DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #1071436  autor: asdaf
 09 maja 2019, 21:08
biala1991 pisze: Nie jestem zachłanna :D
Minimalistką też nie musisz być ;-) Ale każdy sam najlepiej wie co mu odpowiada. Ja wróciłem do Plusa po ok. dwóch latach i jestem pozytywnie zaskoczony prędkością.
 #1071616  autor: areksz
 12 maja 2019, 06:45
czy w heyah jest też limit w tej promocji do 15Mbps?
ile można maksymalnie kart sim uruchomić na jeden pesel by z tego korzystać?
 #1071618  autor: biala1991
 12 maja 2019, 09:09
Regulamin nic nie wspomina o ograniczeniach prędkości

asdaf pisze:
09 maja 2019, 21:08
Minimalistką też nie musisz być ;-) Ale każdy sam najlepiej wie co mu odpowiada. Ja wróciłem do Plusa po ok. dwóch latach i jestem pozytywnie zaskoczony prędkością.
Z Plusa chętnie korzystam ale jest taki przewidywalny, kody działają, usługi bez problemu się aktywują.. jest TM jest zabawa :D
Asdaf, a może Ty miałbyś ochotę zmigrować do Heyah? :D Wydaje mi się, że jest sposób żeby uniknąć opłaty za 100dni ważności konta (wtedy koszt operacji zamknąłby się w kwocie 3zł za migrację) ale to wymaga potwierdzenia.
Ponieważ jak na razie to tylko teoria a jeden numer już przyniosłam, obawiam się zmigrować drugi i nie chodzi tu o wydanie/niewydanie tych 5zł tylko o ryzyko bezpowrotnej utraty Darmowych rozmów w sieci, które wg regulaminu są niedostępne dla "nowych" (jeśli to błędna teoria wtedy, po powrocie do TM, oba numery miałabym uziemione) Gdybyś był zainteresowany to szczegóły napiszę na priv :)
 #1071672  autor: abrams
 13 maja 2019, 11:00
areksz pisze: czy w heyah jest też limit w tej promocji do 15Mbps?
Nie ma w regulaminie i faktycznie też nie ma. Jak już wcześniej napisałem w tym wątku: "Play w mojej lokalizacji ma mocno obciążone nadajniki i w efekcie mocno przycina w testach nawet do 2-1Mbs/0.5-0.3Mb/s gdy w TM-Heyah 50-30Mbs/10-5Mbs więc dzięki TM mogę choć na krótko zasmakować w LTE"
areksz pisze: ile można maksymalnie kart sim uruchomić na jeden pesel by z tego korzystać?
W regulaminie nic nie ma o takim ograniczeniu, za to na tą samą kartę, tylko raz.
"2.17.Skorzystanie z Oferty jest możliwe tylko raz dla danego Numeru Telefonu. "
https://www.heyah.pl/regulaminy/smart-a ... edf1d65bd8
Sam zamierzam jeszcze skorzystać w regulaminowym czasie :wink:

ps. ale przy korzystaniu pilnuj aby nie ściągać do końca bo włączy ci się "bezpieczny internet" i zje 3 zł z konta
https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... 8599f1bbe1
 #1071684  autor: areksz
 13 maja 2019, 14:45
spokojnie :) 20kart tbombaj kupionych na portalu alleg/*o coś koło 15PLN czeka na aktywację, jedna po drugiej a później idą do p4/fakt odebrać 200zł/20GB
 #1071685  autor: macqmacq
 13 maja 2019, 15:44
"...Wydaje mi się, że jest sposób żeby uniknąć opłaty za 100dni ważności konta (wtedy koszt operacji zamknąłby się w kwocie 3zł za migrację) ale to wymaga potwierdzenia."...

Możesz to potwierdzić? Jakim sposobem??? :smt004
 #1071691  autor: biala1991
 13 maja 2019, 17:53
Po konsultacji z kolegą Asdaf dochodzę do wniosku, że to nie wypali. Sposób opierał się na karkołomnym założeniu, że system pamięta historię numeru sprzed migracji :)
Pamięć jednak okazała się wybiórcza, system rozpoznaje np. że karta dawno temu była aktywowana w TM i dlatego obciąża mnie za połączenia z BOK :)
 #1072263  autor: areksz
 21 maja 2019, 17:30
no cóż pierwszy kontakt Tmobile od lat i syf:
aktywacja 15GB na 15 lat trwa już 29h i dla jej końca nie widać, dwa telefony do BOA.
Pierwszy za 1h będzie aktywna , drugi ma być konsultacja z kierownikiem- NIC , jeszcze nie spotkałem tak amatorskiej sieci jak ww , to padaka do potęgi 100 .
U innego opa jest zapis 24h aktywacja a po 4 minutach wszystko śmiga, tu nie!
Może zamiast marnować kasę na slogany i propagandę o najlepszej sieci, warto zacząć coś z tym robić, bo ja mam odczucie , ze to najgorszy operator na starcie jaki miałem w użyciu tu nic nie wiadomo i nic nie działa! logowanie do iboa czy jak to się zwie , numer i login błędne, ma niby upłynąć 24 jest 30h i nic .Skansen .
 #1072270  autor: jarekt
 21 maja 2019, 18:04
Tak jest w tej "sieci" NIEPRZERWANIE od ponad 5 lat, kiedy coś tam w systemach mocno powymieniali (o soft chodzi).
Przy czym dotyczy to przede wszystkim prepaida, ale to się czasami przenosi na abo i inne aspekty tej "sieci", choćby z tego względu że wspólnym mianownikiem tego wszystkiego są ludzie (pracownicy T-Mobile), konsultanci, itp., którzy czasami mają dość tego wszystkiego (sam jestem wielokrotnie świadkiem jak znajomy/znajoma wyżywa się do słuchawki czy w zgłoszeniu/mailu - pomagam pisać ale zawsze coś emocjonalnego dorzucą od siebie) i obrywa się potem abonamenciarzom w różny sposób.

Ale konsule też są sobie winni, bo obiecują poprawę systemu (jakiegoś konkretnego aspektu jego błędnego działania) setny raz z rzędu (czy tysięczny) w tej samej sprawie (więc wiedzą co i jak), mimo że już od dawna (od kilku lat) wiedzą, że to są kłamstwa i nikt niczego nigdy nie poprawił, nie poprawia i na 99% nie poprawi.
Być może mają na okrągło pistolet do głowy przystawiony i musza kłamać, być może co tydzień wymienia się pracowników w T-Mobile i zawsze to jest dla nich pierwszy raz - odpisują w dobrej wierze, zwłaszcza że przełożony powiedział, że znają problem i lada moment go naprawią. Można by to wszystko jeszcze tłumaczyć na kilka innych dziwnych sposobów, ale wszystkie one bardzo źle świadczą lub świadczyłyby o T-Mobile.

Przez lata (nie dni, miesięcy czy kwartałów tylko właśnie przez 5-6 lat) tych zaniedbań i nic nierobienia z tym, to jest dla mnie sieć czwartej kategorii, po wszystkich z W3 (Orange, Play, Plus) ich submarkach, po MVNO i po innych nowościach i wynalazkach, dlatego nazywam ich powyżej "siecią" a nie siecią.
Jeśli ktoś ma abo w T-Mobile i sobie akurat chwali, to niech nie bierze tych powyższych uwag do siebie - to nie jest nic osobistego :).

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1072276  autor: marcz123456
 21 maja 2019, 19:03
Na nowym starterze ten pakiet włącza się prosto. Wysyłasz jakieś 20 sms jeden po drugim z naprzemienną treścią i pakiet włączony.
A do boa w apce loguje się kodem z sms.
 #1072280  autor: biala1991
 21 maja 2019, 20:06
A ja właśnie kupiłam starter Heyah :) Zaczyna się ciekawie nigdzie nie ma info jak długo będzie ważne konto od aktywacji, znalazłam za to coś takiego:
Wejdź na www.heyah.pl i zaloguj się do serwisu Moja Heyah albo pobierz aplikację Mój T-Mobile (która również służy do zarządzania kontem Heyah)

Nasuwa się pytanie, dlaczego na starterze podają błędne info, że apka Mój TMobile obsługuje numery Heyah? :)


@Areksz, jesteś pewny, że masz w pełni aktywną kartę? Radzę przeczytać wcześniejszy post Jarekt, bo uruchomienie numeru w TM to nie jest hop-siup, tak jak u innych opów :D
 #1072428  autor: abrams
 23 maja 2019, 14:08
areksz pisze:
21 maja 2019, 17:30
no cóż pierwszy kontakt Tmobile od lat i syf: aktywacja 15GB na 15 lat trwa już 29h i dla jej końca nie widać, dwa telefony do BOA. Pierwszy za 1h będzie aktywna , drugi ma być konsultacja z kierownikiem- NIC
Pewnikiem to z tego powodu że kupiłeś "20kart tbombaj kupionych na portalu" (rozumiem: opłacalność) ale przez to teraz pewnie dłużej miele w systemie. Z oryginalnymi starterami Heyah jest raczej szybko
 #1072439  autor: areksz
 23 maja 2019, 16:25
to tak jak tu przedmówca pisał sms co dziennie i poszło.NA drugi dzień 36h włączyłem smsem.
Co do mojego postu poszła reklamacja : zwrot - gratis 5GB za czas i przedłużenie pakietu ważność konta do końca czerwca tego roku, zawsze to coś .
Jedna jest tylko wartość madzenty- BOK tej sieci(Tmobile) zgłaszałem problem w Pruszkowie Gordziałkowskiego 9 zagłuszanie ewentualne inny syf i tak:
Orange kazało mi skorzystać z WIFi calling 300 metrów od nadajnika na Nokii e52 , w Tmobile konsultant się wypytał i poszła reklamacja do techników i zgłoszenie do UKE o wykrycie zagłuszacza, co ciekawe w O reklamacja jest zawsze zamykana jak najszybciej byle było zamknięte. W T jest to weryfikowane .
W załączeniu odpowiedzi, ta sama lokalizacja ten sam problem,
najpierw T:
Dzień dobry Panie Arku,

Zgłoszenie do działu technicznego jak najbardziej zrobiłam (nr CRID0xxxxxxx0)
Mam nadzieję, że te zakłócenie zewnętrzne niezależne od T-Mobile ustąpią. Zgłaszamy takie działania do odpowiednich organów w celu ich eliminacji.
Bardzo proszę o cierpliwość.
Monika Kawxxxxx

teraz O:
trzymaliśmy Pana zgłoszenie w sprawie zasięgu.

Sprawdziliśmy, że Pana znajduje się w rozgalezieniu sektorów najbliższej stacji(granica dwóch sektorów), stad możliwe ze miejscami wewnątrz sygnał nie będzie stabilny(ma na to wpływ gęstość zabudowy/grubość ścian itp.). Obecnie brak możliwości poprawy.
Przepraszamy za niedogodności.
Sugerujemy aktywację usługi Wifi Calling.
WiFi Calling to usługa pozwalająca na realizację połączeń głosowych za pośrednictwem telefonów komórkowych podłączonych do sieci Internet za pomocą dowolnego Hot Spota WiFi. Usługa pozwala na łączenie się z dowolnego miejsca na świecie.


Pozdrawiamy,
Orange
Karolina Warx xxxx

//to tyle.
300 metrów od nadajnika kont anten to chyba 120 stopni i w tym obszarze widzę anteny na wprost ale , co ja wiem, zgłoszenie najlepiej zamknąć...wpadnie jakiiś gratis i $$$$$ ZA SZYBKĄ ODPOWIEDZ W o.trzy sektorowy BTS i ta odległość 280 METRÓW bez większych przeszkód terenowych (gór itp) płaski teren.
 #1072444  autor: biala1991
 23 maja 2019, 18:50
Na stronie Heyah jest info, że numer Heyah można doładować z abonamentu TMobile, rzeczywiście jest to możliwe?
czy to taka ściema jak z tym, że numerem Heyah można zarządzać przez aplikację TM? :)
 #1072518  autor: abrams
 25 maja 2019, 09:49
Na kupionym wczoraj starterze Heyah i uruchomieniu 15GB/15lat nie mam połączenia LTE tylko UMTS/3G. Przy wybraniu "LTE only" miga LED szukania sieci i nie może się zarejstrować w TM, gdy zmienię na "LTE and UMTS only" to loguje się ale do UMTS. Kilka razy sprawdzałem, także z przekładaniem simki w inny modem, wszędzie to samo (LTE w Play działa bez problemu). Z poprzednią, taką samą kartą (i ten sam modem) nie miałem tego typu problemów.

EDIT: Telefon do Heyah na 888 002 222 "Ma pan włączony LTE ale na karcie SIM nie jest włączony". Włączyła i bangla. Chyba to ich "wypadek przy pracy" przy produkcji tej karty a nie świadome przekierowanie ruchu z LTE na UMTS :wink:
  • Strona 7 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8