DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1080469  autor: babciagienia1p
 16 wrz 2019, 13:00
biala1991 pisze:
15 wrz 2019, 18:42
A u mnie pakiet 5GB jest widoczny na numerach, na których jeszcze nie skończyła się ważność pakietu 2GB i co jest totalnym szokiem 5GB pojawiło się też na numerze, który w apce jakby nie istniał. Teraz wyświetla się nie tylko pakiet promocyjny ale wszystkie inne niedostępne do tej pory usługi i pakiety aż boję się cokolwiek włączyć, żeby czar nie prysł :D

To może spróbuj włączyć 5GB zanim skończy się ważność 2GB. A nuż pakiet 2GB się przedłuży ... . U mnie 5GB pojawia się dopiero po zniknięciu 2GB.
Ciekawy manewr z tym pakietem 5GB. Pewnie T-Mobile tak zniechęciło przeciętnych użytkowników różnymi sztuczkami (obciążenia za BI bez odnotowywania w bilingu, brak możliwości wyłączenia BI i różne podobne), że być może było małe zainteresowanie włączaniem 2GB (trzeba pilnować, żeby nie złapać różnych obciążeń). No to uruchomili promocję 5GB.
Swoją drogą, dział techniczny w T-Mobile cały czas coś modyfikuje. Dzisiaj wrócił mi 1GB "przeprosinowy", który niby był, a nie mogłam go używać (nie zgłaszałam tego). Teraz już mogę, bez jakichkolwiek działań z mojej strony.
 #1080501  autor: biala1991
 17 wrz 2019, 11:47
babciagienia1p pisze:
16 wrz 2019, 13:00
To może spróbuj włączyć 5GB zanim skończy się ważność 2GB. A nuż pakiet 2GB się przedłuży ... .
albo prędzej się skasuje :D
Mnie nie zależy specjalnie na kumulacji ale ten pakiet przydałby się jako ochrona przed BI (użytkownik którego numerem zarządzam nie korzysta z internetu a zdarza się, że ma naliczone 3zł rzekomo za jakiś śmieszny transfer). Obawiam się tylko czy darmowe 5GB nie pozbawi mnie darmowych rozmów w sieci, których nie chciałabym stracić na tym numerze



Przy okazji, czy w apce działa logowanie hasłem? (rozumiem, że trzeba najpierw uzupełnić adres mailowy)
czy to tylko opcja wirtualna? :)
 #1080507  autor: babciagienia1p
 17 wrz 2019, 12:35
albo prędzej się skasuje :D
Mnie nie zależy specjalnie na kumulacji ale ten pakiet przydałby się jako ochrona przed BI (użytkownik którego numerem zarządzam nie korzysta z internetu a zdarza się, że ma naliczone 3zł rzekomo za jakiś śmieszny transfer). Obawiam się tylko czy darmowe 5GB nie pozbawi mnie darmowych rozmów w sieci, których nie chciałabym stracić na tym numerze
[/quote]

To uważaj, bo jeśli pakiet się skończy (po 30 dniach albo wykorzystaniu), opłata za BI jest bardzo prawdopodobna. Infolinia zwraca opłatę za BI od razu po interwencji. BI nie jest wykazywany w bilingu i nie jest świadomie włączany przez użytkownika. Podobno nie można go wyłączyć. Wyjściem jest przejście na opcję "1,- zł dziennie bez limitu". Wtedy BI nie działa. Włącza się bezpłatna blokada internetu po wykorzystaniu 300MB jednego dnia. Pewnego razu konsultantka powiedziała mi, że opłata za BI jest pobierana przy każdym doładowaniu, jeśli masz włączony transfer danych (myślę, że to nieprawda).
Co do opcji darmowych rozmów w sieci, to są dwie wersje:
1) Frii rozmowy w T-Mobile i Heyah - płatne od drugiego włączenia - 3,- zł za włączenie
2) Darmowe rozmowy i SMS-y w T-Mobile po doładowaniu - bezpłatne.
Obydwie opcje nie są wyłączane po uruchomieniu pakietu 2GB. 5GB jeszcze nie testowałam.
Wersję 2 można włączać wielokrotnie. Nawet po dezaktywacji przejściem na 3w1 lub 4w1 i z powrotem :wink: Aby włączyć wersję 2 należy użyć kodu *140*275#. Jeśli nie działa, mimo historycznego doładowania konta - zgłoszenie do działu technicznego. Naprawa trwa około dwóch tygodni.
 #1080545  autor: biala1991
 18 wrz 2019, 08:28
Ja to wszystko przerabiałam :) Nie włączam Bez Limitu za 1zł, bo wyklucza się z Darmowymi Rozmowami.
W międzyczasie na innym numerze, na którym jest aktywny pakiet 2GB testowo uruchomiłam Darmówki w sieci. Efekt: 2GB nie zostały ubite, Darmowe w sieci też działają tylko zniknął pakiet 5GB, który wcześniej był widoczny :D Dezaktywacja Darmowych Rozmów go nie przywróciła, może jeszcze się pokaże gdy wygasną 2GB? Mam taką nadzieję, bo na kolejnym numerze z aktywnym pakietem 2GB, przy próbie włączenia 5GB dostaję info, że darmowy pakiet można włączyć tylko raz na 30dni.

Możesz napisać coś więcej o problemie z uruchomieniem Darmowych Rozmów? W jakiej sytuacji Ci nie zadziałały? Miałaś usługę aktywną, wyłączyłaś ją i nie mogłaś ponownie aktywować?
czy nie uruchomiłaś w czasie kiedy promocja była dostępna a teraz nie mogłaś jej odpalić, pomimo że numer był uprawniony historycznym doładowaniem?
Ja na numerze "mniej ważnym" włączam i wyłączam DR bez kłopotu ale na numerze, na którym mi zależy nie ryzykuje z taką zabawą, bo od jakiegoś czasu kod do sprawdzania statusu zwraca błąd więc to samo może być z kodem aktywującym.

Jestem zaskoczona, że BOK wiedział o jaką usługę chodzi i nie dokonał naprawy polegającej na uruchomieniu Frii Rozmów :D
a próbowałaś reklamować brak Darmowych Rozmów na nowym numerze? :D
 #1080547  autor: babciagienia1p
 18 wrz 2019, 10:30
@biala1991 -

U mnie 5GB pojawia się natychmiast po wygaśnięciu 2GB. Czekam z aktywacjami do końca miesiąca, żeby móc uruchomić pakiety pod koniec września i pod koniec października (patrz regulamin).

"Darmowe rozmowy" mam na dwóch numerach. Spokojnie przechodzę, od czasu do czasu, na "1,- zł bez limitu" (ze względu na 1/2 RWK) i wracam kodem na DR. Działa bez problemu.

Problem był na numerze, który doładowałam i usiłowałam włączyć "DR" zaraz po doładowaniu. Wracał komunikat "doładuj konto - usługa możliwa po doładowaniu". Karta SIM była z akcji "Best in Test", miała 1,- zł na koncie (nie zwracałam uwagi kiedy był okres promocji; teraz widzę, że "Best in Test" ruszyła po zakończeniu "DR z automatu"). Doładowanie odbyło się po zakończeniu promocji "DR z automatu". Zgłosiłam do BOK-u i, oczywiście, mimo moich gorących protestów pani włączyła "Frii rozmowy". Pal licho. Ponownie zgłosiłam do działu technicznego via infolinia (inna konsultantka). Po dwóch tygodniach uruchomili i przeprosili. Teraz mogę włączać, na tym numerze, DR kodem, jeśli inne działanie je dezaktywuje.

Myślę, że można reklamować brak możliwości uruchomienia DR na każdym numerze, który był doładowany (bez względu na termin), z wyjątkiem tych, którym wyczyścili konto po przekroczeniu 183 dni z włączoną opcją "1,- zł bez limitu". Nie da się włączyć DR na starterze kupionym w kiosku. Domaga się doładowania mimo dodatniego stanu konta. Wnioskuję z tego, że skoro się domaga, to po doładowaniu można reklamować (w stylu "doładowałam i dalej jest ten sam komunikat"). Oczywiście należy pamiętać, że DR mogą działać tylko na "czystej taryfie Frii". Wykluczają (wyłączają) je opcje "1,- zł bez limitu", "25,- zł bez limitu" itp. Z kolei te opcje włącza się, na chwilę, żeby przedłużyć ważność konta, o kolejne 30 dni, w czystej taryfie Frii. No chyba, że komuś jeszcze została RWK za zgody marketingowe. Ale w to wątpię.

Wariantu z logowaniem do apki za pomocą hasła z "Mój T-Mobile" nie próbowałam. Przez pewien czas hasło działało mi na wchodzeniu przez stronę www. Teraz przestało. Cienko to widzę.
 #1080574  autor: biala1991
 18 wrz 2019, 17:10
babciagienia1p pisze:
18 wrz 2019, 10:30
Myślę, że można reklamować brak możliwości uruchomienia DR na każdym numerze, który był doładowany (bez względu na termin)
Właśnie nie jestem tego taka pewna, bo wg regulaminu jednym z warunków (oprócz doładowania) jest "aktywacja dowolnej taryfy do 21.06.2017" Ostatnia wersja regulaminu tej promocji pochodzi z 2018r, nie wiem o co chodzi z wsteczną datą 21.06.2017 i po co w ogóle jakaś data włączenia taryfy skoro jest okres obowiązywania promocji :)
Mam numer uruchomiony w 2018r, wielokrotnie doładowywany i na nim DR nie działały ale ze względu na niejasny regulamin nie próbowałam tego reklamować. Ostatnio nr migrowałam do Heyah i z powrotem. Po powrocie do TM nr nie był zasilany, czy w tej sytuacji jest szansa na pozytywne załatwienie reklamacji? czy wcześniejsze zasilenia się liczą czy aktywowałam taryfę dopiero po migracji?
Podejrzewam, że jednak zażądają doładowania a na koniec i tak włączą Frii Rozmowy, za co jeszcze w majestacie prawa pobiorą opłatę :D


Wariantu z logowaniem do apki za pomocą hasła z "Mój T-Mobile" nie próbowałam. Przez pewien czas hasło działało mi na wchodzeniu przez stronę www. Teraz przestało. Cienko to widzę.
Apka prosi o uzupełnienie adresu email, pytanie czy to ma być mail, na który jest założone konto Mój TM na www? Chyba nie, bo przecież na www można mieć osobne konta dla każdego numeru, to który mail należałoby wtedy podać w apce? Wydaje mi się, że to może być dowolny mail, niezależny od Mój TM na www albo żaden i do apki nie da się zalogować hasłem?
 #1080576  autor: babciagienia1p
 18 wrz 2019, 17:54
biala1991:

Nie mam doświadczeń z przechodzeniem przez Heyah. Spróbuj uruchomić kodem *140*275#. Jak wróci odpowiedź, że musisz doładować, to doładuj za 5,- zł i znowu próbuj uruchomić kodem. Jeśli odpowiedź będzie taka sama, to reklamacja z dobitnym wskazaniem, że mają to być "Darmowe rozmowy i SMS-y w T-Mobile" - nr regulaminu D_007_0012675. Bardziej hardcorowe rozwiązanie to reklamacja przed doładowaniem. Tylko bądź pewna kiedy doładowywałaś nr w T-Mobile. W razie porażki, doładujesz i wrócisz do nich. Uruchomienie "Frii rozmów w T-Mobile i Heyah" jest płatne dopiero od drugiego razu. Zawsze możesz nie zgodzić się na "Frii rozmowy". Da się nie zgodzić.

E-mail do apki nie może być dowolny. Musi być identyfikowany przez system w powiązaniu z hasłem. Nawet gdyby Ci się udało, to i tak musisz dopisać kolejne numery przy pomocy kodów autoryzacyjnych wysyłanych na te numery. To tak samo jak przy wielu apkach - każdą możesz mieć z innym numerem głównym.

Jeśli chcesz zarządzać jakimś numerem na odległość, to zbuduj apkę na numerze (jako głównym), który masz przy sobie. Wtedy nawet jak się z niej wylogujesz (a nie musisz, np. w iPadzie), to kod do logowania będziesz dostawała do siebie, a raz podpięty numer cały czas w niej będzie i będziesz mogła nim zarządzać na odległość, bez czekania aż ktoś przekaże Ci kod autoryzacyjny.
 #1080594  autor: biala1991
 19 wrz 2019, 08:21
babciagienia1p pisze: Jak wróci odpowiedź, że musisz doładować, to doładuj za 5,- zł i znowu próbuj uruchomić kodem.

Ten komunikat to jak dzień świstaka. Przed migracją nr był w Blueconnect gdzie za doładowanie wpadały GB, robiłam regularne doładowania i przy każdym próbowałam włączyć DR, efekt: po wykonanym doładowaniu dostawałam info o konieczności doładowania :)
Teraz trzymam ten nr na Bez Limitu za 1zł i szkoda mi znowu pakować w niego kasę, zwłaszcza że wynik reklamacji jest niepewny i może się okazać, że wydam pieniądze na próżno. Twój numer jest chyba starszy (z 2017r.?) więc Ci się udało.

babciagienia1p pisze: Jeśli chcesz zarządzać jakimś numerem na odległość, to zbuduj apkę na numerze (jako głównym), który masz przy sobie.
Już to zrobiłam ale nawet na numer główny wolałabym logować się hasłem a nie kodem sms. Jeśli uzupełnie dane w apce podając mail z konta na www numeru głównego to zadziała? Wcześniej próbowałam logować się do apki mailem i hasłem z Mój TM ale bez skutku. Doszłam do wniosku, że przyczyną jest ten nieuzupełniony adres maila w apce (zakładka Ustawienia-Uzupełnij profil) tylko jedno mnie dziwi jeśli mail przypisany do konta Mój TM na www ma być też loginem dla apki to dlaczego nie jest wczytywany z automatu tylko w ustawieniach pojawia się prośba o uzupełnienie tak jakbym mogła wpisać tam zupełnie dowolny adres, który będzie służył wyłącznie do logowania w apce?
 #1080635  autor: biala1991
 19 wrz 2019, 17:34
Uzupełniłam profil w apce takim samym mailem jak w Mój TM na www i logowanie hasłem działa, chociaż nadal uważam, że to wcale nie musiał być ten sam mail tylko dowolny :) Gdyby logowanie hasłem na Mój TM i w apce było powiązane to mailem z Mój TM dałoby się zalogować do apki a było to niemożliwe dopóki nie uzupełniłam maila w apce. Wydaje mi się, że te logowania są niezależne, na www można wcale nie zakładać konta tylko logować się kodem przez Miboa a w apce ustawić sobie dowolnego maila i logować się hasłem
 #1080636  autor: babciagienia1p
 19 wrz 2019, 18:13
biala1991 pisze:
19 wrz 2019, 17:34
Uzupełniłam profil w apce takim samym mailem jak w Mój TM na www i logowanie hasłem działa, chociaż nadal uważam, że to wcale nie musiał być ten sam mail tylko dowolny :) Gdyby logowanie hasłem na Mój TM i w apce było powiązane to mailem z Mój TM dałoby się zalogować do apki a było to niemożliwe dopóki nie uzupełniłam maila w apce. Wydaje mi się, że te logowania są niezależne, na www można wcale nie zakładać konta tylko logować się kodem przez Miboa a w apce ustawić sobie dowolnego maila i logować się hasłem

Gratuluję. Ciekawe jak to jest naprawdę. Przecież powinni hasło z czymś powiązać ... . Co do miboa, to tak, ale w miboa jest bardzo ograniczona liczba opcji i funkcjonalności. Tylko najbardziej podstawowe. Chyba coraz bardziej ją ograniczają.
 #1080648  autor: biala1991
 20 wrz 2019, 08:14
babciagienia1p pisze: Ciekawe jak to jest naprawdę. Przecież powinni hasło z czymś powiązać.

Hasło i sparowany z nim mail są zapisywane podczas uzupełniania profilu a profil w apce działa dokładnie na tej samej zasadzie co konto Mój TM na www, tylko niezależnie, jakiego maila podamy, na taki przyjdzie link weryfikacyjny, nie musi to być mail przypisany do Mój TM.

babciagienia1p pisze:Co do miboa, to tak, ale w miboa jest bardzo ograniczona liczba opcji i funkcjonalności.
Ograniczona w stosunku do apki? Tu się nie zgodzę, bo w apce brakuje podstawowej rzeczy: daty ważności konta, nie mówiąc o billingu. Ale porównując sam komfort korzystania to rzeczywiście sypiące ciągle błędami Miboa nie ma startu do apki :)
 #1080654  autor: babciagienia1p
 20 wrz 2019, 08:55
biala1991 pisze:
20 wrz 2019, 08:14
Ograniczona w stosunku do apki? Tu się nie zgodzę, bo w apce brakuje podstawowej rzeczy: daty ważności konta, nie mówiąc o billingu. Ale porównując sam komfort korzystania to rzeczywiście sypiące ciągle błędami Miboa nie ma startu do apki :)
Nie ma, np. opcji taryfy Frii (Frii rozmowy, Frii internet, DR). Kiedyś były, ale zniknęły (przynajmniej u mnie).
 #1080680  autor: biala1991
 20 wrz 2019, 12:27
Koszty postępu :) opcje Frii są dość stare, TM stawia na Nolimity. Co ciekawe wachlarz usług w apce nie jest jednakowy dla wszystkich tak jak w Miboa, to zależy od numeru. Jeśli masz aktywny któryś z Nolimitów to nie zobaczysz dostępnych pakietów minutowych ani starych pakietów internetu tylko pozostałe Nolimity.
U mnie do niedawna na jednym numerze wyświetlały się wyłącznie usługi aktywne, żadnych innych nie było. Ostatnio się naprawiło i na tym numerze mam największy przekrój dostępnych usług, łącznie ze starymi opcjami 2w1, 3w1 i 4w1, które na żadnym innym numerze się nie pokazują :)