[quote=biala1991 post_id=1080574 time=1568819415 user_id=76169]
[quote=babciagienia1p post_id=1080547 time=1568795408 user_id=86923]
Myślę, że można reklamować brak możliwości uruchomienia DR na każdym numerze, który był doładowany (bez względu na termin) [/quote]
Właśnie nie jestem tego taka pewna, bo wg regulaminu jednym z warunków (oprócz doładowania) jest "aktywacja dowolnej taryfy do 21.06.2017" Ostatnia wersja regulaminu tej promocji pochodzi z 2018r, nie wiem o co chodzi z wsteczną datą 21.06.2017 i po co w ogóle jakaś data włączenia taryfy skoro jest okres obowiązywania promocji
Mam numer uruchomiony w 2018r, wielokrotnie doładowywany i na nim DR nie działały ale ze względu na niejasny regulamin nie próbowałam tego reklamować. Ostatnio nr migrowałam do Heyah i z powrotem. Po powrocie do TM nr nie był zasilany, czy w tej sytuacji jest szansa na pozytywne załatwienie reklamacji? czy wcześniejsze zasilenia się liczą czy aktywowałam taryfę dopiero po migracji?
Podejrzewam, że jednak zażądają doładowania a na koniec i tak włączą Frii Rozmowy, za co jeszcze w majestacie prawa pobiorą opłatę
[quote]
Dzisiaj dzwoniłam na infolinię w sprawie kolejnego numeru, na którym po doładowaniu wracał komunikat: "Aby skorzystać z promocji, doładuj konto". Trafiłam na bardzo sprytną konsultantkę. Inicjały MW. Doskonale odróżniała "Frii Rozmowy" od "Darmowych Rozmów". Załatwiła temat bezpośrednim telefonem do działu technicznego bez konieczności zgłoszenia systemowego. Czyżby T-Mobile wychodził z mułu?
PS. Przeszłam na ten wątek, żeby @macqmacq nie był zaniepokojony i miał porządek.