DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 200 z 201
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
 #1081489  autor: babcia77
 03 paź 2019, 14:42
Reset od pierwszego dnia miesiąca? Ale od jakiego miesiąca? Od kalendarzowego czy od pierwszego dnia po aktywowaniu usługi?

Na pewno nie jest to miesiąc kalendarzowy - u mnie limit się kumuluje od ponad tygodnia i teraz mam trochę ponad 300 GB.

Mam jeszcze jedną rzecz ciekawą ale to jutro bo musi minąć zarówno godzina odnowienia pakietu w ciągu dnia jak i północ gdu zerowane były pakiety.
 #1081490  autor: darekka
 03 paź 2019, 14:45
U mnie reset kumulacji nastąpił na przełomie miesiąca kalendarzowego 30Września/1 pażdziernika.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081510  autor: notsure
 03 paź 2019, 18:47
U mnie pod kodem ussd:

Pozostalo do wykorzystania: 100774 MB. Waznych do dnia: 04-10-2019.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

w aplikacji pakiet 100522MB. I pozycja obciążenie o 00:00 jest każdego dnia.

W rezultacie nawet nie wiem ile mam realnie tych GB ? 50 czy 100 zanim padnie usługa ? A tyle nie korzystam z neta żeby sprawdzić.
 #1081536  autor: darekka
 03 paź 2019, 23:26
Moja rada jest jedna-jak braknie neta(wystarczy się postarać) i nastąpi blokada itp. koniecznie trzeba wysłać reklamacje z "prośba" o rekompensate i wydłużenie konta oraz wnieść o realizacje usługi w 100% zgodnie z jej warunkami poprzez udostępnienie opłaconego full no limitu.
Ja jak pisałem po reklamacji j.w. mam kumulacje bez resetu GB(od 1 szego dnia miesiąca od nowa kumuluje do jego końca) z datą ważności na koniec miesiąca. Tym samym przywrócili kumulacje w lekko zmienionej formule działania, a nie jak u Was do 100GB tylko.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081677  autor: jakubeskulap
 06 paź 2019, 00:09
ktos tutaj mial dlugi problem z ograniczeniem predkosci do 15mb/s. Czy moglbym prosic o kontakt/odpowiedz jak ostatecznie rozwiazac taki problem? u mnie sie zalaczyl na 100%. Na tym samym urzadzeniu z karty z nasza usluga predkosc podczas speedtestu na chwile wzrasta do standardowych 80mb/s (jestem 50m od anteny) a po chwili ogranicza sie do 15mb/s. Co ciekawe na tym samym urzadzeniu na drugiej karcie, gdzie specjalnie wykupilem pakiet danych predkosc oscyluje wokolo 80mb/s bez recznego ograniczania. Oczywiscie kazdego dnia kilka razy to dokumentuje zeby zalaczyc do zgloszenia. Przy okazji macie jakis ogarnietych konsultantow? Czytalem ze ktos tu dostal 1000gb od jakiegos kierownika zmiany.
 #1083510  autor: leszekte
 09 lis 2019, 08:23
Idą w zaparte. Jakiś czas temu prosiłem o interwencję UKE - nic to nie dało.Stwierdzili,że prędkość wynika z ograniczeń sieci.Z okna widzę ich nadajnik i karta abonamentowa osiąga prędkości ok 100 Mb/s . Na karcie HEYAH z oferta "masz złotówkę - zawsze ograniczenie +- 15/15. Teraz znowu zgłosiłem problem - i po trzech dniach dostałem odpowiedź : Obrazek


Aktualny wynik pomiaru :Obrazek
 #1083527  autor: gothic77
 09 lis 2019, 14:40
Ma lub miał ktoś problem z odpaleniem pakietu?

Wczoraj mi przyszła wiadomość, że mogę ponownie włączyć usługę i do dziś wysłałem z 50sms'ów i nic. Neta jak nie było tak nie ma.

Na dany moment nie dzwonię do nich, bo nie mam szczęścia do konsultantów i trafiam na takich, którzy nic o 1zł i masz NoLimit nie wiedzą wmawiając mi, że nic takiego nie ma :)
 #1083531  autor: babcia77
 09 lis 2019, 15:54
gothic77 pisze:
09 lis 2019, 14:40

Na dany moment nie dzwonię do nich, bo nie mam szczęścia do konsultantów i trafiam na takich, którzy nic o 1zł i masz NoLimit nie wiedzą wmawiając mi, że nic takiego nie ma :)
To wyślij ich żeby dopytali starszych/bardziej doświadczonych. Albo od razu mów żeby przełączyli do kogoś kompetentnego.

No i od razu pisemna reklamacja na mail z żądaniem prawidłowego działania i rekompensaty
 #1083532  autor: gothic77
 09 lis 2019, 16:00
babcia77 pisze:
09 lis 2019, 15:54
gothic77 pisze:
09 lis 2019, 14:40

Na dany moment nie dzwonię do nich, bo nie mam szczęścia do konsultantów i trafiam na takich, którzy nic o 1zł i masz NoLimit nie wiedzą wmawiając mi, że nic takiego nie ma :)
To wyślij ich żeby dopytali starszych/bardziej doświadczonych. Albo od razu mów żeby przełączyli do kogoś kompetentnego.

No i od razu pisemna reklamacja na mail z żądaniem prawidłowego działania i rekompensaty
Dzowonilem swego czasu i miałem dość mocną wymianę zdań z jedną laską. Szkoda, że nie zapamiętałem jak się nazywa. Laska w zaparte szła, że nie ma czegoś takiego i nie było. W systemie również nie widzi, aby coś pisało na ten temat (inni Ci bardziej kompetentni sami mówili, że jest to jakoś odznaczone, że to karta masz 1 zł masz NoLimit) Poprosiłem, aby mnie przełączyła do kogoś innego, ale usłyszałem, że nie... więc mówię, aby mnie z kierownikiem połączyła i również usłyszałem nie :)
- po takich telefonach zawsze mam dość

Poczekam do wieczora jak nie zadziała to nic innego nie pozostaje jak telefon do bok i zobaczymy. Tamte dni 2 razy w ciągu miesiąca jak miałem pakiet, włączał mi się bezpieczny net, ale net i tak działał pełną prędkością, co mnie też zdziwiło i tak czułem, że pewnie, bo dawno nie było problemów coś się stanie :)

Kiedyś otrzymałem odpowiedź, że tak była promocja, ale się skończyła :))

Jak coś dam znać :)
 #1083562  autor: darekka
 10 lis 2019, 08:10
Z konsulami to bywa zabawnie ale w dni wolne od pracy częściej pracuja stare wygi, które kumają naszą oferte-pamietaj, że od zlecenia do aktywacji regulaminowo maja aż 72 godziny. Ja na Twoim miejscu bym zadzwonił pod nr.888002222 i pogadał, bo możliwe, że coś im się zmroziło z racji Happy Friday(ja 2 dni musiałem w naszej ofercie zlecać aktywacje tych 7GB, aż w końcu zatrybiło)-z aktywacją naszej oferty może być różnie.

Co do twierdzeń części świeżaków na infolinii, że nie ma naszej oferty to się nie dziw, bo simek jest ok.50 i znikomą mają szanse na trafienie na kogoś z nią, a dodatkowo pierwsze co kojarzą po podaniu nazwy usługi to nową jej wersję o nazwie "Bez limitu za 1zł. dziennie" dającą 300MB i nawet mogą pojęcia nie mieć, że gada się o innej(ja kilkukrotnie podaję pełną nazwę oferty wraz z datą 21 marca 2016 regulaminu i podkreślam aby nie mylili ofert z tą z 300MB neta, bo w naszej ofercie mamy nolimit to szybciej znajdują ofertę).

P.S. jak trafisz na nieogara, który nie przełączy do bardziej kumatych po prostu zadzwoń ponownie!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1083564  autor: gothic77
 10 lis 2019, 08:52
darekka pisze:
10 lis 2019, 08:10
Z konsulami to bywa zabawnie ale w dni wolne od pracy częściej pracuja stare wygi, które kumają naszą oferte-pamietaj, że od zlecenia do aktywacji regulaminowo maja aż 72 godziny. Ja na Twoim miejscu bym zadzwonił pod nr.888002222 i pogadał, bo możliwe, że coś im się zmroziło z racji Happy Friday(ja 2 dni musiałem w naszej ofercie zlecać aktywacje tych 7GB, aż w końcu zatrybiło)-z aktywacją naszej oferty może być różnie.

Co do twierdzeń części świeżaków na infolinii, że nie ma naszej oferty to się nie dziw, bo simek jest ok.50 i znikomą mają szanse na trafienie na kogoś z nią, a dodatkowo pierwsze co kojarzą po podaniu nazwy usługi to nową jej wersję o nazwie "Bez limitu za 1zł. dziennie" dającą 300MB i nawet mogą pojęcia nie mieć, że gada się o innej(ja kilkukrotnie podaję pełną nazwę oferty wraz z datą 21 marca 2016 regulaminu i podkreślam aby nie mylili ofert z tą z 300MB neta, bo w naszej ofercie mamy nolimit to szybciej znajdują ofertę).

P.S. jak trafisz na nieogara, który nie przełączy do bardziej kumatych po prostu zadzwoń ponownie!
Mnie jedynie cieszy, że sporo czasu w sensie miesięcy mam spokój i nie muszę dzwonić w żadnej sprawie :) Dawniej jak było na początku, ale to w sumie każdy z nas odczuł tel. co drugi dzień, albo parę na miesiąc musiało się robić.
Teraz jak coś wysiądzie, że net nie działa to w sumie po 24godz. jest ok. i z tego, co widzę tym razem również. Wysłałem sporo sms'ów o ponowne włączenie, ale od wieczornych godz. jak wysyłałem już nic nie przyszło. Zobaczyłem sobie w historii, kiedy odliczało mi 1zł. (przed padnięciem nie było poprawnego pobrania) i poczekałem do tej godz. Jak wybiła magiczna godz. sprawdziłem i net załapał, pobrało 1zł oraz poszły dwa doładowania jak to zawsze ma miejsce.

Net działa z pełną prędkością pomimo nie otrzymania sms'a, że ponownie zostało włączone. Zobaczymy, co przyniesie dzisiejszy dzień :)

Panowie jedynie prośba, bo nie wiem czego, ale nie widzę ile mam dziennie GB przydzielonych. Gdzie to sprawdzacie, bo w panelu na stronie widzę jedynie przydzielane minuty, ale w necie mam 0.
 #1083567  autor: darekka
 10 lis 2019, 09:26
*103*22# lub *103*22*8*11# lub powinno być ale czasami pokazuje 0 w aplikacji mobilnej lub po zalogowaniu na swoje konto https://miboa.t-mobile.pl/sc ewentualnie telefon na infolinie 888002222
Ostatnio zmieniony 10 lis 2019, 09:28 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 200 z 201
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201