DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 134 z 134
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
 #1069138  autor: macc
 06 kwie 2019, 05:25
KLUCZ Mobile przywrócił proces przenoszenia numerów.
Niestety nadal nie ma informacji na temat tego, kiedy powróci dostęp do panelu klienta (w tym bilingów), oraz możliwość składania wniosków o przeniesienie numeru za pośrednictwem strony internetowej operatora.
https://mvno-gsm.pl/klucz-mobile-przywr ... a-numerow/
 #1073286  autor: Skyline
 05 cze 2019, 14:49
Klucz mobile ma jeszcze aktualne 10zł za przeniesienie numeru?
Nic się nie mogę doszukać.

Jeśli tak, te 10zł można dowolnie wykorzystać? Np. na pakietu internetu?
 #1077238  autor: Krzysxx
 28 lip 2019, 14:36
Klucz to jedna wielka
Obrazek
Kupiłem pakiet internetowy (100 GB+200 GB) ale nie można w żaden sposób sprawdzić ilości dostępnych danych.
Mogę jedynie sprawdzić do kiedy pakiet jest ważny, ale muszę wtedy przekładać kartę z routera do telefonu.
Klucz na e-maile nie odpowiada ponad 2 tygodnie.
Brak dostępu do panelu klienta przez internet.
Zero szacunku dla klienta.
Miałem 4 numery w Kluczu ale został mi jeden, który też chyba przeniosę, bo to co się tu dzieje to parodia.
 #1077254  autor: Karlos20
 28 lip 2019, 17:52
Sprawdzałeś stan pakietu kodami *136# bądź *121# ?

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:
 #1077468  autor: Krzysxx
 30 lip 2019, 19:01
Karlos20 pisze:
28 lip 2019, 17:52
Sprawdzałeś stan pakietu kodami *136# bądź *121# ?
Tak. Te kody sprawdzałem w pierwszej kolejności.
*136# - Aktywne promocje Pakiet_Klucz_Premium 12-08-2019 20:32
*121# - aktywne pakiety itd... nic na temat ilości danych

Zresztą brak dostępu do panelu klienta, bilingów itp.
Kiedyś np. z bilingów dowiedziałem się, że naliczali opłaty za rozmowę, która była zakończona, ale wg. Klucza trwała nadal, i jednocześnie w tym samym czasie prowadzona była inna rozmowa.
Tak samo kiedyś było z połączeniami płatnymi w Kluczu, mimo, że powinny być bezpłatne. Po reklamacji zwrócili kasę, ale brak bilingów uniemożliwia kontrolę naliczonych opłat.

I na koniec olewka klienta i brak odpowiedzi na e-mail już 3 tygodnie. Żenada.
 #1078395  autor: Skyline
 13 sie 2019, 14:29
Przeniosłem nr do Klucz.
Połączenia działają, ale internet coś nie działa.
Jest na koncie za przeniesienie 10zł, za 3zł wykupiony pakiet 1gb netu więc zostało 7zł na koncie.
Nie przyszły automatycznie ustawienia internetowe po włożeniu sim, sms o treścI INTERNET pod 8090 nie odsyła niczego.
Ręczne ustawienie punktu dostępu podanego przez Klucz też nie pomaga.
Testowałem na 3 telefonach na różne sposoby, z wpisywaniem 'internet' lub 'www.klucz.net' i nic nie działa.

Na infolinię nie mogę się dostać od rana, a na facebooku nie odpisują wcale.

Jakieś rady?
  • Strona 134 z 134
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134