Ja miałem trochę cyrków. Zgłosiłem wyłączenie kiedyś tam Orange'a i T-Mobile i faktycznie było wyłączone. Potem zgłosiłem wyłączenie Plusa. Powiedzieli, że jest wyłączony. Ja mówię, ze nie jest. Kolega pracujący w salonie mi nawet screena pokazał z mojego numeru - na liście priorytetów widniał BRAK i dostęp do wszystkich RK wyłączony. A jednak dalej się łaczył z Plusem w automacie. W końcu, po 2 tygodniach taka wiadomość:
Dziękuję za dokładny opis sprawy. Przepraszam za wydłużony czas realizacji zgłoszenia. Zarejestrowaliśmy na Pana numerze błąd sieciowy, uniemożliwiający aktualizację zmian wprowadzonych przez poprzednią konsultantkę. Obecnie usterka została już naprawiona; na Pana numerze jest całkowicie wyłączony dostęp do sieci w roamingu krajowym. Bardzo Pana przepraszam za zaistniałą sytuację.
No i faktycznie, już jest OK. Także trochę cyrku z tego było
A jeszcze chciałem się odnieść do tych dropów 4G/3G itp. Jeździłęm trochę z Cellmapperem po Polsce więc jest trochę nowych danych tam o zasięgu. Ale jedna sytuacja pokazuje idealnie to, o czym mówiłem, tj. brak sztywnego trzymania się 4G i spadek na 3G - i to często. Tutaj trasa z Lublina bocznymi drogami przez Pliszczyn gdzie LTE zniknęło a 3G i 2G jednak się trzymało.
Play LTE:
Play 3G:
Play 2G:
