DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 17 z 17
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
 #1071911  autor: gringo
 16 maja 2019, 18:16
pipawolowa pisze:
16 maja 2019, 15:31
Potwierdzam w taryfie Play na kartę roczna ważność konta już można doładowywać gb
Mam tą taryfę i nie działa, druga doba mija a 3 gb nie ma.
 #1072001  autor: Vincenzo
 17 maja 2019, 20:11
Też mam Rok Ważności Konta i też wiszą mi 2 doładowania na łącznie 6GB niby przeslali reklamacje do Play
 #1072006  autor: PACYFIKATOR
 17 maja 2019, 22:36
kamil4862 pisze:
16 maja 2019, 17:28
Dostałem dziś odpowiedź w sprawie reklamacji od organizatora. Sprawdzili i odpisali, że u nich wszystko jest ok, a wina leży po stronie Play. Całe szczęście nie odsyłają do operatora tylko napisali, że jak dostaną odpowiedz od Play dadzą mi znać :)
Kamil, ale gdzie składasz ta reklamację? Na play24? Czy na stronie coca coli?
Mi nadal nie przyznali 9gb za Kwiecień
 #1072008  autor: Window
 17 maja 2019, 22:58
Ja nawet mam problem z 9 GB w PNK RWK pisałem do Play24 oni kazali że do mam wysyłać do organizatorów i napisali że u nich w systemach jest wszystko ok a play ma coś zepsute w systemach
 #1072054  autor: kamil4862
 18 maja 2019, 13:25
PACYFIKATOR pisze:
17 maja 2019, 22:36
kamil4862 pisze:
16 maja 2019, 17:28
Dostałem dziś odpowiedź w sprawie reklamacji od organizatora. Sprawdzili i odpisali, że u nich wszystko jest ok, a wina leży po stronie Play. Całe szczęście nie odsyłają do operatora tylko napisali, że jak dostaną odpowiedz od Play dadzą mi znać :)
Kamil, ale gdzie składasz ta reklamację? Na play24? Czy na stronie coca coli?
Mi nadal nie przyznali 9gb za Kwiecień
Początkowo złożyłem na Play24 ale uznali za bezzasadną. Kolejna poszła do organizatora i mają się tym zająć. Napisz maila na reklamacje@fortis.pl :wink:

Obrazek
  • Strona 17 z 17
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17