DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 393 z 397
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 397
 #1083762  autor: abrams
 12 lis 2019, 11:04
Wczoraj po północy zniknęły mi wszystkie smsy (odpuściłem) a dzisiejszy zadziałał, ważność do 19-11-2019 (wtorek) g.23:59.
Czyli teraz mam możliwość wprowadzić kod (ważność 3 dni) w: poniedziałek 18-11 (wrócić w standard) lub wtorek 19-11 lub w środę 20-11 to za każdym razem wydłuży mi ważność o 7 dni od wprowadzenia kodu.
 #1083822  autor: babciagienia1p
 12 lis 2019, 22:46
abrams pisze:
12 lis 2019, 11:04
Czyli teraz mam możliwość wprowadzić kod (ważność 3 dni) w: poniedziałek 18-11 (wrócić w standard) lub wtorek 19-11 lub w środę 20-11 to za każdym razem wydłuży mi ważność o 7 dni od wprowadzenia kodu.

Tak, tylko wprowadzony w środę 20.11 nie przedłuży Ci SMS-ów z dzisiejszego (12.11), jeśli zostaną, bo to ósmy dzień.

Jeszcze raz powtórzę schemat możliwości wykorzystywania kodów BEZ DZWONIENIA NA INFOLINIĘ:
SMS-y - pn., wt., śr.
minuty - czw., pt.
MB - sb. (kod wysłany w nd. zwraca SMS-y)

Do tego należy przeczytać post @driver z poprzedniej strony - kody są ważne 3 dni, ale minuty w sb. oraz MB (lub SMS-y) w nd. i pn. tylko przez infolinię.
 #1084023  autor: TomekErek
 16 lis 2019, 09:40
Dzis widzę powtórka z rozrywki czyli komunikat, ze operator nie przyznał darmowego pakietu internetowego. Wysłałem smsa z kodem juz trzy razy i za każdym razem taki sam komunikat zwrotny.

Ciekawe czy naprawią to (tak jak ostatnio) i po 16:00 juz system bedzie przyjmowac smsowe kody...
 #1084032  autor: abrams
 16 lis 2019, 11:45
TomekErek pisze:
16 lis 2019, 09:40
Dzis widzę powtórka z rozrywki czyli komunikat, ze operator nie przyznał darmowego pakietu internetowego. Wysłałem smsa z kodem juz trzy razy i za każdym razem taki sam komunikat zwrotny.
Potwierdzam, przed chwilą na dwóch fonach otrzymałem zwrotne SMS: "Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu."
Ciekawe czy naprawią to (tak jak ostatnio) i po 16:00 juz system bedzie przyjmowac smsowe kody...
Oby ale jakby nie to i tak czekamy 5 godz. aby skutecznie zadzwonić na infolinię.

edit1: wtedy naprawili pewnie dlatego, że ludzie dzwonili i robili larum
edit2: godz 14:55 bez zmian, nadal "przepraszają"
Ostatnio zmieniony 16 lis 2019, 14:59 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1084071  autor: macqmacq
 16 lis 2019, 18:54
Dla numeru wysłanego kodu przed 11:00 konsultant przyznał pakiet, ale dla innego z godziny 14:00 system mu to blokował i na razie brak...
Ps. Konsultant wie i potwierdził, że dzisiaj są problemy z tym pakietem :/
 #1084080  autor: macqmacq
 16 lis 2019, 20:14
Dla numerów aktywowanych około 14:00 miła pani konsultantka wklepała pakiecik.
Ps. Potwierdziła, że jest dzisiaj "poważny" problem systemowy z jego aktywacją poprzez sms...
 #1084101  autor: babciagienia1p
 17 lis 2019, 06:23
15 listopada (piątek) z kodem na 10 minut było tak samo.

Czy ktoś wie jak reaguje infolinia na nie aktywowany pakiet, jeśli SMS był wysłany po 19:00? 5 godzin mija wtedy po 24:00, infolinia nie pracuje i uzbierane pakiety przepadają.
  • Strona 393 z 397
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 397
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 397