DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 88 z 99
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 99
 #1068010  autor: bolek2004
 21 mar 2019, 16:09
Istnieje możliwość że to zwykły błąd ale istnieje też możliwość że po ostatnich ruchach play raczej to nie babol. W formułach też namieszali, gdzie można stare unlimited kodem tylko aktywować, a regulaminy mimo że nowe, to dalej wg nich jest możliwość aktywacji przez play24, co jest nieprawdą.
Pewnie kolejne zmiany na gorsze w play. Oni swoje regulaminy już dawno przestali przestrzegać, robią wszystko po cichu i się do niczego nie przyznają, ani nikogo o niczym nie powiadamiają. Obym się mylił.
 #1068013  autor: ne555
 21 mar 2019, 16:17
jarekt pisze:
21 mar 2019, 15:22
Po pierwsze: nie zmienił się regulamin usługi IbL, ani nie pojawiła się nowa usługa z nowym regulaminem.
Po drugie: nie ogłoszono (zgodnie z regulaminem) zmian w usłudze (cena) czy zakończenia usługi.
Po trzecie: może to być tylko babol w P24 (jakich wiele) - aktywacja usługi wciąż będzie kosztowała 45zł, i będzie działała zgodnie z regulaminem (np. fakultatywny lejek 2Mbit/s).
Po czwarte: po tej "zmianie" usługa wciąż nazywa się "Internet bez Limitu" (IbL) ale z nową ceną 49zł. W InK usługa nazywa się od zawsze "Miesiąc bez Limitu" i kosztuje od zawsze 49zł.

Różne kwestie dodatkowe wynikałyby z p.1. i p.2.

PS. Nie wiem czy nie lepiej połączyć ten temat z głównym o PInK/InK.

Rozmawiałem z konsultantką play i wg niej usługi dodatkowe mogą być zmienione bez informowania o tym klienta
 #1068021  autor: matek451
 21 mar 2019, 17:06
To nie babol, w Play24 widnieje nie usługa IBL za 49 zł tylko nowa MBL za 49 zł, nie da się włączyć IbL kodem *111*644*1# mimo ze posiadamy PInk. Na stronach Play nadal widnieją regulaminy IbL dla PInK i MBI dla InKwP ale Play ma to w d... . Od dawna przecież nie przestrzega regulaminów FORMUŁ https://forumplay.pl/showthread.php/543 ... imitu-quot
 #1068038  autor: matek451
 21 mar 2019, 20:00
Póki co to dla PINK obowiązuje regulamin https://www.play.pl/resources/pdf/2015/ ... 032015.pdf więc obowiązkiem operatora jest jego przestrzeganie, zgodnie z nim powinna być możliwość uruchomienia jej na Play 24 i kodem *111*644*1# a jest to nie możliwe. W zamian dla taryfy PInK pojawja się usługa https://www.play.pl/resources/pdf/2017/ ... 022017.pdf której regulamin nic nie pisze że obowiązuje dla tej taryfy. Ona dotyczy taryfy InKwP. Rozumiem ze jesteś zwolennikiem łamania przez operatora własnych regulaminów czyli jesteś wyznawcą bolszewickich metod w mysl zasady cel uświęca środki? Play ma prawo likwidowa/ć oferty, wycofywać usługi ale powinien to robić zgodnie z prawem i zapisami w w/w regulaminie VIIi pkt2 "Operator zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podawania przyczyny,z zastrzeżeniem, że odwołanie nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio nabyte przez Użytkownika. Informacja o odwołaniu niniejszego regulaminu zostanie opublikowana na www.play.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej." Póki co niczego takiego nie zrobił więc nie miał prawa dokonać takich zmian. Tu nie ma miejsca na takie działania mimo że ci się jak zawsze podobają. Skąd to Twoje przyzwolenie na łamanie własnych regulaminów przez operatora a nawet pochwalanie takich działań?
 #1068044  autor: JFK2016
 21 mar 2019, 20:35
Bolszewicką metodą to było wcześniej pobieranie od klienta postpaid 60zł/m-c w abonamencie data za kiepską usługę, dlatego że operator rozdawał ją za free klientom prepaid (większość klientów nawet nie była świadoma że takie praktyki miały miejsce, a z usługi nie mogli zrezygnować bo wiązała ich umowa, tutaj jak komuś się nie podoba to pa,pa... :) ).
 #1068047  autor: matek451
 21 mar 2019, 20:47
Póki co to obowiązują operatora jego własne regulaminy i ich przestrzeganie więc twoje wpisy tutaj to typowa bolszewia. Jestem ciekaw czy byłbyś taki happy gdyby operator którym zawarłeś umowę nie przestrzegał jej regulaminu ? Klienci PInK płacą za usługę IbL 45 zł/m-c więc zgodnie z regulaminem powinni mieć możliwość uruchomienia na tej taryfie. Play ostatnio stosuje takie metody, nie przestrzega regulaminów FORMUŁ a teraz IbL na PInK i to jest główny problem, którego ty nie dostrzegasz. Sam nie korzystam z PInK i IbL na niej ale nie popieram metod żadnego operatora i działań niezgodnych z regulaminami.


Na prośbę użytkowników oba wątki zostały scalone w jeden temat. M
 #1068049  autor: JFK2016
 21 mar 2019, 21:10
Ja piszę o zasadach, w kwestiach prawnych opieram się na decyzjach/uzasadnieniach sądów-także jak masz jakiś problem, to idź do mec. G. To że panował u nich bałagan z ofertami prepaid i taka aktywacja taryfy była w ogóle możliwa, nie oznacza że operator nie może tego urwać (co najwyżej może wypowiedzieć takie regulaminy z 30-dniowym wyprzedzeniem).
 #1068056  autor: matek451
 21 mar 2019, 21:45
A wypowiedział? Wypisujesz bzdury , nie znasz tematu. Po pierwsze to oferta Play Internet na Kartę jest nadal w Play. Obowiązuje do niej regulamin https://www.play.pl/resources/pdf/2015/ ... 032015.pdf widniejący na stronach Play. Z dniem dzisiejszym na Play24 pojawiła się opcja uruchomienia usługi https://www.play.pl/resources/pdf/2017/ ... 022017.pdf która wg. tego regulaminie nie może być uruchomiona na PInK. Nie działa tez kod *111*644*1`# do uruchomienia IbL na PInK czyli operator nie przestrzega własnych regulaminów więc nie widzę powodu aby chodzić do sądu. W kwestii PiNK i IBl oraz InKwP i MbL do dziś był idealny porządek i klienci korzystali z tych taryf i usług na nich, płacąc operatorowi konkretna kasę. Dzisiejsze zmiany nie mające żadnego uzasadnienia w regulaminach operatora wprowadziły zamieszanie. Zresztą nie pierwszy raz, podobnie było z FORMUŁAMi i ich regulaminami i nowymi taryfami Pre-paid w Play.
 #1068084  autor: lucek222
 22 mar 2019, 13:28
No więc niektórzy tutaj myśleli(naiwni, albo powiązani z Play), że Play sam z siebie zmieni pakiet w danej taryfie na lepszy niż był. Co jeszcze chyba nigdy nie zdarzyło się. Zawsze zmiany były na gorsze dla klienta.

Otóż mam włączony ten nowy pakiet Internet bez Limitu za 49 zł w PInK9. Równiutko po przekroczeniu 100GB wykorzystania danych dostałem lejek 1Mb/s :smt005 :smt007
Przy poprzednim pakiecie lejek miałem nałożony po przekroczeniu ~300GB.

W tej chwil odpowiednik DIL to chyba: pakiet 40zł w RBM5 (mniejsze zło), który jest tańszy i dodatkowo wyłącza się po pobraniu tych 100GB. Jednak po tym co wyprawia Play można podejrzewać, że i ten pakiet za 40 zł w RBM5 zlikwidują. :mrgreen:
 #1068090  autor: darekka
 22 mar 2019, 15:11
J u siebie na PInK9 nie widzę żadnych zmian/nowych pakietów do wyboru-19 marca aktywowałem cykliczny pakiet za 45zł(tyle też pobrało).
Możliwe, że Play "testowo" dokonał zmian u części klientów i teraz bedzie obserwował reakcje-jak się zrobi dym to zwalą na błąd systemu i najbardziej awanturującym się przywrócą stary pakiet za 45zł.(reszta cichych będzie bulić za nowy gorszy więcej). Ewentualnie jak się zrobi dym to wszystkim przywrócą stare pakiety i zwalą wszystko na jakiś bug systemowy.
Zalecam szybką reakcję klientów u, których takie zmiany się pojawiły-dzwonić, dymić ,awanturować się i pisać reklamacje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1068096  autor: MeggK
 22 mar 2019, 17:07
A u mnie mieli wyłączyć IbL 20 i nie wyłączyli :roll: dziś patrzę, a tu zniknęła usługa za 45 a pojawiła się za 49 ...przy czym z opisu zniknęła informacja o limicie 100GB, a jest cÓś takiego:
"Korzystaj z internetu bez limitów! Oglądaj filmy, ściągaj pliki, wymieniaj się zdjęciami bez ograniczeń! Aktywuj Internet bez limitu GB za 49 zł i ciesz się pełną swobodą korzystania z usługi co miesiąc. Regulamin i szczegóły działania usługi na stronie www.play.pl"

W routerze wylądowała karta RBM ze skarbonką.

Ma ktoś jakieś info o regulaminie tego czegoś, czy będzie jakieś ograniczenie prędkości i po ilu GB, bo nie wiem czy już załatwiać coś innego czy warto czekać.
 #1068131  autor: Dorotea
 22 mar 2019, 23:18
darekka pisze:
22 mar 2019, 15:11
Możliwe, że Play "testowo" dokonał zmian u części klientów i teraz bedzie obserwował reakcje-jak się zrobi dym to zwalą na błąd systemu i najbardziej awanturującym się przywrócą stary pakiet za 45zł.(reszta cichych będzie bulić za nowy gorszy więcej). Ewentualnie jak się zrobi dym to wszystkim przywrócą stare pakiety i zwalą wszystko na jakiś bug systemowy.
Zalecam szybką reakcję klientów u, których takie zmiany się pojawiły-dzwonić, dymić ,awanturować się i pisać reklamacje.
Zgadzam się, na koniec warto pamiętać o zgłoszeniu do UKE przez ich formularz na stronie.
  • Strona 88 z 99
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 99
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 99