darekka pisze: ↑10 lis 2019, 08:10
Z konsulami to bywa zabawnie ale w dni wolne od pracy częściej pracuja stare wygi, które kumają naszą oferte-pamietaj, że od zlecenia do aktywacji regulaminowo maja aż 72 godziny. Ja na Twoim miejscu bym zadzwonił pod nr.888002222 i pogadał, bo możliwe, że coś im się zmroziło z racji Happy Friday(ja 2 dni musiałem w naszej ofercie zlecać aktywacje tych 7GB, aż w końcu zatrybiło)-z aktywacją naszej oferty może być różnie.
Co do twierdzeń części świeżaków na infolinii, że nie ma naszej oferty to się nie dziw, bo simek jest ok.50 i znikomą mają szanse na trafienie na kogoś z nią, a dodatkowo pierwsze co kojarzą po podaniu nazwy usługi to nową jej wersję o nazwie "Bez limitu za 1zł. dziennie" dającą 300MB i nawet mogą pojęcia nie mieć, że gada się o innej(ja kilkukrotnie podaję pełną nazwę oferty wraz z datą 21 marca 2016 regulaminu i podkreślam aby nie mylili ofert z tą z 300MB neta, bo w naszej ofercie mamy nolimit to szybciej znajdują ofertę).
P.S. jak trafisz na nieogara, który nie przełączy do bardziej kumatych po prostu zadzwoń ponownie!
Mnie jedynie cieszy, że sporo czasu w sensie miesięcy mam spokój i nie muszę dzwonić w żadnej sprawie
Dawniej jak było na początku, ale to w sumie każdy z nas odczuł tel. co drugi dzień, albo parę na miesiąc musiało się robić.
Teraz jak coś wysiądzie, że net nie działa to w sumie po 24godz. jest ok. i z tego, co widzę tym razem również. Wysłałem sporo sms'ów o ponowne włączenie, ale od wieczornych godz. jak wysyłałem już nic nie przyszło. Zobaczyłem sobie w historii, kiedy odliczało mi 1zł. (przed padnięciem nie było poprawnego pobrania) i poczekałem do tej godz. Jak wybiła magiczna godz. sprawdziłem i net załapał, pobrało 1zł oraz poszły dwa doładowania jak to zawsze ma miejsce.
Net działa z pełną prędkością pomimo nie otrzymania sms'a, że ponownie zostało włączone. Zobaczymy, co przyniesie dzisiejszy dzień
Panowie jedynie prośba, bo nie wiem czego, ale nie widzę ile mam dziennie GB przydzielonych. Gdzie to sprawdzacie, bo w panelu na stronie widzę jedynie przydzielane minuty, ale w necie mam 0.