przepraszamy ale operator nie aktywował pakietu" i tak kilka razy to samo bez skutku :( Spróbuję po 5h a potem na infolinię

EDIT po niecałej godzinie wysłałem kod ponownie i tym razem wróciło info "Dla nr xxxx przekroczono dozwoloną ilość aktywacji"
Sprawdziłem *106# i 50 MB zostało przyznane, czyli coś im się miesza a mylące komunikaty to może być efekt natłoku wysyłanych w tym czasie kodów aktywacyjnych (przepełnienie bufora ?)
Karlos20: Chyba jest to robione celowo, żeby kupić płatny pakiet za 9 zł (100min+100sms+100MB).
Po tym co powyżej, to nie wykluczone, że jakiś algorytm działający losowo czy po zaistnieniu warunków np. ilościowych, się uruchamia
 #1084786  autor: abrams
 02 gru 2019, 13:24
Na pierwszym fonie poszło OK a za chwilę na na drugim "Przepraszamy ale operator nie aktywował pakietu" i tak kilka razy to samo bez skutku.
Po niecałej godzinie wysłałem kod ponownie i tym razem wróciło info "Dla nr xxxx przekroczono dozwoloną ilość aktywacji"
Jednak sprawdziłem *106# i 50 MB jednak zostało mi przyznane (łącznie miałem 150MB i z datą ważności do 07-12-2019
Wczoraj 01.12.19 o 01:38 na tym fonie, przyszedł SMS abym "kodem xxxx włączył pakiet 2GB za 9 zł" Sprawdziłem w Play24 czy to tylko reklama , czy coś więcej. Zobaczyłem, że zniknęły mi jednak wszystkie zebrane 150MB. Potwierdził to jednak także *106#.
Czyli klasyczne "dali i zabrali"
Więc jak, ktoś ma zebrane sporo MB(GB) i doświadczy takiej sekwencji komunikatów jak powyżej, to niech się liczy, że mu MB znikną po północy i może lepiej doładować.
 #1084798  autor: buba1234
 02 gru 2019, 17:05
[Play-> Fakt Mobile] Czy dalej da się przejść na karcie Play do taryfy Fakt Mobile kodem *163*12# ?

Chcę kupić zarejestrowaną kartę i nie wiem czy muszę kupować od razu kartę Fakt Mobile czy mogę też kupić kartę Play?

________________________________
 #1084805  autor: macqmacq
 02 gru 2019, 18:45
buba1234 pisze:
02 gru 2019, 17:05
[Play-> Fakt Mobile] Czy dalej da się przejść na karcie Play do taryfy Fakt Mobile kodem *163*12# ?

Chcę kupić zarejestrowaną kartę i nie wiem czy muszę kupować od razu kartę Fakt Mobile czy mogę też kupić kartę Play?
Do tej pory była taka możliwość i nie wiem, czy się coś zmieniło w tym temacie... 8)
 #1084810  autor: abrams
 02 gru 2019, 18:59
buba1234 pisze:
02 gru 2019, 17:05
[Play-> Fakt Mobile] Czy dalej da się przejść na karcie Play do taryfy Fakt Mobile kodem *163*12# ?
Tak można nadal. Dnia 30.11.2019 przeniosłem kodem *163*12# dwie karty: jedna Play na kartę RWK a druga to jeszcze ze starą taryfą Playa czyli Fresh. Bez żadnych pośrednich ruchów (innych taryf itp). Ważność po przeniesieniu 14 dni.

Tu masz regulamin (z jakich wybranych taryf itp można zmigrować):
Regulamin Oferty Promocyjnej „Zmień na Ofertę Fakt Mobile”
http://www.faktmobile.pl/download/regul ... 2016_2.pdf
Ostatnio zmieniony 02 gru 2019, 19:22 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1084828  autor: buba1234
 02 gru 2019, 21:52
OK, dzięki za odpowiedzi :)

________________________________
  • Strona 396 z 397
  • 1
  • 393
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 1
  • 393
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397