DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 285 z 402
  • 1
  • 283
  • 284
  • 285
  • 286
  • 287
  • 402
 #1068220  autor: Remington
 24 mar 2019, 09:44
To jakiś ewenement. Mam 3 numery w tym jeden od samego początku tej taryfy i na żadnym z nich nigdy nie było widoku zgłoszeń, a jedynie przekierowanie do formularza.
 #1068226  autor: surface123
 24 mar 2019, 10:44
W sumie tak bo ja to obchodziłem trikiem.
Najpierw logowanie na numer Fakt a potem bezpośredni link do zgłoszeń na P24 wyciągnięty wcześniej z logowania z numeru Play
 #1068236  autor: kamaz222
 24 mar 2019, 13:00
aupol pisze:
23 mar 2019, 10:14
Dzwoniłem i podobno to błąd po ich stronie. Mają zaktualizować po 24 godzinach. Zobaczymy jutro.
I jak u was? Zrobili korektę do 30 marca? U mnie nadal ważność do 29 marca.
 #1068254  autor: aupol
 24 mar 2019, 15:46
Zadzwoniłem bo data się nie zmieniła i powiedzieli że zmienią ważność pakietu ale musi być przyjęte zgłoszenie.
 #1068273  autor: pablo82
 24 mar 2019, 19:46
surface123 pisze:
24 mar 2019, 10:44
W sumie tak bo ja to obchodziłem trikiem.
Najpierw logowanie na numer Fakt a potem bezpośredni link do zgłoszeń na P24 wyciągnięty wcześniej z logowania z numeru Play
A ja natomiast obchodziłem to takim trikiem:
Najpierw logowanie na forum.play. Po czym jednocześnie nie zamykając przeglądarki logowałem się na nowej karcie na Play24 i wchodziłem na mój nr z Fakt mobile. Następnie w zgłoszenia i mogłem normalnie wysłać zgłoszenie do Fakt mobile. Robiłem to w ubiegłym roku. Nie wiem jak jest teraz ale być może ten trik z jednoczesnym logowaniem na forum play oraz do Play24 nadal działa.
Ps. Robiłem to na przeglądarce Firefox.
 #1068328  autor: kowal2200
 25 mar 2019, 11:14
Rano napisałem zgłoszenie przez stronę Fakt, dwie godziny poźniej SMS że ważność konta została wydłużona, przepraszamy za niedogodności. W sobotę dzwoniłem dwa razy, pierwszy konsultant powiedział że ręcznie wydłuży, drugi że widzi już zaktualizowaną datę i wyśle zgłoszenie do odpowiedniego działu, ja im jednak nie wierzę że cokolwiek w tej sprawie zrobili.
 #1068330  autor: lukjac
 25 mar 2019, 11:24
Zgłoszenie przez stronę FM i sprawa załatwiona dosłownie!! w 30 sekund, taką obsługę Klienta to ja szanuję
 #1068377  autor: szunaj
 25 mar 2019, 20:32
Zgłaszałem dzisiaj około 13.00 trzy numery. Jeden (ten najważniejszy :) ) przyszedł po pół godzinie, a na dwa pozostałe nadal czekam.
 #1068399  autor: amigo007
 26 mar 2019, 00:39
U mnie również wczoraj naprawili błąd. Ważność internetu do 30-go. Co do możliwości pisania zgłoszeń poprzez play24, nie odpowiedzieli nic.
 #1068528  autor: 3G
 28 mar 2019, 08:30
Pakiet miał ważność 30 dni, więc... ;)
Jak ktoś ma małe zużycie, można go jedynie przedłużać małymi tanimi pakietami.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1068744  autor: TomekErek
 30 mar 2019, 22:49
pablo82 pisze:
23 mar 2019, 10:55
Jak nie naprawią, to zawsze można wbić 29 marca kod z ankiety na 100MB (dla tych osób, które go jeszcze nie aktywowały).
Wyślij kod 4zb4 na darmowy numer 4949 a otrzymasz 100 MB
A przez jaki czas jest ważny ten kod?

Pytam, bo teraz tych 100MB na 7 dni nie potrzebuje ale kiedyś pakiet może się okazać zbawienny :D
 #1068840  autor: pablo82
 01 kwie 2019, 14:04
Kod z ankiety po wysłaniu go na numer 4949 dodaje 100MB i jest ważny tak samo, jak kody z gazety, czyli 7 dni.
A jak długo będzie on dał się aktywować, tego chyba nie wie nikt, poza operatorem Fakt mobile. Dodam, iż powyższy kod z ankiety był tu podawany na forum z jakieś niecałe 2 lata temu i nadal jest ważny, tj dodaje 100MB internetu i przedłuża je o 7dni.
  • Strona 285 z 402
  • 1
  • 283
  • 284
  • 285
  • 286
  • 287
  • 402
  • 1
  • 283
  • 284
  • 285
  • 286
  • 287
  • 402