DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 8 z 9
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 #1072573  autor: marcz123456
 25 maja 2019, 23:32
To raczej standard w t/h że prepaidy nie mają LTE tylko trzeba dzwonić. Tak był np. przy promocji 90 dni za darmo.
 #1074160  autor: areksz
 15 cze 2019, 05:59
czy w H jest jakiś RWK lub coś na miesiąc?
By uruchomić coś na 30 dni, zużyć Bonus urodzinowy i numer przenieść gdzie indziej.
 #1075049  autor: abrams
 28 cze 2019, 16:39
marcz123456 pisze:
25 maja 2019, 23:32
To raczej standard w t/h że prepaidy nie mają LTE tylko trzeba dzwonić. Tak był np. przy promocji 90 dni za darmo.
Na drugiej SIMce Heyaha już takich problemów nie miałem, LTE był od razu i nie musiałem nigdzie dzwonić. Jedyną róznicę jako widzę, to że na tej uruchomiłem 100 dni WK za 5 zł ale czy ma to znaczenie :| .
 #1075076  autor: biala1991
 29 cze 2019, 06:13
Karta Blueconnect więc typowo internetowa, LTE było i zniknęło po migracji do Heyah :)
Dzwoniłam do BOK, konsul niby coś tam włączył, zrestartowałam telefon i nadal tylko H+



Edit.
Na Moja Heyah (www) widziałam historyczną usługę RWK, próbował to ktoś włączyć? :D
 #1075084  autor: abrams
 29 cze 2019, 10:23
Do kiedy jest faktycznie promocja 15GB/30dni ?

W regulaminie mamy "W okresie.....nie dłużej niż do dnia 30.06.2019 r"
https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... edf1d65bd8

Doświadczenie z TM jest takie, że jak podają na Mój T-Mobile - iBOA ważność konta do np. 26.06.2019 to praktycznie jest to 25.06.2019 do 23:59 (tak podaje np. Play) czyli o dzień krócej.
Chciałbym SIMkę H +15GB aktywować dopiero jutro ale nie wiem czy nie będzie za późno :?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2019, 13:34 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1075088  autor: abrams
 29 cze 2019, 10:53
biala1991 pisze:
29 cze 2019, 06:13
Na Moja Heyah (www) widziałam historyczną usługę RWK, próbował to ktoś włączyć? :D
No faktycznie w zakładce /Dniówka/Obniż koszty/ jest:
..........................................
Rok ważności konta 5 . 00 zł
W starej taryfie aktywacja 5 zł, później 3 zł miesięcznie w nowej taryfie aktywacja 3 zł, później 3 zł miesięcznie
...........................................
Ponieważ moja taryfa to Dniówka więc rozumiem, że "nowa" czy kosztowałoby mnie to (3 zł +3zł w 1-szym m-cu)+3złx11m-cy=39zł/rok :(
Dziękuję postoję...

A w zakładce /Tygodniówki/ jest:
..........................................
Pakiet Internetu 250 MB 0 . 00 zł
Pakiet Internetu 250 MB na tydzień. Usługa odnawia się co 7 dni.
.........................................
Kliknąłm, mam 0 zł na koncie i wązność do 25.09.19 (100dni za 5 zł) więc nic nie stracę :lol: ciękawe czy się sumują ?
Edit1:
Właczyło się ale znalazłem regulamin 0zł 1-szy tyzień a następne 3zł :(
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 705445fa37
Edit2: Przyszedł SMS potwierdzający włączenie ale *103*22# wyrzuca 'Brak paczek danych do wykorzystania' no i rzeczywiście ich nie ma.
Strona WWW aktualizowana w 2015 r więc pewnie mnóstwo śmieci-resztek błędów :(
 #1075090  autor: biala1991
 29 cze 2019, 11:53
abrams pisze: No faktycznie w zakładce /Dniówka/Obniż koszty/ jest:
..........................................
Rok ważności konta 5 . 00 zł
W starej taryfie aktywacja 5 zł, później 3 zł miesięcznie w nowej taryfie aktywacja 3 zł, później 3 zł miesięcznie 
...........................................
Ponieważ moja taryfa to Dniówka więc rozumiem, że "nowa" czy kosztowałoby mnie to (3 zł +3zł w 1-szym m-cu)+3złx11m-cy=39zł/rok  
Dziękuję postoję...

W TM to działało tak (w czasie kiedy RWK było jeszcze w ofercie :) ) że w pierwszym miesiącu (aktywacja) była jedna opłata (5zł) a w kolejnych 3zł za odnowienie. W Heyah musi być podobnie, czyli pierwszy miesiąc to koszt 3zł a nie 2x3zł. Jeśli planujesz aktywować starter to możesz wypróbować, będzie taniej niż 5zł za 100dni ważności.
Tak eksperymentalnie, bo wątpię żeby udało się włączyć :D



Edycja
Ja rozumiem, że mogą być poślizgi ale żeby nie usunąć usługi, która została wycofana dobrych kilka lat temu :)
 #1075098  autor: abrams
 29 cze 2019, 13:30
biala1991 "W Heyah musi być podobnie, czyli pierwszy miesiąc to koszt 3zł a nie 2x3zł."
Naipisałem na podstawie tego co sami podali na H-iboa a potem znalazłem regulamin. Tak 1x3zł+11x3zł. Ale nie warto dla ratowania zużytej simki (taniej 4x100dni)

biala1991 "Jeśli planujesz aktywować starter to możesz wypróbować, będzie taniej niż 5zł za 100dni ważności. "
Teoretycznie masz rację, bo 15GB i tak jest na 30d więc miałbym za 3zł ale po tym jak uruchomiłem 250MB/7dni za 0zł, SMS przyszedł że uruchomili a na koncie pusto to obawiam się, że to też nie wypali, bo to pewnie nie do końca usunięta usługa z 2015 r (wtedy wyszedł regulamin)

biala1991 "Ja rozumiem, że mogą być poślizgi ale żeby nie usunąć usługi, która została wycofana dobrych kilka lat temu :)"
Najwyraźniej inwestowanie w WWW odpuścili i jeżeli już to para idzie w mobilne apki (ogromna większość korzystających)
 #1075101  autor: biala1991
 29 cze 2019, 14:20
abrams pisze: jak uruchomiłem 250MB/7dni za 0zł, SMS przyszedł że uruchomili a na koncie pusto


Te 250MB sprawdzałeś kodem *103*22#? To jest kod do sprawdzania pakietów promocyjnych typu 15GB na urodziny. Pakiet cykliczny typu 250MB ma/miał na pewno swój własny kod. Może spróbuj *100*892*1#, w końcu z zerowym saldem niczego nie ryzykujesz :)
 #1075113  autor: abrams
 29 cze 2019, 17:42
biala1991 "sprawdzałeś kodem *103*22#?....Może spróbuj *100*892*1#"
Sprawdzałem i 1-szym i 2-im (ten podali w SMS potwierdzającym, że mi to uruchomili. Komunikat zawsze ten sam (wtedy i przed chwilą)
................
Stan Twojego konta wynosi 0 zł
1. Doładowanie
9.Koniec
.................
Karta w modemie nie łaczy bo fizycznie MB nadal na koncie nie ma.
Wszedłem teraz w H-iboa a tam
..............
Pakiet Internetu 250 MB 3 . 00 zł
Usługa aktywna. Pakiet Internetu 250 MB na tydzień. Usługa odnawia się co 7 dni. Wyłącz
............
a było przed uruchomieniem
...........
Pakiet Internetu 250 MB 0 . 00 zł
Pakiet Internetu 250 MB na tydzień. Usługa odnawia się co 7 dni. Włącz
..........
Myślę, że problem w tym, że mam 0 zł na koncie a powinienem mieć te min. 3 zł (na przyszłość) czyli zgodnie z tym

10. Warunkiem korzystania z Oferty jest posiadanie konta aktywnego na połączenia wychodzące oraz stanu konta umożliwiającego pobranie Opłaty Tygodniowej.

Na razie ci nie weźmiemy ale pokaż, że masz, to wtedy 250 MB udostępnimy na 100%. A potem, jak cię ten pierwszy raz skasujemy, to już możesz mieć zero zł, czyli jak niżej

11. Po naliczeniu Opłaty Tygodniowej warunkiem korzystania z Oferty jest posiadanie konta aktywnego na połączenia wychodzące, oraz stanu konta minimum 0 zł

biala1991: "w końcu z zerowym saldem niczego nie ryzykujesz :)"
Ja nie i oni to wiedzą :mrgreen: więc nie chcą abym się z nimi rozstał po pierwszej "tygodniówce" i stąd tak to "nie" działa

ps. "Dzwoniłam do BOK, konsul niby coś tam włączył..."
Takie rozmowy z BOKiem Heyah są darmowe czy coś z konta kasują :?:
 #1075132  autor: biala1991
 30 cze 2019, 06:47
10. Warunkiem korzystania z Oferty jest posiadanie konta aktywnego na połączenia wychodzące oraz stanu konta umożliwiającego pobranie Opłaty Tygodniowej.

Nietypowy warunek, umożliwia włączenie pakietu ale to pakiet wirtualny. Zwykle wymóg posiadania określonych środków ujawnia się już na etapie aktywacji, jeśli nie masz kasy nie uda się włączyć pakietu/usługi.
Jeśli uzupełnisz środki, to możesz je stracić, bo zdarza się, że system pobiera opłatę za usługę, która w pierwszym okresie miała być darmowa :)


Może podobnie wygląda sprawa z BOK.. kiedy zadzwoniłam z pustym kontem połączenie nie zostało zrealizowane :D
Najlepiej dzwonić z innej sieci ale ja na infolinii Heyah trafiłam jakiegoś Ukraińca, który chyba nie zrozumiał o co chodzi z tym LTE
 #1076791  autor: areksz
 23 lip 2019, 08:14
w ostatnim tygodniu pisałem do T, czemu nieaktualna oferta wisi na stronie i wprowadza w błąd. Napisali, że przekażą do marketingowców a ci po najniższej linii oporu: a to na następny termin przesuniemy :p zamiast wycofać baner.
  • Strona 8 z 9
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9