DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 74 z 77
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
 #1078826  autor: Remington
 19 sie 2019, 09:19
pablo82 pisze:
19 sie 2019, 07:51
Jeżeli wykorzystasz 0,5 GB Internetu, możesz aktywować Pakiet 5 GB.

Pakiet kosztuje 5 zł, więc jego aktywacja opłaca się po wykorzystaniu ok. 1,5GB (w tym darmowych 500MB).
 #1078851  autor: pablo82
 19 sie 2019, 14:05
"Nasi siatkarze spisali sie na medal! Swietuj razem z nami i ciesz sie dodatkowym pakietem 18 GB aktywnym przez 7 dni. Szczegoly w regulaminie na plus.pl/gig…wke. Pozdrawiamy, Plus"
I trzy pakiety po 6GB właśnie wpadły na moje konto w telefonie. Ważność 7dni. Także w moim przypadku reklamacja załatwiona pozytywnie :D
 #1078857  autor: neotele
 19 sie 2019, 17:46
Ja trafiłem na jakiegoś buraka w BOK, który koniecznie chce, abym przesłał kompletny Pesel prywatnym mailem!, aby zacząć procedować sprawę.
Czego nie mam zamiaru, ze względów bezpieczeństwa robić. Najwyżej obędę się bez 18GB/7dni.

Próbuję natomiast połączyć się przez Live Chat (będąc zalogowanym do Plus Online). Wypełniłem wszystko, klikam na "Rozpocznij chat>" i nic się nie dzieje.
O co tu chodzi? Są ograniczenia? Np czasowe? Jest 17:44 - chyba jeszcze pracują.
FireFox chyba nie jest blokowany?

Edit:
Chyba chat działa. Najpierw wkleiłem tylko kilka słów i ruszyło.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2019, 18:57 przez neotele, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1078860  autor: 3G
 19 sie 2019, 18:19
Też właśnie otrzymałem 3x 6 GB. Nie składałem żadnej reklamacji.

http://www.speedtest.net/android/4992503276.png
 #1078864  autor: biala1991
 19 sie 2019, 19:50
pablo82 pisze:
19 sie 2019, 14:05
"Nasi siatkarze spisali sie na medal! Swietuj razem z nami i ciesz sie dodatkowym pakietem 18 GB aktywnym przez 7 dni. Szczegoly w regulaminie na plus.pl/gig…wke. Pozdrawiamy, Plus"
I trzy pakiety po 6GB właśnie wpadły na moje konto w telefonie. Ważność 7dni. Także w moim przypadku reklamacja załatwiona pozytywnie :D
A jesteś pewny, że to efekt reklamacji? Mnie to raczej wygląda, że system zadziałał z takim opóźnieniem :)
Mniejsza o szczegóły, ważne że dostałeś :)


neotele pisze:Ja trafiłem na jakiegoś buraka w BOK, który koniecznie chce, abym przesłał kompletny Pesel prywatnym mailem!, aby zacząć procedować sprawę.
Właśnie dlatego nie lubię pisać do BOK. Dobrze że nie skorzystałeś z ich formularza kontaktowego, bo tam wołają jeszcze adres zamieszkania :)
 #1078865  autor: Kams.
 19 sie 2019, 19:53
Ja nie składałem żadnej reklamacji, a również przyszły mi dziś trzy SMS-y. Nie widzę w Plusie Online tych pakietów, podobnie z resztą jak tych letnich GB.
 #1078866  autor: neotele
 19 sie 2019, 20:42
biala1991 pisze:
19 sie 2019, 19:50
Właśnie dlatego nie lubię pisać do BOK. Dobrze że nie skorzystałeś z ich formularza kontaktowego, bo tam wołają jeszcze adres zamieszkania :)
Formularz kontaktowy odkryłem dopiero w trakcie rozmowy z Live Chat (gdzie ostatecznie złożyłem Reklamację) i szkoda, że tak późno, bo z tego, co w nim widzę, to najwygodniejsza forma składania reklamacji. I nie widzę tu pola na adres. Choć w tym formularzu mogę im podać co tylko chcą, o ile nie będą tego przesyłać z powrotem na mojego maila.
 #1078867  autor: Marens
 19 sie 2019, 20:43
neotele pisze:
19 sie 2019, 17:46
Chyba chat działa. Najpierw wkleiłem tylko kilka słów i ruszyło.
Miałem podobny problem, wydaje mi się że jest jakieś ograniczenie ilości znaków. Ciekawa forma komunikacji, nie pojawiają się dane konsultanta z którym prowadzimy korespondencje, jest tylko "Specjalista Plus".

Również nie widzę tego pakietu w eBOK ani aplikacji mobilnej.
 #1078868  autor: neotele
 19 sie 2019, 20:57
..i właśnie otrzymałem pakiet 3x6 GB.
Nie podejrzewam, że to wynik reklamacji. Chyba kompleksowo ruszyli z nadrabianiem zaległości.
Pakiety są widoczne pod kodem: *121#
 #1078870  autor: biala1991
 19 sie 2019, 21:22
neotele pisze:z tego, co w nim widzę, to najwygodniejsza forma składania reklamacji. I nie widzę tu pola na adres.
I to jest najlepsze, pola nie ma ale kiedy wyślesz zgłoszenie to dostaniesz odpowiedź, że trzeba podać adres, czyli pierwsza odpowiedź jaką otrzymasz to taka, że musisz uzupełnić dane, gra na zwłokę, chyba po to, żeby zniechęcić pacjenta :D

Cierpliwość popłaca, GB dotarły bez reklamacji :) Wysłałam smsa o 23 więc pewnie są już na finiszu przyznawania :)
 #1078883  autor: neotele
 19 sie 2019, 23:59
Remington pisze:
19 sie 2019, 22:01
neotele pisze:
19 sie 2019, 20:42
Formularz kontaktowy

Jeśli nic się nie zmieniło to jest to zwykły mail wysyłany na bok@plus.pl. Lepiej wysyłać mail (zawsze chcą PESEL jako potwierdzenie danych), bo ma się dowód wysłania.
A czy po wysłaniu przez ten formularz, przychodzi zwrotnie na nasz email treść tego, co napisaliśmy?
Bo jeśli NIE przychodzi, to w mojej ocenie jest dobrze, gdyż można wtedy spokojnie podać im PESEL, adres i cokolwiek chcą, bez pośrednictwa emaila (który jest niebezpieczną formą przekazywania dla danych wrażliwych).
 #1078948  autor: TomLee
 21 sie 2019, 11:27
Ja dostałem na 2 karty, na których uruchomiłem pakiet SIATKÓWKA smsy, że pakiet siatkówka został wyłączony (20.08). Natomiast nie przyszedł sms o włączeniu tego pakietu, a w Plus online nie było po nim śladu. Pod kodem ussd nie sprawdzałem. Więc chyba dawali te GB. Bardziej zależy mi na pakiecie 3x10GB.
 #1078955  autor: neotele
 21 sie 2019, 12:53
TomLee pisze:
21 sie 2019, 11:27
Ja dostałem na 2 karty, na których uruchomiłem pakiet SIATKÓWKA smsy, że pakiet siatkówka został wyłączony (20.08). Natomiast nie przyszedł sms o włączeniu tego pakietu, a w Plus online nie było po nim śladu. Pod kodem ussd nie sprawdzałem. Więc chyba dawali te GB. Bardziej zależy mi na pakiecie 3x10GB.
To jest bonus 7-dniowy, więc, zakładając roboczo, że to nie jest błąd systemu, powinien się rozpocząć u Ciebie 13.08 o tej samej porze i od tego czasu dane (do 18 GB) powinny być zliczane z tego pakietu (bo miał najkrótszy okres ważności).
Sprawdź/oszacuj ile GB zużyłeś w tym czasie, ile masz jeszcze dostępnych w pozostałych pakietach i oszacuj, czy tak mogło się zdarzyć.
Info o tym pakiecie nie ma Plus online. Jest pod kodem *121# .

Od dziś stan pakietu 3x10GB sprawdzisz także kodem *136# .
  • Strona 74 z 77
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77