DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

 #1069695  autor: dj.antaro491506
 16 kwie 2019, 17:48
Cześć
Sprawa wygląda tak. Tydzień temu przeszedłem z Plus na kartę do Virgin Mobile na abonament. Wszystko fajnie, w miarę szybko, ale jak to w życiu bywa nie obyło się bez niespodzianek.
Przeniosłem numer z Plus do Virgina. Problem jest taki, że osoby z T-Mobile nie mogę się do mnie dodzwonić. "Nie ma takiego numeru". Problem zgłoszony do Virgina. 3 dni mijają i odnoszę wrażenie, że mają do głęboko w du*** ten problem. Z każdej sieci (plus, play, orange) można się do mnie dodzwonić, jedynie z t-mobile jest problem.
Co polecacie zrobić? Skarga, reklamacja, UKE?
 #1070061  autor: pakierhakierxd
 24 kwie 2019, 07:34
w Play na karte lub Redbull Mobile już nie jest aż taka duża różnica ,no fakt abo Play jest lipny dla nowych klientów ;) ,temu lepiej karta Play lub Redbull Abo za 29 ;)

Ja dzięki temu tylko że jestem stałym klientem Play od 2008 roku abo mam za 25 czas nieokreslony no limt rozmow sms mms 10 gb a potem 1 mb + Play now ;) ,gdyby nie to migrowałbym na kartę lub Redbull ;) ,choć za jakiś czas może i migruję na kartę bo główny nr mam w Orange abo nowy :) ,ale w Play tak czy siak musi nr zostać bo szkoda mi go i rodzina,znajomi w Play niech mają taniej xD , i tak mam telefon dual sim.

Pozdrawiam :)