DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 190 z 193
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
 #1068129  autor: gtoni13
 22 mar 2019, 23:12
Po 22 sprawdzam jeden z nr virgin - znowu lezy.
Tj. loguje sie do nadajnika playa jest w pelnym zasiegu i tyle. Nie loguje sie do ich parszywej platformy nie ma 3G i gsm. Na innym nr jest 2G.
Po restarcie karty jest 3G, ta siec to kpina. Byla dobra dopóki nie zaczela prezesowac
ta Grazyna, ona wszystkie firmy wykancza. Ostatnia gdzie prezesowala doprowadzila
do ogloszenia upadlosci. Zostalo mi 6 i 36 i 15 zl to 2 mce i pa, zabieram po koleji
wszystkie nr - niech zdycha !!
 #1068132  autor: macc
 22 mar 2019, 23:19
zabierzesz numery jak zdążysz . Ja mam 2 numery w kluczu i chyba mi przepadną bo klucz nie reaguje na zapytania innych operatorów. Sprawę już zgłosiłem do UKE.
Ci wirtualni operatorzy w Polsce to porażka upadają jeden za drugim. W tym całym virgin też coś się nieciekawego dzieje.
 #1068182  autor: R.Mandano
 23 mar 2019, 18:41
Jak wam działa lejek :?: - bo przyznam, że dostaję nerwicy, kiedy próbuję cokolwiek ściągnąć w ramach lejka - nawet prosta stronka typu m.interia ściąga się pół godziny, albo i wcale.
:x
 #1068188  autor: gtoni13
 23 mar 2019, 21:20
Internet w Virgin jest fatalny ! Pingi wysokie czeste zaniki /gubienie pakietow/.
Slaby transfer jednym slowem porazka, do voipa zupelnie sie nie nadaje.
Mam porownanie Virgin i odNowa na tym samym telefonie, loguje sie do Playa.
Nadajnik ok 150 m, dzis rozmawialem godzine temu z USA w Virgin rwie druga
strona zali sie ze przerywa, po przejsciu na odNowa jakosc doskonala !
Nie testuje na lejku ale jak na pelnym porazka to co dopiero lejek - szkoda nerwow !
2, 3 lata temu to byl ZUPELNIE INNY OP - teraz dno.
Dzis tez mialem po poludniu zaniki, brak logowania do platformy opa - nic nie naprawili
Te o ktorych wiem, bo zona mowila ze nie moze sie do mnie dodzwonic- trzeba wiac !!
 #1068196  autor: jutek
 23 mar 2019, 23:43
To fakt, ta własna platforma Virgin to niedoróbka, można odnieść wrażenie, że jej nie ogarniają. Mam też do czynienia z numerem Virgin w starej taryfie 2012 na platformie Playa i tam wszystko działa.
 #1068238  autor: marcz123456
 24 mar 2019, 13:01
Czemu strony sprawdzające w jakiej sieci jest numer, pokazują że jest on w Play? Skoro kiedyś pokazywało normalnie VM?
 #1068260  autor: PawlusG
 24 mar 2019, 16:27
Cieszę się, że przeniosłem mamy nr z VM, bo się okazuje, że jest jeszcze gorzej niż było. Najlepsze jest to, że nawet znajomi, co byli najtwardszymi zwolennikami VM też już zmiękli i będą przenosić swoje nr gdzie indziej. Najbardziej wkurzona jest osoba, która w zeszłym roku wzięła u nich abonament z umową na 24 miesiące.

:)
 #1068277  autor: maniek89
 24 mar 2019, 20:57
Jestem piąty rok w VM. To była pierwsza awaria tej sieci. Życzę powodzenia wszystkim, którzy po jednym incydencie będą przenosić numery. Z takim podejściem trzeba im zrezygnować z telefonu komórkowego w ogóle - wszędzie zdarzają się mniejsze lub większe awarie. Już chyba nirktórzy zapomnieli, co działo się swego czasu w Orange.
gtoni13 pisze:Internet w Virgin jest fatalny ! Pingi wysokie czeste zaniki /gubienie pakietow/.
Slaby transfer jednym slowem porazka, do voipa zupelnie sie nie nadaje.
Mam porownanie Virgin i odNowa na tym samym telefonie, loguje sie do Playa.
Nadajnik ok 150 m, dzis rozmawialem godzine temu z USA w Virgin rwie druga
strona zali sie ze przerywa, po przejsciu na odNowa jakosc doskonala !
Nie testuje na lejku ale jak na pelnym porazka to co dopiero lejek - szkoda nerwow !
2, 3 lata temu to byl ZUPELNIE INNY OP - teraz dno.
Nie mam pojęcia gdzie mieszkasz, swego czasu testowałem Internet tak samo i nie ma różnicy. Na lejku działa Messenger, zaktualizujesz pogodę, na Operze Mini sprawdzisz podstawowe informacje. Nie wiem, czego się spodziewałeś. Nie zauważam, żeby jakość sieci była gorsza od sieci własnej Playa - wcześniej w Play byłem prawie 6 lat. Oferta VM nie jest już konkurencyjna, ale mają swoje plusy - RWK bez kombinowania, darmowy lejek.
 #1068279  autor: jutek
 24 mar 2019, 21:12
Problemy niezwiązane z internetem często obserwowane na platformie Virgin: dochodzenie SMS-ów przychodzących/wychodzących z opóźnieniem, opóźnienie raportu dostarczenia SMS-ów, niedziałające co pewien czas MMS-y.
 #1068318  autor: gtoni13
 25 mar 2019, 09:27
To nie jest jeden incydent a permanentne psucie opa.
Jestem w Virgin z kilkoma nr od poczatku od taryfy 2012 na wszystkich nr mam jeszcze
pieniadze z tej taryfy /+50 %/. Do ubieglego roku nie wiedzialem co to CMOK, infolinia
nie bylo potrzeby. Teraz nadrabiam a to nie wchodzi pakiet a to brak zmiany daty zgodnie z regulaminem, pingi teraz jak za rebtela czy lycomobile itp. Siedzcie jak wam
dobrze ja zmykam !
Ta ich wlasna platforma wykonczy Virgin, puki byli w Playu bylo ok.
 #1068366  autor: marcz123456
 25 mar 2019, 18:23
Remington pisze:
24 mar 2019, 17:32
Mnie pokazuje dobrze: Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. (RPT: 9981)
A to może dlatego że to jeszcze simka starego typu niewymieniana z taryfą bk.
 #1068613  autor: ign123
 29 mar 2019, 12:27
Darmowe paczki netu:
10GB: *222*10*10#
1GB: *222*1*1#

Na dwóch kartach odebrałem oba pakiety (11GB). Kody ważne do końca kwietnia, pakiety ważne do końca aktywnego pakietu "nadrzędnego", np. mini3 (nie wiem, jak to fachowo nazwać).
 #1068618  autor: macqmacq
 29 mar 2019, 13:30
ign123 pisze:
29 mar 2019, 12:27
Darmowe paczki netu:
10GB: *222*10*10#
1GB: *222*1*1#

Na dwóch kartach odebrałem oba pakiety (11GB). Kody ważne do końca kwietnia, pakiety ważne do końca aktywnego pakietu "nadrzędnego", np. mini3 (nie wiem, jak to fachowo nazwać).
A skąd taki prezent??? Jest jakiś regulamin do tego? :roll:
  • Strona 190 z 193
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193