tomi81 pisze: ↑17 cze 2019, 08:31
@wiertolot - magiczne słowo to Play Fresh - w tej taryfie LTE nie jest dostępne (niezależnie jaką kartę sim posiadasz i w jakim terminalu będziesz ją mieć). Jedyne wyjście to zmiana taryfy na nowszą (np. Roczna Ważność Konta). W Orange LTE Ci działa bo taryfa zapewnia dostęp do LTE.
Orange LTE mi działało, w tym samym telefonie Huawei X7 2019, ale z kartą U-SIM Orange w ofercie z Orange wsadzoną w ten telefon.
W Play w taryfie Play Fresh i z kartą SIM Play mi nie działało wcale te LTE z niczego,nigdzie przy pełnym zasięgu.
Byłem po południe dziś drugi,trzeci, nie wiem który raz .... w salon Play, zmienili mi taryfa z tej taryfy Play Fresh na drugą Play na Kartę odNOWA i nastąpił dopiero przełom, o dziwo zalogowało mnie bez błędów do PLAY LTE, da się rozmawiać korzystać z LTE, nie wyskakuje mi już ten błąd ***Sieć PLAY LTE jest niedostępna***, po ręcznym wyszukaniu sieci komórkowych wybraniu PLAY LTE, pomyślnie loguje, zaznacza tam haczyk przy PLAY LTE, że zalogowało, loguje również pomyślnie po romaning do ORANGE LTE i PLUS LTE, nie da się tylko zalogować po romaning do T-Mobile LTE, wyskakują błędy jak wcześniej do całego LTE, wszystkich sieci***Sieć PLAY(T-Mobile) LTE jest niedostępna*** i nie da z tego korzystać.
Więc w sumie problem został rozwiązany. Winna była taryfa ta Fresh i dopiero po pół roku na tym forum udało mi się ten problem rozwiązać, a nikt mi nie potrafił pomóc, ani w BOK Play,po iluś telefonach i zgłaszaniu tego, ani w salonie Play, bo wszędzie spławiali i nic nie działało po LTE. Dopiero zaszedłem dziś do salon , tutaj wyczytałem, powiedziałem, żeby zmienili mi taryfa problem rozwiązał.
Dziękuję wszystkim serdecznie za pomoc. Pozdrawiam