Cześć załogo.
SACZI, przed chwilą ja też przewertowałem te regulaminy, unikam reklam jak ognia, i niepokoiła mnie polityka prywatności. Ogólnie, wg 1 punktu, dane są wykorzystywane do marketingu bezpośredniego i w profilowaniu. Punkt 10
Prawo sprzeciwu mówi, że
możesz w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych (w tym profilowania) na potrzeby marketingu bezpośredniego.
ale on ani żaden inny nie wspomina o potencjalnych kosztach.
Przed chwilą sam przenosiłem numer do Flexa. Po wyborze planu, podaniu numeru i typu oferty karty obecnej (postpaid/prepaid) doszło do podsumowania, na którym pokazano mi dwa pola zaznaczenia:
Zgadzam się na otrzymywanie informacji handlowych.
Zgadzam się na analizowanie danych transmisyjnych w celu marketingowym.
Oba zostawiłem odznaczone, na dole, zanim kliknąłem potwierdzające
OK, nadal widniała informacja
Koszt Planu: 30 zł. Wyklikane dzisiaj przeniesienie zrealizuje się 3.10, więc oceń sobie przydatność informacji, ale myślę, że nie będzie ani reklam ani haraczu za to.
Przy okazji, przenoszenie odbywa się etapami: wybór planu aż do podsumowania i zlecenia przeniesienia, dalej odbiór karty SIM w Orange lub u partnerów (tam 3 zł), zeskanowanie kodu karty ze zrobieniem zdjęcia dowodu tożsamości i dopiero w dniu przeniesienia - aktywacji w aplikacji, z podaniem karty debetowej i kodu polecacjącego. Wspominam to po rozmowie na czacie i dlatego, że myślałem, że właśnie przegapiłem gdzieś pole do podania kodu podczas wyboru planu.