lordbyd pisze:W pełni zgadzam się, z postem Kolegi 3G.
Dla zwykłego użytkownika nie ma znaczenia czy połączenie jest realizowane w 3G czy VoLTE.
Tyle, że to nie o to chodzi by użytkownik to wiedział. Chodzi o to co VoLTE/ WiFi Calling ze sobą niesie. Zwykły użytkownik może nie wiedzieć jaki system w samochodzie odpowiada za wspomaganie hamowania i że nazywa się ABS/ ESP itp. Jednak widzi krótszą drogę hamowania i to, że system koryguje tor jazdy. Ile osób zna skróty systemów w samochodzie? Niewiele. Ile z nich korzysta? Wiele.
dt pisze: ↑07 lis 2019, 23:49
VoLTE nie ma aż takiego znaczenia. HD Voice spokojnie wystarczy.
Każdy podchodzi subiektywnie. Jeden jest zadowolony z Opla a drugi jeździ mercedesem.
Takie mam wrażenie że kiedyś więcej rozmawiałem przez komórkę w porównaniu z tym co teraz.
No właśnie...
Jeśli wbijać szpilkę Plusowi to za brak przejścia z 3G do 4G w trakcie aktywnej transmisji danych. To jest minus a nie jakieś VoLTE
Nie no, nie żartujcie. Oni tego nie mają?!?! Przecież to elementarz....
szczerze? Założyłem, że już naprawdę to wdrożyli.
W przypadku Plusa jest moim zdaniem również prawdopodobieństwo spadku do 2G i to na głównych trasach a nie opłotkach (przynajmniej tak mówią logi z tras) a potem to już tylko interwencja ręczna... (?) Tak, u innych też jest to możliwe.
Smaczek:
"urszula zielińska
@u_zielinska
Zapomniałam Państwu opowiedzieć: trwa konferencja @Cyfrowy_Polsat
, zarząd zachwala wszystko i jest zadowolony, a w końcu pytanie z sali by
@pbzatonski
:" - A czy jest coś z czego nie są państwo zadowoleni? "
I była chwila ciszy
"
Znakomite! Wtedy chyba właśnie wkracza rzecznik prasowy cały na biało (Polkomtel/ CP ma kogoś takiego? Bo ukrywa się ten dział strasznie) lub kumaci członkowie zarządu są przygotowani na takie pytanie...
U każdego opa powinno padać takie pytane bo w sumie oni wszyscy są zadowoleni. Nawet TMobile, który z wynikami pikuje. Na konferencjach jest super a potem kilka set osób do zwolenienia...