DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 26 z 91
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 91
 #1067779  autor: micial
 17 mar 2019, 21:39
Są jakieś kody ussd aby zobaczeć stan bonusowego 7GB oraz bonusu za doładowanie? Na miboa i poprzez apkę mobilną tylko pokazuje stan konta w zł.
 #1068208  autor: asdaf
 24 mar 2019, 08:29
Trzy dni temu przeszedłem z Heyah do TM Frii. Do teraz jedynym kodem jaki działa to *101# inne wracają jako błąd. Na pewno wszystkich kodów nie użyłem. Może ktoś zna sposób aby moją kartę ożywić?
Ostatnio zmieniony 24 mar 2019, 10:39 przez asdaf, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1068218  autor: biala1991
 24 mar 2019, 09:31
Nieciekawie to wygląda, bo też zamierzam migrować do TM, tylko najpierw muszę znaleźć się w Heyah :)
A to był oryginalny starter Heyah czy przejście TM-Heyah-TM?
 #1068244  autor: biala1991
 24 mar 2019, 14:01
Masz na myśli półroczne RWK w usłudze Bezlimit za 1zł? :) A na koncie są środki? Wg regulaminu żeby aktywować Bezlimit trzeba dysponować przynajmniej złotówką
 #1068247  autor: asdaf
 24 mar 2019, 14:50
1. Tak.
2. Tak.
Po przejściu przyszedł sms:" Witaj w T-Mobile na karte! Twoja obecna taryfa to Frii. Usluga Bez limitu za 1 zl dziennie zostala aktywowana. Od dzisiaj masz nielimitowane rozmowy, SMSy do wszystkich i 300MB za 1zl/ dziennie. Twoje konto jest wazne 365 dni. Stan uslugi sprawadzisz kodem *140*266*1# Regulamin swiadczenia uslug telekomunikacyjnych, cenniki , regulamin oferty znajdziesz na www.t-mobile.pl"
Kod podany w smsie oczywiście nie działa. Wymienionego RWK też nie widzę. Po zalogowaniu się na stronie miboa.t-mobile.pl widzę że jest włączony pakiet "Internet1 1GB" ważny do jutra. Za rozmowy i smsy nie jest pobierana kasa z konta i od trzech dni rozmawiam za darmo.
 #1068251  autor: biala1991
 24 mar 2019, 15:30
Na moje to ten sms o aktywacji Bezlimitu za 1zł to jakiś błąd w druku :) a faktycznie masz włączony bezpłatny Nolimit na 5dni. Spróbuj go wyłączyć i dopiero aktywować Bezlimit za 1zł
 #1068258  autor: biala1991
 24 mar 2019, 16:17
A przez Miboa? Skoro widzisz pakiet 1GB w systemie to chyba powinna być opcja wyłączenia.

Przy okazji, u mnie po ostatnim odnowieniu pakietu minut, ważność tego pakietu sprawdzana kodem wskazuje 31 marca a na Miboa wyświetla się 30 marca :)
 #1068261  autor: zoltan666
 24 mar 2019, 16:39
Na miboa usługę „Bez limitu za 1 zł dziennie” mam aktywną i tak jest w rzeczywistości. A sprawdzając kodem *140*296*1# usługa jest nieaktywna.
Usługę „Bez limitu za 1 zł dziennie” można aktywować także przez miboa lub przez wysłanie SMS-a o treści START na numer 466.
 #1068265  autor: biala1991
 24 mar 2019, 17:14
Kod do sprawdzania statusu Bezlimitu za 1zł działa właściwie jako "sprawdzacz" stanu transferu w tej usłudze. Jeśli danego dnia pobrało złotówkę to wtedy pokazuje się ilość dostępnych MB. Jeśli złotówka nie została pobrana kod zwraca, że usługa nie jest aktywna :)
 #1068272  autor: asdaf
 24 mar 2019, 19:11
Niestety nie znalazłem opcji wyłączenia pakietu. Ehh. Próba ponownego włączenia pakietu zwraca: masz za mało środków. Próba włączenia innego pakietu zwraca: błąd strony, spróbuj później.
 #1068317  autor: asdaf
 25 mar 2019, 09:06
Zadzwoniłem pod 602960200 bo numer jest w TM. Konsultant powiedział, że namieszał włączony pakiet nielimitowane rozmowy za 5 zł. Ręcznie go wyłączył a włączył dzień bez limitu za 1zł. Teraz już wszystko ma być w porządku. Powoli będę to sprawdzał. :D
 #1068467  autor: Dodo84
 27 mar 2019, 10:18
Planuję powrót do T-Mobile po dwóch miesiącach obecności w Orange. Czy jest jeszcze dostępna ta promocja w której przez rok za 25 zł mamy dostęp do supernet video i Mms-ów?

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
 #1068810  autor: Adriaan02
 31 mar 2019, 20:15
Mógłby ktoś sprawdzić czy działa wam w miboa.t-mobile.pl eksportowanie historii połączeń do PDF-a, mnie wywala błąd Internal Server Error i tak za każdym razem.
 #1068813  autor: baranke
 31 mar 2019, 21:08
Nic tam nie działa... esportowanie do PDF oczywiście też nie. Kody na sprawdzanie stanów internetów nie działają właściwe od piątku.. Dno.
 #1068888  autor: abrams
 02 kwie 2019, 02:13
Karta TM, taryfa Frii oraz aktywna usługa „Bez limitu za 1 zł dziennie” która dała mi rok ważności konta a kończy mi się RWK dzisiaj 02-04-2019 o 23:55.
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 014114.pdf
Za nic nie idzie sprawdzenie czy jest aktywna, bo po kodzie *140*296*1# zwraca "usługa niedostępna" jak wysłałem SMS na 416 aby ją aktywować to zwrócił, że nie muszę, bo mam aktywną i tak w koło Wojtek. Więc postanowiłem ją dezaktywować *140*296*2# (z 3x wprowadzałem) a on, ze usługa nie dostępna, ze przeprasza itp. bzdury.
Ale powtórnie postanowiłem sprawdzić kodem *101# sta konta i widzę, ze data ważności wydłużyła się z 02.04.19 do do 03.05.2019 a więc o 30 dni a to zgodnie z regulaminem, dzieje się wtedy gdy usługa „Bez limitu za 1 zł dziennie” zostanie dezaktywowana (wtedy skraca z 365 dni na 30 dni) no i mi "skrócił" :lol:
OK, niech będzie, 30 dni się przyda (i 1m-c na wych.) ale teraz pytanie"
1A. Czy zadziała (w ciągu tych 30 dni) powtórne włączenie kodem lub SMS (mam jeszcze niecałe 4 zł) usługi „Bez limitu za 1 zł dziennie” wraz z wydłużeniem konta na kolejne 365 dni ?
1B. Czy rozmowa tel. pod 602960200 w TM z konsultantem w tej sprawie jest płatna i jak naliczają opłatę ?
2. Jak nie, to jakie są (dla mojej karty) inne sposoby najtańszego przedłużenia, najlepiej na rok , jej ważności ? (nie chciałbym migrować, chyba że w ramach TM).
  • Strona 26 z 91
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 91
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 91