DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 197 z 200
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
 #1080705  autor: ruki101
 20 wrz 2019, 17:56
Na ten moment T-Mobile uważa, że powinniśmy się zadowolić marnymi 50 GB, za rok stwierdzą, że i to jest za dużo i powinno nam wystarczyć np. 30 GB , widzę do czego zmierzają, bo nawet kwoty z uznanych reklamacji zaniżają do marnych kilku złotych, bez UKE prawdopodobnie się nie obędzie.
 #1080717  autor: darekka
 20 wrz 2019, 19:42
Bez aktywności w postaci reklamacji masowych ze strony posiadaczy tej usługi operator nie będzie miał motywacji do poprawienia swojego podejścia. Trzeba wręcz celowo zużywać te śmieszne 50GB i pisać codziennie reklamacje o błędnym działaniu usługi, która gwarantuje brak limitu, a system coś psuje dając tylko 50GB.
Mi się wydaje, że znowu nastał czas próby uwalenia oferty poprzez zniechęcenie jej posiadaczy-w tamtym czasie sie im nie udało więc i teraz nie sądzę aby wygrali. Być może po kilku reklamacjach po, których operator nie naprawi usługi każdy z nas powinien przesłać wszystko do UKE załączając jej Regulamin...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080719  autor: michcio123
 20 wrz 2019, 20:03
Śmiem twierdzić że te zmiany to odgórny nakaz. Do tej pory nikomu nie chciało się grzebać przy usłudze. Gestem dobrej woli było wprowadzenie resetu skumulowanych paczek danych z 1.8TB do 1TB aby usługa się nie wysypywała. Teraz trochę bardziej pogrzebali na naszą nie korzyść i zbiegło się to w czasie z rezygnacją ze sprzedaży internetu domowego przypadek nie sądzę.
 #1080721  autor: darekka
 20 wrz 2019, 20:32
Nie zmienia to faktu, że tym samym (i chyba) świadomie oraz perfidnie łamią warunki oferty-taki stan daje nam możliwości do reklamacji i oczekiwania "bonusów" oraz w razie braku właściwej reakcji po stronie operatora mamy opcję skarg do UKE.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080722  autor: babcia77
 20 wrz 2019, 20:38
No to będzie kopanie z koniem. Odpowiedź na reklamację na pad i BI po 50 GB transferu:

"Dzień Dobry,
ma Pan rację otóż w obecnym planie taryfowym numeru 123456789 taryfikacji połączeń internetowych w ramach usługi Bezpieczny Internet nie powinna mieć miejsca. Za nieprawidłowości serdecznie przepraszam.

Jak widzę niesłusznie pobrane środki z Pana konta zwróciliśmy niezwłocznie w wyniku interwencji telefonicznej w dniu 18.09.2019 r..

Ze swej strony w ramach rekompensaty zgodnie z Pana oczekiwaniami wydłużyłam ważność konta ww. numeru o 30 dni. W sprawie Pana numeru wysłałam również zgłoszenie do działu technicznego celem wyeliminowanie nieprawidłowości w przyszłości. O jego rozwiązaniu poinformujemy Pana odrębnym komunikatem SMS.
Żałuję jednak nie mam podstaw do uznania oczekiwanej rekompensaty w wysokości 30 zł z Vat. Zdarzenie to nie miało bowiem wpływu na przerwę w świadczeniu przez nas usług. Szczegółowe zasady obliczania wysokości i wypłaty odszkodowania uwzględnione są w §5 Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przedpłaconych w systemie T-Mobile na kartę, zachęcam do zapoznania się z dokumentem.

Z poważaniem
Anna Xxx
Konsultant ds. Reklamacji"

Czyli nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan mi zrobi jak serdecznie przepraszam?
 #1080725  autor: darekka
 20 wrz 2019, 20:57
To słynna Pani Anna W. na 100%, bo tylko Ona mimo faktów wciska kit.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080726  autor: ruki101
 20 wrz 2019, 21:01
Teraz opcją " rekompensaty " ze strony T-Mobile jest " serdecznie przepraszam " , do czego to doszło ?! , ale to pokazuje, że zmieniają się standardy - z beznadziejnych do super beznadziejnych.
Może machina UKE powinna wkroczyć do akcji, bo w moim odczuciu, nawet masowe reklamacje i rekompensaty w formie określonej powyżej raczej nic nie zdziałają.
Jeśli to "słynna" Anna W. to faktycznie opcja rekompensaty w wysokości = 0 zł jest jak najbardziej prawdopodobna.
 #1080742  autor: darekka
 21 wrz 2019, 09:37
Ja dziś test rozpocząłem i zdam relacje...


EDYCJA: po ok.50GB internet się skończył ok. 14:54 i otrzymałem SMS informujący o zużyciu posiadanej paczki internetu i oczywiście lejek 32kbps. Słabo dziś było z kumatymi ludźmi na infolinii ale dali 1GB na otarcie łez. Poszła tłusta reklamacja z "prośbą" o 100% realizacje regulaminowego no limitu :D i czekamy na jutro...może nowy test jak net wróci jutro i reklamacja ..?

Oczywiście pod *103*22# było tylko 50GB, pod dłuższą wersją 2GB za aplikacje mobilną, a po testach w obu przypadkach "Brak paczek..."
Z ciekawych spraw zajrzyjcie w bilingi, bo widać tam równiutko zawsze o godz. 0:00 nową pozycję "Obciążenie", które jest chyba konfiskatą resztek z dnia poprzedniego. :smt006

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080785  autor: darekka
 22 wrz 2019, 07:39
W niecałe 2 godziny od wysłania wczoraj reklamacji stan konta głównego powiększył się o: żądany zwrot 1zł. za Usługę, o wskazaną w reklamacji kwotę oraz termin ważności został wydłużony o określony w wieczornej reklamacji czas-samej odpowiedzi na Reklamacje jeszcze na emailu nie mam. Co ciekawe to żadne powiadomienie sms o doładowaniu/zmianie ważności konta również nie przyszło.

Teraz tylko czekam na realizacje w 100% warunków oferty poprzez udostępnienie pełnego no limitu zgodnie z regulaminem oferty(tego się domagam w reklamacji)-ciekawe czy się doczekam :lol:

Pod *103*22# widzę skumulowany 1GB pakiet awaryjny+50GB ważne tyle co pakiet awaryjny udostępniony po nocnym(normalna pora) pobraniu opłaty codziennej. Z ciekawostek nie widzę dziś pozycji "Obciążenie" pojawiającej sie od pewnego czasu równo o godz.0:00(myślę, że to była konfiskata resztek z pakietów)...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080795  autor: jutek
 22 wrz 2019, 15:39
Nie żebym źle życzył, ale tylko patrzeć kiedy T-Mobile znudzi się Wami i powołując się bezpośrednio na Kodeks cywilny i umowę zawartą na czas nieokreślony zwyczajnie ją Wam wypowie za odpowiednio długim okresem wypowiedzenia stwierdzając, że z dniem tym i tym zaprzestają świadczenia danej opcji taryfowej. Wszak nie jest tak, że operator/firma ma obowiązek świadczenia danej usługi do końca życia - swojego lub abonenta/klienta ;) Tym bardziej w dobie zakwestionowania art. 138 Kodeksu wykroczeń ;)
 #1080841  autor: darekka
 23 wrz 2019, 18:06
Z ciekawostek-na reklamowanym numerze pakiet grzecznie się kumuluje pod kodem *103*22#(pod dłuższą wersją Brak paczek) z datą ważności zgodną z pakietem danym awaryjnie.
P.S. dziś o godz. 0:00 pojawiła się pozycja "Obciążenie" ale GB nie zarypało. :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080872  autor: babcia77
 24 wrz 2019, 07:59
Z moich obserwacji:
Dodawanie dzienne danych w cyklu dziennym wygląda według mnie mniej więcej tak:
1. Używamy pakietu 50GB. Do początki dziennego cyklu zużywamy np. 20 GB.
2. Początek cyklu dziennego (u mnie teraz po 13.00 po aktywowaniu ręcznym usługi po awarii po zużyciu 50 GB). Do reszty limitu z pkt 1. dodaje 50 GB i mamy np. 80 GB pod *103*22#.
3. O północy kasuje to co zostało z pakietu z poprzedniego dnia i znów mamy 50 GB pod *103*22#. Od punktu 1. się cykl powtarza.

I teraz nieważne czy mamy w dowolnym punkcie cyklu mniej czy więcej niż 50 GB to jak jak zużyjemy transfer w całości to jest blokada i problem.

Jeszcze dziś to obserwuję ale tak mi to mniej więcej wychodzi z obserwacji od soboty.
 #1080882  autor: darekka
 24 wrz 2019, 10:25
U mnie po reklamacji pakiet się kumuluje i wynosi obecnie ok 150GB z datą ważności pakietu 1GB otrzymanego jako awaryjny. Po 1 października zobacze co się z nim będzie dalej dziać.

Jak komuś braknie internetu to reklamacje pisać wskazując na zapisy regulaminu i żądając bonusów oraz co istotne żądać realizacji w 100% zapisów regulaminu usługi poprzez udostępnienie regulaminowych no limitów na wszystko(wskazywać zwłaszcza no limit neta).

Jak się zbierze kilka takich reklamacji na, które operator skutecznie nie zareaguje(nie udostępni zgodnego z warunkami oferty regulaminowego no limitu) mamy podstawe i dowody na skuteczną interwencję UKE.

Ja czekam na odpowiedź na uznana reklamacje(kase i ważność konta dali w niecałe 2 godziny od wysłania reklamacji).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 197 z 200
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200