DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 371 z 379
  • 1
  • 369
  • 370
  • 371
  • 372
  • 373
  • 379
 #1074520  autor: platinet
 21 cze 2019, 10:44
Napisałem do Play o rozwiązanie problemu z połączeniami Call WiFi, ponieważ zrywa wszystkie połączenia.
W odpowiedzi konsultant napisał cytuję "Chciałem poinformować, że usługa call WiFi nie jest zależna od operatora sieci komórkowej, ponieważ jak nazwa wskazuje połączenie jest realizowane przez siec WiFi."
To chyba nie tak coś, w końcu to operator udostępnia usługę .
Jakie jest Wasze zdanie?
 #1074521  autor: piotrzet
 21 cze 2019, 10:44
Żadna nowość w każdej sieci tak odpisują.

https://www.speedtest.net/result/a/5045243655.png
 #1074522  autor: Remington
 21 cze 2019, 11:24
platinet pisze:
21 cze 2019, 10:44
Napisałem do Play o rozwiązanie problemu z połączeniami Call WiFi, ponieważ zrywa wszystkie połączenia.
W odpowiedzi konsultant napisał cytuję "Chciałem poinformować, że usługa call WiFi nie jest zależna od operatora sieci komórkowej, ponieważ jak nazwa wskazuje połączenie jest realizowane przez siec WiFi."
To chyba nie tak coś, w końcu to operator udostępnia usługę .
Jakie jest Wasze zdanie?

Jeżeli problem występuje w różnych sieciach WiFi to jest sens walczyć.
 #1074523  autor: platinet
 21 cze 2019, 11:34
Remington pisze:
21 cze 2019, 11:24
platinet pisze:
21 cze 2019, 10:44
Napisałem do Play o rozwiązanie problemu z połączeniami Call WiFi, ponieważ zrywa wszystkie połączenia.
W odpowiedzi konsultant napisał cytuję "Chciałem poinformować, że usługa call WiFi nie jest zależna od operatora sieci komórkowej, ponieważ jak nazwa wskazuje połączenie jest realizowane przez siec WiFi."
To chyba nie tak coś, w końcu to operator udostępnia usługę .
Jakie jest Wasze zdanie?

Jeżeli problem występuje w różnych sieciach WiFi to jest sens walczyć.
W T-Mobile jak byłem poprzednio to nie zrywało tylko był inny problem mało kiedy była dostępna usługa VoWiFi, ale jak działała to trzymało i nie zrywało nigdy.
 #1074528  autor: piotrzet
 21 cze 2019, 12:33
Nic to nie da. Konsultanci i tak będą odwalać reklamację. Ile by tych emaili czy przez infolinię problemów nie zgłosił.
Swoją drogą jestem w szoku, że od kilku tygodni nie można złego słowa na VoWiFi w T-M powiedzieć. W końcu po kilku latach działa jak należy.

https://www.speedtest.net/result/a/5045243655.png
 #1074825  autor: Mixiorek
 25 cze 2019, 11:23
Czy to premium w Plusie to aby nie o VoLTE? Jak nie dadzą tej usługi w Plushu to będzie skandaloza :smt005 kolejni "premium" po TMobile.
No bez nonsensów.... :lol:

"Kiedyś wszyscy obniżali ceny, teraz trend zmienia się i dotyczy to wszystkich, w tym nas – odpowiedział Zygmunt Solorz.

Z jego wypowiedzi wynikałoby, że grupa będzie miała w ofercie propozycje zarówno dla klientów wrażliwych na cenę i mniej zamożnych, jak i takich, którzy chętnie abonują usługi premium."

https://cyfrowa.rp.pl/telekomunikacja/3 ... g-kosztuje

Update 11:34:
"Z tego co wiem, zarząd przeprowadził już analizy i przegląd ofert i na jesieni zostaną wprowadzone nowe cenniki. Wprowadzenie ich jesienią zbiegnie się również z uruchomieniem naszych nowych systemów IT i sprzedażowych. "

Oby był to system/ platforma do obsługi VoLTE.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1075109  autor: sql
 29 cze 2019, 16:54
Czy ktoś jest chętny aby stworzyć podobny wątek na Telchina i zapytać użytkowników chińskich marek o wsparcie VoLTE/WiFi calling? Oczywiście wyjaśniając im co i jak.
Rozumiecie chińskie marki nie kończą się na Xiaomi/Huawei a tutaj jest potencjał aby ta usługa działała po wyjęciu smartfona z pudełka. My niestety nie mamy informacji czy działa na smartfonach innych producentów.
 #1075197  autor: sql
 01 lip 2019, 16:12
Czy ktoś jest chętny aby stworzyć podobny wątek na Telchina i zapytać użytkowników chińskich marek o wsparcie VoLTE/WiFi calling? Oczywiście wyjaśniając im co i jak.
Rozumiecie chińskie marki nie kończą się na Xiaomi/Huawei a tutaj jest potencjał aby ta usługa działała po wyjęciu smartfona z pudełka. My niestety nie mamy informacji czy działa na smartfonach innych producentów.

Edit: https://gsm.biz.pl/2019/07/01/plus-volt ... da-moment/
 #1075198  autor: piotrzet
 01 lip 2019, 16:21
To lada moment to już jest od kilku ładnych lat. :lol:
W Play liczba słuchawek z VoWiFi:93 VoLTE:63, T-Mobile ponad 100 w VoLTE i ponad 100 w VoWiFi , Orange ponad VoWiFi: 66, VoLTE:75 a Plus myśli o samym Samsungu? Dobre sobie. A no i pewnie, że nie mają certyfikacji Apple to o tych usługach w tych telefonach można pomarzyć.

https://www.speedtest.net/result/a/5045243655.png
 #1075201  autor: takisobiejurek
 01 lip 2019, 17:38
Działa wam VoWiFi w T, mi nie działa od 2-ch tygodni, na numerze żony śmiga, zgłosiłem problem na info i dostałem informację że problem jest znany i globalny i tak czekam już 3 tydzień. Jest ktoś z podobnym problemem??
 #1075202  autor: piotrzet
 01 lip 2019, 17:50
Od kilku tygodni działa idealnie o każdej porze. Sam jestem w szoku, bo nigdy tak do tej pory nie było. Jaki masz telefon?

https://www.speedtest.net/result/a/5045243655.png
 #1075239  autor: takisobiejurek
 02 lip 2019, 09:29
Mam NOTA8, żona s7 EDGE, jak zamieniam karty w telefonach w N8 działa na karcie żony, w S7 na moje karcie nie. Ponowiłem zgłoszenie, bo otrzymałem informację że problem globalny do którego podpięto moje zgłoszenie dotyczył problemów z wybieraniem numerów a nie braku usługi jak u mnie. Chyba że coś z samą kartą, nic zaczekam parę dni.
 #1075242  autor: Mixiorek
 02 lip 2019, 09:58
"Czy jak kupuję telefon poza Waszą siecią salonów to może się okazać, że on działa nieco gorzej w sieci niż telefon z Waszym oprogramowaniem?

W telefonach z naszej oferty zadbaliśmy o to, by oprogramowanie było zoptymalizowane pod kątem działania w naszej sieci. Choć w teorii wszystkie elementy powinny funkcjonować bez zarzutu, bo są tworzone w ramach zestandaryzowanych technologii to jednak nie zawsze tak jest. Zdarzają się błędy w oprogramowaniu, które mogą spowodować niestabilne działanie usług lub ograniczają możliwości telefonu. To powód, dla którego często aktualizacja oprogramowania na urządzeniach sprzedanych przez operatora jest lekko opóźniona w stosunku do tego z wolnego rynku – często pierwsza jego wersja nie przechodzi naszej walidacji. Przykładami takich usług są VoLTE czy VoWiFi, które nie zawsze działają w pełni poprawnie w urządzeniach z wolnego rynku."

https://gsmonline.pl/artykuly/wywiad-ma ... e-polska-1

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1075252  autor: 3G
 02 lip 2019, 11:25
Od kiedy na brandzie operatora A działają usługi VoLTE i VoWiFi operatora B?

S9+ PRT (Play):
Obrazek

SIM1 Orange, SIM2 Play.
VoLTE Orange:
Obrazek

VoWiFi Orange:
Obrazek

Oczywiście obydwie usługi działają na tym samym telefonie również w Playu.

http://www.speedtest.net/android/4992503276.png
  • Strona 371 z 379
  • 1
  • 369
  • 370
  • 371
  • 372
  • 373
  • 379
  • 1
  • 369
  • 370
  • 371
  • 372
  • 373
  • 379