DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 193 z 198
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 198
 #1069621  autor: macqmacq
 15 kwie 2019, 16:25
To ja może wrócę do virgin mobile; zresztą zgodnie z tematem ;)
Otóż - mam taki starterek z ważnością konta do 5 maja br.
Wcześniej oczywiście korzystałem z pakietu Freemium.
Po zalogowaniu na konto i wybraniu
"Sprawdź pakiety #WSZYSTKO"
przy pakiecie mini3 mam
"Kup" oraz "Aktywuj" - czym to się różni? :?:
 #1069813  autor: dj.antaro491506
 19 kwie 2019, 11:26
Słuchajcie zgłaszałem to w pierwszej kolejności oczywiście do Virgina.
Wczoraj byłem w salonie PLUS i T-Mobile
W pewnym sensie miało to sens bo: z PLUS migrowałem i myślałem, że to właśnie PLUS coś źle "przeportował" do Virgina, ale okazuje się, że nie. Z kolei T-Mobile też ręce umył, odpowiadając mi, że w ich sieci mój numer nigdy nie figurował i co oni niby mają mieć wspólnego z problemem?

Tak czy siak, mija 7 dni od kiedy zaczęły się problemy. 7 dni od kiedy jestem w Virgin Mobile i czuję, że jestem w kropce bo nie wiem co dalej robić. Cierpliwość to nie jest moja mocna strona. Poza tym problem jest bardzo poważny, bo najbliższa rodzina (żona, rodzice) są w T-Mobile'u i nie mogą się do mnie dodzwonić. To nie jest sytuacja, którą mogę tolerować np przez kilka tygodni.

W Virginie powiedzieli mi, że jest to ogólnopolska "awaria" i nie jestem jedynym który ma taki problem. Sęk w tym, że nie znalazłem nikogo poza mną w takiej sytuacji, z tym problemem.
Czy znacie kogoś z Virgina i bylibyście w stanie potwierdzić, lub nie, opisany wyżej problem?

Dodano po 17 [godziny] 38 [minuty]:

Smieszne sytuacje się dzieją.
Dzownię wczoraj i po raz "enty" zgłaszam ten problem. Babka na infolinii mówi mi żebym podał jej konkretną godzine i numer telefonu z Tmobile kiedy ktoś próbował się ze mą skontaktować i nie "nie ma takiego numeru". No to mówię jej, że rozmawiam w tej chwili z Panią ale poprosiłem żeby żona będąca w Tmobile teraz do mnie zadzwoniła. Babka mówi, że widzi u siebie w systemie połączenie przychodzące do mnie, ja z kolei słyszę "pikanie" w słuchawce czyli ktoś próbuje się do mnie dodzwonić, ale ma sygnał "zajętości" - normalne. Rozłączyłem się. Efekt? Konkretnie ten 1 numer już może do mnie dzwonić, ale tylko ten. Ojciec w dalszym ciągu widzi "nie ma takiego numeru"
Pomysły? Na infolinii dodano ten jeden numer do jakieś listy? Absurd
 #1069866  autor: marcz123456
 20 kwie 2019, 15:50
No ja bym jeszcze sprawdził kartę w innym telefonie, ale szczerze powiedziawszy to nie rozumiem po co przechodzić do virgina, skoro najbliższa rodzina w tmobile siedzi?
Zwłaszcza że to nie jest już ta sieć co kiedyś. Teraz zero konkurencyjności.
 #1069867  autor: wasylek
 20 kwie 2019, 16:42
dj.antaro491506 pisze:
19 kwie 2019, 11:26
Słuchajcie zgłaszałem to w pierwszej kolejności oczywiście do Virgina.
Wczoraj byłem w salonie PLUS i T-Mobile
W pewnym sensie miało to sens bo: z PLUS migrowałem i myślałem, że to właśnie PLUS coś źle "przeportował" do Virgina, ale okazuje się, że nie. Z kolei T-Mobile też ręce umył, odpowiadając mi, że w ich sieci mój numer nigdy nie figurował i co oni niby mają mieć wspólnego z problemem?

Tak czy siak, mija 7 dni od kiedy zaczęły się problemy. 7 dni od kiedy jestem w Virgin Mobile i czuję, że jestem w kropce bo nie wiem co dalej robić. Cierpliwość to nie jest moja mocna strona. Poza tym problem jest bardzo poważny, bo najbliższa rodzina (żona, rodzice) są w T-Mobile'u i nie mogą się do mnie dodzwonić. To nie jest sytuacja, którą mogę tolerować np przez kilka tygodni.

W Virginie powiedzieli mi, że jest to ogólnopolska "awaria" i nie jestem jedynym który ma taki problem. Sęk w tym, że nie znalazłem nikogo poza mną w takiej sytuacji, z tym problemem.
Czy znacie kogoś z Virgina i bylibyście w stanie potwierdzić, lub nie, opisany wyżej problem?

Dodano po 17 [godziny] 38 [minuty]:

Smieszne sytuacje się dzieją.
Dzownię wczoraj i po raz "enty" zgłaszam ten problem. Babka na infolinii mówi mi żebym podał jej konkretną godzine i numer telefonu z Tmobile kiedy ktoś próbował się ze mą skontaktować i nie "nie ma takiego numeru". No to mówię jej, że rozmawiam w tej chwili z Panią ale poprosiłem żeby żona będąca w Tmobile teraz do mnie zadzwoniła. Babka mówi, że widzi u siebie w systemie połączenie przychodzące do mnie, ja z kolei słyszę "pikanie" w słuchawce czyli ktoś próbuje się do mnie dodzwonić, ale ma sygnał "zajętości" - normalne. Rozłączyłem się. Efekt? Konkretnie ten 1 numer już może do mnie dzwonić, ale tylko ten. Ojciec w dalszym ciągu widzi "nie ma takiego numeru"
Pomysły? Na infolinii dodano ten jeden numer do jakieś listy? Absurd
a ustaw w telefonie zasięg 3g i zasięg z t-mobile lub plusa i wtedy zadzwoń z tych numerów co nie mogłeś się dodzwonić.
 #1069880  autor: piechucki
 20 kwie 2019, 19:33
Się nie znam, ale się wypowiem ;) U mnie cuda uczyniło włączenie roamingu we w telefonie... a cuda się zdarzają... :)
 #1070965  autor: marcz123456
 03 maja 2019, 16:09
Na stronie virgin są nowe regulaminy dla taryf. Zmieniają bo muszą? Nie ma tam takiej informacji.

A nie. Jednak jest w osobnym pdf. Tyko za granicę.
 #1071025  autor: R.Mandano
 04 maja 2019, 17:31
pakierhakierxd pisze:
16 kwie 2019, 08:18
Gdyby Virgin obsługiwało vollte i wifi calling przeszedłbym z Playa .....
A po co ci WiFi calling ? - skoro w terenie łatwiej o sygnał GSM niż WiFi :?:

I pytanie zasadnicze - dokąd się przenieść z VM, aby łyknąć jakiegoś bonusa za przeniesienie :?:
 #1071026  autor: pakierhakierxd
 04 maja 2019, 17:42
Gdybyś miał w domu u każdego operatora zasięg -100 dbm -2km od nadajnika inaczej byś mówił ;)
u mnie w domu potrafi zasięg zanikać całkiem.
a net mobilny nie przy oknie to działa masakrycznie.
Temu w P20 mam kartę Play i wifi calling/volte
a w j4+ kartę Orange i to samo :(

Pozdrawiam :)
  • Strona 193 z 198
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 198
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 198