DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #1083976  autor: Dorotea
 15 lis 2019, 00:53
Mam apki 4 głównych opów i moim zdaniem ta jest najbardziej uboga w opcje i najmniej ergonomiczna. Spis połączeń nie działa, a także logowanie loginem i hasłem. Pakietu Supernet nie widzę u siebie, ani na wierzchu, ani w zakamarkach.
 #1083978  autor: biala1991
 15 lis 2019, 05:30
U mnie logowanie hasłem działa (pomijając zaprogramowany przez TM priorytet-logowanie automatyczne :) ) A założyłaś profil w apce? To nie Play, że wystarczy wpisać login i hasło, których używasz do logowania na stronie :) Pewnie o tym wiesz ale z punktu widzenia przeciętnego użytkownika konieczność założenia nowego konta/profilu dla apki nie jest taka oczywista.

Spis połączeń pozostawia do życzenia, nie ma możliwości filtrowania po rodzaju (połączenia, wiadomości, internet) pamiętajmy jednak, że do niedawna nie było go wcale więc postęp jest :)

Co do najnowszego prezentu to ktoś tu pisał, że są problemy z działaniem tego Supernetu i pomimo aktywnego pakietu wideo transfer schodzi ze zwykłego pakietu. Poczekam na doniesienia innych użytkowników :)
 #1083979  autor: darekka
 15 lis 2019, 08:58
Ja również na żadnym z 5 numerów nie widzę dzisiejszej promocji-możliwe, że powodem jest jeszcze oznaczona jako aktywna poprzednia promocja 7GB. Co do bilingu to cuda pokazuje, bo np.u mnie w usłudze "Masz złotówkę-masz no limit na wszystko i do wszystkich" połączenia i wiadomości pokazuje jako płatne choć są one bez limitu w ramach Usługi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1083986  autor: Dorotea
 15 lis 2019, 11:50
biala1991 pisze:
15 lis 2019, 05:30
U mnie logowanie hasłem działa (pomijając zaprogramowany przez TM priorytet-logowanie automatyczne :) ) A założyłaś profil w apce? To nie Play, że wystarczy wpisać login i hasło, których używasz do logowania na stronie :) Pewnie o tym wiesz ale z punktu widzenia przeciętnego użytkownika konieczność założenia nowego konta/profilu dla apki nie jest taka oczywista.
Oczywiście masz rację.

Ale właśnie z punktu widzenia przeciętnego użytkownika tak mniej więcej to wygląda. Instaluje apkę, pojawia się możliwość logowania loginem i hasłem więc po co ona jest skoro trzeba najpierw użyć SMS autoryzującego, a potem założyć profil, bo ten z serwisu nie jest tożsamy. I tak samo trzeba dołączać wszystkie numery, bo podpięcie z serwisu nie przenosi się. Zadziwiająca logika telekomów :)

babcia77 pisze:
15 lis 2019, 09:29
U mnie na 3 numerach promocji Happy Friday nie ma. Chyba z nudów reklamację napiszę. ;-)
U mnie też nie ma.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2019, 13:10 przez Dorotea, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1083988  autor: asdaf
 15 lis 2019, 12:43
U mnie "baner" HF w aplikacji jest widoczny. Kliknąłem, podałem numer na którym chcę otrzymać bonus (mam podpięte kilka numerów) i ... nic. Ani smsa, ani powiadomienia w aplikacji o włączonym bonusie. Jedynie próba ponownego włączenia bonusu zwraca komunikat, że numer jest już zgłoszony do promocji.
 #1084010  autor: lukjac
 16 lis 2019, 00:21
macqmacq pisze:
14 lis 2019, 21:05
[...]
Ten Pakiet Supernet jest już widoczny i do aktywacji od jutra 15.11 do niedzieli 17.11 ;)
Za takie błędne informacje powinno być ostrzeżenie, regulamin dokładnie wskazuje kiedy można było aktywować tą promkę: "Niniejsze warunki promocyjne oferowane są przez T-Mobile Polska S.A. (zwaną dalej „T-Mobile” lub „Operatorem”) w dniu 15.11.2019 r"

Po północy 16 listopada promocji już nie widać w aplikacji, a akurat twoje info sobie zapamiętałem i nie czytałem regulaminu. Błąd.
 #1084011  autor: biala1991
 16 lis 2019, 00:33
Tylko czy komukolwiek udało się odebrać prezent w regulaminowym czasie?
Ja mam w apce dwa profile (jeden dla abo, drugi dla prepaid). Na profilu gdzie są podpięte numery na kartę nie było widać bannera. Banner pokazywał się na profilu dla abo a jak wiadomo w promocji mogły brać udział tylko numery na kartę lub mix :) Kliknęłam Odbierz i próbowałam wpisywać numery prepaid ale przy każdym pojawiał się komunikat: Nieprawidłowy numer (pewnie dlatego, że na tym profilu nie ma numerów, które wpisywałam) :)
 #1084013  autor: driver
 16 lis 2019, 00:39
Przypuszczam, że prezent był dostępny tylko w tych taryfach, w których jest dostępna opcja Supernetu.
Mnie ani na Free, ani na Nielimitowanych rozmowach i sms za 1 zł to się nie udało.

driver
 #1084014  autor: biala1991
 16 lis 2019, 00:53
Wg regulaminu to właśnie odwrotnie, użytkownicy z włączona ofertą Supernetu byli wykluczeni. Obstawiam to co napisał Darekka, jeśli ktoś miał aktywny pakiet 7GB z poprzedniego piątku albo 5GB z promo Więcej z aplikacją Mój TM to nie mógł odebrać kolejnego prezentu (pomimo że regulamin nic o tym nie wspomina :) )
Ostatnio zmieniony 16 lis 2019, 01:02 przez biala1991, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1084015  autor: driver
 16 lis 2019, 01:00
Ja miałem na numerze z Nielimitowanymi za 1 zł zużyty ten pakiet 7 GB, był on włączony w poprzedni piątek i tak nigdzie nie znalazłem opcji na włączenie tego Supernetu.
Regulaminu nie chciało mi się czytać. Przepraszam i dzięki za wyjaśnienie.

driver
 #1084016  autor: biala1991
 16 lis 2019, 01:08
Nie ma znaczenia czy wykorzystałeś ten pakiet czy nie, wystarczy że był aktywny (a nie dało się go wyłączyć samodzielnie). Tak to działało w poprzednich promocjach i było zapisane w regulaminie, teraz pewnie zapomnieli o tym wspomnieć :)
 #1084021  autor: biala1991
 16 lis 2019, 07:48
Z tego co piszesz wynika, że moje przypuszczenia się nie potwierdzają, bo Ty nie miałaś na koncie żadnego darmowego pakietu a Supernetu i tak nie udało Ci się odebrać. Pech, pierwszego dnia promocje w TM zwyczajowo nie działają a tym razem okres przystępowania został ograniczony właśnie do jednego dnia :)

Kiedy wczoraj wchodziłam na stronę HF wyświetlił się taki sam banner jak w aplikacji (było pole do wpisania numeru, na którym chcemy skorzystać z Supernetu). W aplikacji zwracało mi, że numer nieprawidłowy, na stronie nawet nie próbowałam. Może komuś udało się aktywować ten pakiet przez www? :)
 #1084028  autor: darekka
 16 lis 2019, 10:35
Ja również nie zostałem zaszczycony możliwością aktywacji Supernetu w tej promocji, bo na żadnym z 5 numerów banera nie było, na żadnym z nich w żadnej pozycji menu nie było możliwości aktywacji tej promocji, a jak piszecie już po ptokach-ma ktoś link do Regulaminu, bo widzę 5 reklamacji?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 7 z 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10